ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد مجدد شیاطین سرخ به آرتورو ویدال


لوییس فان‌خال در نظر دارد تا در زمان اندک باقی‌مانده پیش از پایان فرصت نقل و انتقالات، با خرید و واگذاری چند بازیکن به ترکیب تیمش سروشکل ببخشد.

ورزش سه: گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد مجدداً پیشنهادی چند ده میلیون پوندی را برای به خدمت گرفتن آرتورو ویدال هافبک تیم یوونتوس ارایه کرده است.

منچستری‌ها تصمیم به نوسازی خط هافبک خود گرفته‌اند و این بازیکن شیلیایی را برای اضافه کردن استحکام و زیرکی به این پست گزینه‌ای ایده‌آل می‌دانند.

شیاطین سرخ ۳۲ میلیون پوند به همراه یک بازیکن ـ که نامش فاش نشده است ـ را به یوونتوس پیشنهاد داده‌اند، اما باشگاه ایتالیایی نیز مشتاق است تا این بازیکن را در ترکیب خود حفظ کند.


ویدیو مرتبط :
آرتورو ویدال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویدال شیاطین سرخ را ناامید کرد


هافبک شیلیایی یوونتوس تاکید کرد که این تیم را ترک نخواهد کرد و به شیاطین سرخ نخواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس بازیکنی است که شایعه های زیادی درباره پیوستن او به منچستر یونایتد به گوش می رسد. شیاطین سرخ به شدت به دنبال این هافبک شیلیایی است و این احتمال وجود دارد که در فصل جابجایی زمستانی این انتقال صورت گیرد اما خود ویدال تاکید کرد که یوونتوس را ترک نخواهد کرد.

او گفت: منچستر یونایتد می خواهد من را جذب کند؟ من چیزی نمی دانم و همه آنچه می توانم بگویم این است که من در یوونتوس بسیار راحت هستم و روزهای خوبی را با این تیم پشت سرمی گذارم. احساس می کنم که در خانه ام هستم و دیگر دلیلی ندارد تا یوونتوس را ترک کنم. مدیر برنامه هایم به فعالیت در فصل جابجایی می پردازد و من اصلا تمرکز خود را از دست نمی دهم.

ویدال درباره این سوال که چه زمانی به لیگ کشورش بازمی گردد، اینگونه پاسخ داد: من از دوست داران باشگاه کولو کولو هستم و از بچگی به این تیم علاقه دارم. دوست دارم در پایان دوران فوتبالی خود به شیلی برگردم و با کولو کولو از فوتبال خداحافظی کنم.

ویدال در این چند سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس بوده است اما در فصل جاری نتوانسته بازیهای خوبی را برای این تیم به نمایش گذارد. او درباره نمایش ضعیفش در این فصل، گفت: من در بازیهای آغازین نتوانستم برای یوونتوس به میدان روم چرا که از ناحیه زانو آسیب دیده بودم و نمی توانستم تیم را همراهی کنم اما الان همه چیز رو به روال است و شرایط خوبی را پشت سرمی گذرام. پزشک به من گفت که دو سه ماه بعد از عمل جراحی احساس درد خواهم کرد اما الان بهتر هستم و می توان به تیمم کمک کنم.