ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد فخرالدینی از یک تیم ژاپنی


بازیکن تیم استقلال برای نیم فصل دوم از لیگ ژاپن پیشنهاد دریافت کرده است و این بازیکن بدلیل قراردادش با استقلال همه چیز را به باشگاه سپرده است.

باشگاه خبرنگاران: فخرالدینی یک نیم فصل را در استقال سپری کرده است و قرار بر این است که بزودی پاسخ مسئولان تیم ژاپنی را بدهد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا مسئولان تیم استقلال با این موضوع مخالفت کردند.

گفتنی است قرار نیست استقلال این بازیکن را از دست بدهد زیرا برای نیم فصل دوم به این بازیکن نیاز دارد.از طرفی دیگر تیموریان جزو نفراتی است که استقلالی‌ها به هر شکلو نحوی با وی به مشکل برمی خورند و این موضوع برای ماندن این بازیکن در تیم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است وی در جریان تمرین استقلال که پس از چند روز در آن حاضر شد با استقلالی‌ها درگیر شد و بدلیل کلاه قرمزی که بر سر داشت بازهم حواشی زیادی ایجاد کرد که با واکنش استقلالی‌ها روبرو شد و حتی وی از قعه نویی نیز اخطار دریافت کرد.


ویدیو مرتبط :
واکنش خسرو حیدری از پیشنهاد مالک تیم لیگ به او برای سر مربیگری در این تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد سرمربیگری كرانچار در تیم ملی و رضایت از حضور دایی



 

 

 

پیشنهاد سرمربیگری كرانچار در تیم ملی و رضایت از حضور دایی

 

كاشانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس تشریح كرد:پیشنهاد سرمربیگری كرانچار در تیم ملی و رضایت ازحضور دایی

 

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان كرد كه از حضور دایی روی نیمكت تیمش راضی است و تا آخرین لحظه از وی حمایت خواهد كرد.

 

حبیب كاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، با حضور در خبرگزاری فارس، در مورد مسائل مختلف این باشگاه و فوتبال ایران صحبت كرد.

وی ابتدا موفقیت پرسپولیس را مدیون قلم خبرنگاران دانست و از زحمات آنها تشكر كرد. وی با ابراز خوشحال از حضور در خبرگزاری فارس، قول داد تا مسئولان این باشگاه تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند. متن كامل صحبت‌های كاشانی را در زیر می‌خوانید:

 

* ساختمان باشگاه را خریداری كرده‌ایم

ساختمان باشگاه پرسپولیس در زمان ریاست دادكان خریداری شد. در طبقه اول تابلویی نصب شده كه روی آن نوشته شده "ساختمان توسط ریاست وقت سازمان افتتاح و به باشگاه واگذار شده است. " زمان واگذاری و اشخاصی كه واگذاری كردند نیز مشخص است. هیچ جای دنیا ساختمان اجاره ای را افتتاح نمی‌كنند و تابلو نمی‌زنند. زمانی كه به پرسپولیس آمدم، در صورت‌حساب‌هایی سازمان لیگ مشاهده كردم كه مبلغی برای اجازه ساختمان كسر می‌شود. زمانی كه مجدد به باشگاه بازگشتم، پیگیر این موضوع شدم. تا كنون 50 درصد پول ساختمان را پرداخت كردیم. مسئولان فدراسیون بندی را در حسابرسی قرار داده‌اند مبنی بر پول ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس. این موضوع باعث حساسیت بازرسی شد و به آن ایراد گرفت و اعلام كرد كه باید مشخص شود یا ساختمان اجاره‌ای است یا خریداری شده است. به همین دلیل، در آخرین جلسه مجمع كه 24 مهر بود، این بند توسط حسابرسی مطرح شد و مجمع باید سند باشگاه را پس از گذشت چند سال به باشگاه بدهد. خوشبختانه پس از توضیحات ما، اعضای مجمع با این موضوع موافقت كردند. امیدوارم این مشكل به زودی حل شود.

 

*باشگاه‌ها باید درآمدزایی داشته باشند تا حرفه‌ای شوند

زمانی كه باشگاهی نتواند درآمدزایی داشته باشد، نمی توان انتظار داشت تا مدیرعاملی موفق و باشگاه حرفه ای باشد. در این راستا دو نامه به سازمان ارسال كردیم و آمادگی خود را برای بلیت فروشی و سایر درآمدزایی ها اعلام كردیم؛ اما گفتند، آخرین مهلت آمادگی خردادماه بوده و به علت اینكه 10 روز پس از اتمام این مهلت موضوع از سوی باشگاه اعلام شده، نمی توان كاری كرد. در حالی كه باید زمانی آمادگی خود را اعلام كنیم كه از عهده آن كار برآییم. در هر بازی فقط برای ورود به زمین، 25 میلیون تومان پول پرداخت می كنیم؛ در حالی كه اگر شخصی مصدوم یا صندلی شكسته شود، باشگاه باید پاسخگو باشد. تمام عواید بازی از جمله پول پاركینگ، تبلیغات دور زمین و وسایل فروش، به بخش خصوصی می رسد؛ در حالی‌كه درآمدزایی باشگاه ها از همین موارد است. در تمام باشگاه های جهان، بیش از 40 مورد وجود دارد كه درآمدزایی رخ می دهد. یك باشگاه نمی تواند فقط هزینه كند و درآمد به جیب سایرین برود. برای اولین بار برنامه بودجه ای خود را به سازمان ارسال كردیم و پیش بینی ما هزینه یازده میلیاردی است كه طبیعتا سازمان با 10 میلیارد آن موافقت خواهد كرد. پنج میلیارد از این هزینه را سازمان تقبل خواهد كرد و 5 میلیارد دیگر را خود باشگاه درآمدزایی ‌می‌كند. زمانی كه این بودجه مشخص شود، مدیرعامل می داند كه اگر هزینه نابجا انجام دهد، باید جوابگو باشد. اگر قرار باشد پولی را از سازمان دریافت كنیم، باید سند بیاوریم و این‌گونه پولی بیهود هدر نمی‌رود. بخشی از درآمدزایی را هم زمانی كه لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود، شروع می‌كنیم. معتقدم پرسپولیس در قدم اول می‌تواند 5 میلیارد درآمد داشته باشد. از 2 باشگاه خارجی بازدید و مشاهده كردم در ورزشگاه های خود جایگاه‌های VIP برای افراد خاص تعبیه كرده اند. سالیانه این اتاق‌ها را به شركت ها اجاره می دهند تا میهمان‌های ویژه خود را بیاورند. این مسائل است كه باعث می‌شود باشگاهی حرفه‌ای شود. باشگاه‌های حرفه‌ای در بحث بلیت فروشی بسیار حساس هستند و دقیقا ذكر می‌كنند كه 42751 بلیت فروخته شده است. ما نیز باید به آنها نزدیك شویم و خلع‌های قانونی را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس برای 41 بازی یعنی 3690 دقیقه یك میلیارد و هفتصد میلیون تومان هزینه كرده است؛ در حالی كه در هیچ جای دنیا چنین نیست. زمانی كه مسئولان AFC برای بازدید به تهران آمده بودند، از این موضع بسیار تعجب كردند. امكان ندارد كه باشگاهی برای 41 بازی این مبلغ را پرداخت كند. متاسفانه از این مبلغ حتی یك تومان هم به باشگاه نمی‌رسد. سازمان با این پول بدهی‌های سال‌های گذشته را تسویه می‌كند.

 

* با ادامه روند كنونی، سهمیه آسیایی ایران كاهش خواهد یافت

امسال مشكلی درباره سهمیه‌ی لیگ قهرمانان نداریم؛ اما با ادامه روند كنونی، طبیعتا در آینده با مشكل روبرو خواهیم شد. باشگاه‌های ما استاندارهای AFC را ندارد. در باشگاه‌های حرفه‌ای، ورزشگاه‌های اختصاصی وجود دارد كه از هر دقیقه آن درآمدزایی می‌كنند. در ورزشگاه‌های آنها به غیر از برگزاری بازی‌های فوتبال، مسابقات مختلف برگزار می‌كنند؛ حتی برای تماشای رقابت‌های جام‌جهانی، پول دریافت می‌كردند تا هواداران در كنار یكدیگر بازی را تماشا كنند. ما نیز به چنین امكاناتی نیاز داریم. نگاه ما دولتی است و باید این دیدگاه تغییر یابد. مدیرعامل باید در ازای فعالیت‌های خود جوابگو باشد.

 

* AFC به حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیازمند است

كنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان احتیاج دارد. این دو تیم آمار تماشاگران را بالا می‌برند؛ اما این موضوع برای مسئولان AFC غیر قابل قبول است كه دو باشگاه، محلی برای تمرین ندارند. استقلال و پرسپولیس با بیش از 40 سال قدمت نمی‌توانند در زمینی تمرین كنند كه متعلق به خود باشگاه است. با توجه به اینكه اصل 44 قانون اساسی برای كوچك كردن سازمان برنامه دارد، فدراسیون باید زودتر اقدام كند و تیم های لیگ برتری در هر استان را صاحب ورزشگاه اختصاصی كند. از یك طرف، باید سازمان كوچك شود و از طرف دیگر باشگاه‌ها صاحب ورزشگاه شوند. اگر همین قانون اتفاق افتاد، طبیعتا 18 تیم لیگ برتری از امكانات اولیه برخوردار خواهند بود. ورزشگاه فولاد شهر، مس كرمان و یادگار امام به استاندارد نزدیك هستند. باید تمام ورزشگاه‌های ایران استاندارد شوند. اگر روزی شهرداری نخواهد به پرسپولیس كمك كند، بازیكنان باید در كجا تمرین كنند؟ زمین تمرین پرسپولیس، محلی برای عبور مرغ و خروس نیست.

با افتتاح ورزشگاه درفشی‌فر می‌توانیم شرایط مطلوبی را برای بازیكنان به وجود آوریم. با 2 میلیارد و نیم هزینه می‌توانیم ورزشگاه مناسبی احداث كنیم. به سونا، جكوزی و سایر امكانات احتیاج داریم تا بتوانیم یك محل خوب برای تمرین مهیا كنیم. بحث دیگر، احداث هتلینگ در ورزشگاه درفشی‌فر است. در سال 86 مجوز ساخت هتلینگ 5 طبقه را دریافت كردیم. با احداث چنین مكانی، تیم هایی كه به اردو می روند، از لحاظ اسكان مشكلی نخواهند داشت و هزینه‌های اردوها كاهش خواهد یافت.

 

* نفرات هیات مدیره مشخص هستند

در مورد هیات مدیره باید به خرد جمعی برسیم. از نظر ما حضور 4 نفر قطعی است. افراد خود را پیشنهاد كرده‌ایم. یك نفر از اعضای هیات مدیره اقتصاددان است. با توجه به اینكه تمام مسائل باشگاه به پول مربوط نمی‌شود، افراد دیگری نیز در هیات مدیره فعالیت خواهند كرد. به یك شخص عمرانی نیاز داریم تا در خصوص نگهداری و گسترش كمپ و ساختمان‌های باشگاه فعالیت داشته باشد. از بین 350 پیشكسوت، یك نفر در هیات مدیره حضور خواهد داشت تا رابط ما با سایرین باشد. شخص دیگری از مجلس یا شورای شهر خواهد بود كه بتوانیم با تعامل با یكدیگر، از امكانات استفاده كنیم. از كابینه دولت یعنی وزیر یا معاون وزیر نیز در هیات مدیره حضور خواهد داشت. با توجه به اینكه قشر عظیمی از طرفداران پرسپولیس را بانوان تشمیل می دهند، یك نفر هم از بانوان برای عضویت در هیات مدیره در نظر داریم تا با مدیرعامل، 7 عضو هیات مدیره را تشكیل دهند. انتخاب نهایی این افراد باید زیر نظر علی سعیدلو، ریاست مجمع باشد.

 

*موضوع دوشغله بودنم حل شده است

موضوع دوشغله بودنم برطرف شده است و مشكلی وجود ندارد. كارمند آموزش و پرورش بودم و به این موضوع نیز افتخار می‌كنم. در 28، 29 سالی كه در این سازمان فعالیت داشتم، بسیار خوشحالم و به هیچ وجه از گذشته خود پشیمان نیستم. هر جایی هم كه رسیده‌ام، از دعای خیر دانش‌آموزان و معلمانم بوده است. زمانی كه مامور در شورا بودم، نمی‌توانستم در پرسپولیس فعالیت داشته باشم؛ اما با تدبیر سازمان، به عنوان مامور به سازمان آمدم. اكنون محل خدمتم باشگاه پرسپولیس است. در مورد شغل شورای شهری نیز باید بگویم كه كل ساعت ماهانه حضورم، 70 ساعت است كه هفته‌ای 13 ساعت می‌شود. فكر نمی‌كنم این مقدار زمانی زیادی باشد. مشكلی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

 

* مسئولان باشگاه بین بازیكن و سرمربی، سرمربی را انتخاب خواهند كرد

شیث رضایی بازیكن بسیار توانایی است. او از قشر پایین جامعه رشد كرده و افتخار می كند كه از پدر و مادری شیعه و از شالیزار در شهر خود توانسته به این رتبه دست یابد؛ اما نگاه ما به تمام افراد یكسان خواهد بود. شیث و كاشانی‌ها باید مواظب خود باشند تا مرتكب خطا نشوند چرا كه هر انسانی آسیب‌پذیر است. پرسپولیس با هیچ شخصی تعارف ندارد و با افراد متخلف برخورد خواهد كرد. باید در روز قیامت جوابگو باشم و دین خود را به هیچ چیز نمی‌فروشم؛ اما برخی مسائل فقط در حد شایعه است. موضوع شیث كه اعلام شده در میهمانی بوده و مسئله تراشیدن سرش را به این موضوع ارتباط داده‌اند، شایعه‌ای بیش نیست. شیث تا نیمه شب قبل از بازی با تیم بوده و فردای آن روز نیز در تمرین حاضر شده است. دایی به هر دلیلی او را در اختیار باشگاه قرار داده است. حق سرمربی است كه بازیكنی را كه از لحاظ فنی یا روحی نتواند تیم را همراهی كند، به باشگاه بسپارد. دوشنبه ها جلسه كمیته انضباطی داریم؛ اما با توجه به حضور دایی در زوریخ، نشست به هفته آینده موكول شد. اكنون به شیث استراحت یك هفته ای داده ام تا بتواند به دیدن خانواده خود برود تا با برگزاری جلسه هفته آینده تكلیفش مشخص شود. با تمام احترامی كه برای شیث قائل هستم؛ اما اگر قرار باشد بین بازیكن و سرمربی، یك فرد را انتخاب كنیم، مطمئن باشید انتخاب ما سرمربی خواهد بود. شیث مانند برادر كوچك من است؛ اما مهم تر از این موضوع، هواداران هستند كه برای حفظ منافع آنها باید بهترین تصمیم را بگیریم.

 

* تمام مسائل را به مردم اعلام خواهیم كرد

طبیعی است كه توقع ما از شیث رضایی به عنوان كاپیتان، از سایرین بیشتر است. شیث به علت مصدومیت‌های باقری، در بیشتر بازی ها كاپیتان است. این موضوع مسئولیت او را دو برابر می‌كند. به عنوان مدیرعامل انتظارم از كریم باقری به عنوان كاپیتان اول، شیث رضایی و حقیقی بسیار بیشتر از سایر بازیكنان است. زمانی كه دایی از زوریخ بازگردد و جلسه را برگزار كنیم، مطمئن باشید تمام مشكلات را به مردم خواهیم گفت. از مردم، كارشناس تر و با صداق تر نداریم. همان مردمی كه دربی را دیدند و فهمیدند بازیكنان تمام تلاش خود را انجام دادند و در بازی ملوان بازی بد بازیكنان را مورد انتقاد قرار دادند. برای اولین بار است كه 50 هزار تماشاگر پرسپولیس پس از دیدن گل سالم خود در دقایق ابتدایی برابر استقلال و دریافت گل در دقیقه 91، بدون هیچ مشكلی و با آرامش ورزشگاه را ترك می‌كنند. رسانه‌ها باید این موضوع را انعكاس دهند تا تشویقی برای سایر هواداران شود.

 

*دایی برنامه 2ماهه به ما می‌دهد

یكی از روزنامه ها اعلام كرد به علت سفر دایی به زوریخ، تمرین تعطیل شد. باید بگویم برنامه های او از دو ماه پیش مشخص است. دایی برنامه خود از 28 شهریور تا 28 آبان را به ماه داده است.او در آن مشخص كرده كه 25 مهرماه تمرین تعطیل است و بازیكنان استراحت خواهند كرد. روزنامه‌ها نباید رفتار نادرست داشته باشد. اولین بار است كه یك تیم به سمت نظم گرایی می رود. روزنامه‌ها با این نگاه نمی‌توانند كمكی به ورزش بكنند.

 

*كفاشیان بهتر است گزارش سفر به دبی را بدهد

اطلاع دقیقی از سفر افراد مختلف به دبی برای بازی برابر برزیل ندارم. نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر كنم؛ اما پیشنهادی دارم كه مسئلان فدراسیون و به خصوص علی كفاشیان به عنوان ریاست، گزارش جامعی از عملكرد افراد و برنامه‌های تیم در دبی را به مردم اعلام كند.

 

* از ریسكی كه كردم، راضی هستم

به نظرم ریسكی را كه در سال 88 كردیم و دایی را به پرسپولیس آوردیم، بسیار موفق بوده است. او سال گذشته از دو جام، توانست یك جام را كسب كند. تمام تیم ها تلاش می كنند تا در جام حذفی قهرمان شوند و این مسابقات اعتبار خاص خود را دارد. اگر به دنبال نتیجه گرایی نیستیم، چرا دایی را پس از یك باخت برابر عربستان از تیم ملی كنار گذاشتیم؟ نتیجه گرایی جزیی از فوتبال است. زمانی كه كرانچار تیم را تحویل داد، سوم بودیم. در نیم فصل دوم قرار داشتیم و هیمن كار را بسیار دشوار می‌كرد؛ اما در پایان توانستیم چهارم و در جام حذفی نیز قهرمان شویم. دایی از لحاظ عملكردی و نتیجه گرایی موفق بوده است.

 

*دایی ارتباط خوبی با بازیكنان دارد

با توجه به موقعیت دایی و اینكه به نظر خودش به ناحق از تیم ملی كنار گذاشته شده بود؛ اما انگیزه بسیار بالایی برای حضور دوباره در فوتبال داشت. دایی می‌تواند ارتباط روحی و عاطفی خوبی با بازیكنان برقرار كند. زمانی كه پرسپولیس برابر استقلال شكست می‌خورد، بازیكنان سایر تیم ها از جمله خلعتبری و سید جلال حسینی از اینكه تیم دایی باخته، اظهار ناراحتی می‌كنند. این موضوع نشان می‌دهد كه در تیم ملی توانسته ارتباط روحی و عاطفی خوبی با بازیكنان برقرار كند. می‌بینید كه شاید بازیكنانی كه پرسپولیسی هم نیستند، تیم دایی را دوست دارند. از انتخاب او راضی هستیم و تا پایان او را حمایت خواهیم كرد.

 

* 3 امتیاز از 5 بازی برای تیم دسته اولی هم خوشایند نیست

فوتبال شرایط خاص خود را دارد و نمی توان در چند بازی عملكرد مربی را ارزیابی كرد. 3 امتیاز در 5 دیدار، برای تیم لیگ دسته اولی هم خوشایند نیست؛ اما شرایطی است كه باید توجه شود. 2 بازی ما در تهران تحت تاثیر تصمیمات داور قرار گرفت. این تصمیمات سهوی بوده و عمدی در كار نبوده است؛ اما به نظر كارشناسان داوری، در دیدار برابر ملوان 2 پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد و 2 بازیكن ملوان نیز باید تا 30 دقیقه اول اخراج می شدند. در بازی برابر استقلال نیز می توانستیم پیروز شویم. این خود 6 امتیاز است. اكنون اعتراض چه فایده ای دارد؟ نتیجه كه تغییر نمی‌كند؛ اما باید فرهنگ فوتبال را تغییر دهیم. هاوارد وب در فینال جام جهانی بین هلند واسپانیا زمانی كه اشتباه می كند، آن را می‌پذیرد و عذرخواهی می‌كند. مرادی نگوید به من ربطی ندارد. داور وسط مدیر تیم داوری است و اگر كمك‌هایش اشتباه كنند، او نیز مقصر است. مانند زمانی كه تیم می بازد، سرمربی باید بگوید من مقصر بودم. درست است سرمربی در زمین نبوده؛ اما مسئولیت تیم برعهده اوست. انتظارم این است كه مرادی با جسارت بگوید اشتباه كرده و این نوع اتفاقات است كه در فوتبال ایران كمرنگ شده است.

 

*كرانچار را برای تیم ملی پیشنهاد دادم

در آن زمان به كفاشیان پیشنهاد دادم تا كرانچار را به تیم ملی بیاورد. كرانچار مربی بسیار باهوشی است و از تفكر بالایی برخوردار است. آن زمان برای انتخاب سرمربی تیم امید تلاش می‌كردیم و كرانچار را به كفاشیان پیشنهاد دادم. به علت اینكه در باشگاه سرمربی در تماس مستمر با بازیكن است، تلاش كردم تا از مربی ایرانی استفاده كنم؛ اما با حضور مربی خارجی در تیم ملی مخالف نیستم. مربی خارجی خوب می تواند كمك شایانی به تیم ملی بكند.

 

*دایی در پایان فصل می‌تواند 9 بازیكن را به تیم ملی معرفی كند

دایی در ابتدای فصل گفت كه 9 بازیكن به تیم ملی معرفی می‌كند و زمان زیادی تا پایان فصل وجود دارد تا حرف خود را به اثبات برساند. شرایط او نسبت به گذشته تغییر یافته و نقدپذیرتر شده است. دایی به پختگی خاص خود رسیده است. او به هر حال اسطوره است و باید وی را حفظ كنیم. سرمربی، مدیر تیم است. امروز سرمربی تیم، كاپیتان كشتی است و باید سایر افراد به وی كمك كنند. سرمربی تیم باید هزینه ها و درآمدها را بداند. فرگوسن 30 سال است در منچستر مدیریت می كند. دایی تعاملش بیشتر و بهتر شده است. این اتفاق مبارك است كه دایی می نشیند و حرف ها را گوش می دهد. او زمانی كه برابر پاس به تساوی می‌رسد، عذرخواهی می كند. آیا این رفتار را از دایی دیده بودید؟

 

* مدیر نباید دیگران را قربانی كند

پس از بازی برابر شاهین می‌توانستم تصمیم بگیرم و تغییراتی را ایجاد كنم؛ اما فرصت دادم. شاید همه فكر می كردند در سال 86، بعد از اینكه به استقلال اهواز باختیم، باید قطبی می رفت و شوك وارد می‌كردیم؛ اما چنین تصمیمی نگرفتیم و اكنون نتیجه آن حمایت را می بینیم. مدیر نباید مسئولیت را از گردن خود بردارد و یك نفر دیگر را قربانی كند. می توانستیم از دایی در تیم ملی حمایت كنیم؛ اما مسئولان ترجیح دادند به تیم شوك وارد كنند. هر شوكی شاید نتواند برای تیم مثبت باشد. فكر می كنم به دایی و دایی ها باید كمك كنیم و سرمایه‌های ملی خود را از دست ندهیم.

 

* عمادرضا خواهان پیوستن به پرسپولیس است

با عمادرضا صحبت‌های خوبی داشتیم؛ اما فقط می‌خواهد با قراردادی به مدت نیم‌فصل به پرسپولیس بیاید. ابتدا قرار بود طی نامه‌ای به باشگاه الزمالك مصر اعلام كنیم كه خواهان جذب عماد رضا هستیم چون این بازیكن با تیم مصری قرارداد دارد؛ اما این بازیكن مخالفت و اعلام كرد خودم تكلیف نهایی‌ام را مشخص و با مصری‌ها مذاكره می‌كنم. به همین دلیل، مقرر شد عمادرضا تمام صحبت‌ها را خودش را انجام دهد و تا 22 آبان ماه تكلیف نهایی‌اش را به ما اعلام كند. در صورتی كه مشكل خاصی پیش نیاید، او را از هفته 15 به بعد در اختیار خواهیم داشت.

 

*دستیار دایی هنوز مشخص نیست

دایی هنوز دستیاری را معرفی نكرده است. تمام افرادی كه اعلام شده، شایعه كذب است. با تمام احترامی كه به احمدزاده قائل هستم؛ اما صحبتی با وی نشده است. با استیلی نیز صحبتی نشده و باید منتظر بمانیم تا دایی فرد مورد علاقه خود را معرفی كند.

 

*تیم "ب " در تمام دنیا وجود دارد

در تیم "ب " پرسپولیس تلفیقی از بازیكنان و استعدادها را جمع كرده‌ایم. در تمام دنیا تیم "ب " وجود دارد. قانونی است كه بازیكنان می‌توانند از تیم "ب " به الف " بیایند؛ اما در ایران فقط بازیكن می‌تواند از "الف " به "ب " آید. بازیكنان تیم "ب " می‌توانند كمك شایانی به تیم اصلی بكنند و در موفقت باشگاه‌ها موثر باشند.

 

*و حرف های آخر سرپرست

امسال وضعیت خوبی داریم. قول می دهم پرسپولیس یك جام كسب خواهد كرد. اگر دوست داشته باشید می توانید این خبر را از طرف من بنویسید. بنویسید كه امسال پرسپولیس با مربیگری دایی یك جام دیگر را كسب خواهد كرد.

منبع:farsnews.com