ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش برای واگذاری باشگاه استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی ,پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش برای واگذاری باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال پشنهادش برای اداره این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

به گزارش مهر، علی فتح‌الله‌زاده پس از نشست بعدازظهر امروز با مسئولان وزارت ورزش با مطلوب ارزیابی کردن این نشست گفت: جلسه خوبی را با مسئولان وزارت ورزش داشتیم و پیشنهاداتی هم در این زمینه مطرح شد که امیدواریم مسئولان با بررسی شرایط بهترین تصمیم را بگیرند.

وی با بیان اینکه کل بدهی استقلال از ابتدا تاکنون 40 میلیارد تومان بوده که بخش عمده آن انباشته مالیاتی است اضافه کرد: از این مبلغ 6 میلیارد تومان از سال 49 تاکنون به خاطر بدهی مالیات باقی مانده است. با این حال من به مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد دادم که این باشگاه را یکساله به من بدهند. سه عضو هیات مدیره را من انتخاب می کنم و سه عضو را هم انها. با این حال یک ریال هم از وزارت ورزش هم نمی خواهیم در پایان سال هم 10 میلیارد تومان از بدهی های باشگاه را پرداخت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از برخی باشگاه های دیگر که قیمت بازیکنان را بالا برده اند گفت: بازیکنی با من به توافق یک میلیارد و صد میلیون تومانی رسید اما بعدا با یک باشگاه دیگر یک میلیارد و 700 میلیون تومان قرار داد بست. حرف ما این است که اگر می خواهند شفاف سازی کنند در مورد همه باشگاه باشد. به نظرم در این موضوع در حق استقلال و پرسپولیس ظلم شد.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان وزارت ورزش می خواهند استقلال و پرسپولیس را یکساله اجاره بدهند کار را سخت کرده است. هر شرکتی هم بیاید بخواهد از این دو باشگاه حمایت کند در یکسال نمی تواند کاری انجام دهد چرا که انها هم می آیند تا هزینه کنند و در مقابل درآمد داشته باشند.

علی فتح الله زاده با تاکید بر اینکه وضعیت خودش هنوز مشخص نیست گفت: در مورد ماندن یا رفتن من در این جلسه هیچ صحبتی مطرح نشد.

وی در مورد زمین کمپ استقلال نیز گفت: من هیچ وقت نگفتم که این زمین را می فروشم دویست میلیون تومان. حرف من این است که الان ارزش این زمین دویست میلیارد تومان است. دوستانی هم که می گویند این زمین متعلق به استقلال نیست به من پاسخ بدهند اگر این زمین مال فرد دیگری است چطور من در آن ساخت و ساز کرده ام. مگر می شود من این همه ساخت و ساز در این زمین کرده باشم و صاحبش هیچ واکنشی نشان ندهد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی مرغوبکار متعلق به این باشگاه نیست گفت: ما از قبل هم چنین ادعایی نداشتیم. مرغوبکار برای باشگاه استقلال هزینه بر است و از آنجایی که نمی توانستیم از آن بهتره برداری اقتصادی کنیم هیچ درامدی هم برای ما نداشت.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آفساید وزارت ورزش در انتخاب اعضای دو شغله هییت مدیره باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از باشگاه استقلال؛ حضور فتح الله زاده در اردوی تیم



 

 

باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , بازیکن فوتبال

 

مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز طی تماسی تلفنی با هافبک این تیم آخرین وضعیت وی را جویا شد.

علی فتح الله زاده در اردوی آبی‌پوشان در هتل المپیک حضور پیدا کرد. وی به همراه مشاور خود سید مهدی علوی به اردوی تیم رفت تا در آستانه دیدار مقابل سایپا، در کنار تیم باشد.

* تماس مدیر عامل با هافبک مصدوم تیم

آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی استقلال نیست و دوران درمانی خود را طی می‌کند و به همین دلیل مدیر عامل استقلال طی تماسی تلفنی ضمن پیگیری وضعیت او، برای هافبک استقلال آرزوی سلامتی کرد.

* برگزاری نشست هماهنگی دیدار استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

نشست هماهنگی دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، عصر یکشنبه در فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این نشست که مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند، مقرر شد تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، تمرین های خود را پیگیری کنند و ساعت تمرین تیم ذوب آهن از ساعت 16:15 دقیقه تا 18 عصر روز چهارشنبه و ساعت 17:15 دقیقه تا 18:30 دقیقه عصر روز پنجشنبه باشد. همچنین تمرین های تیم استقلال از ساعت 13 تا 14:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه و ساعت 16 تا 17:15 دقیقه عصر روز پنجشنبه پیگیری شود.

در ادامه این نشست، در مورد اخذ روادید ناظران و داوران این مسابقه، بلیت فروشی و استقرار تیم ها و عوامل برگزاری مسابقه نیز گفت و گو شد. نشست مطبوعاتی پیش از بازی این دو تیم، ساعت 11 روز پنجشنبه و نشست مدیران این دیدار نیز ساعت 12 روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

داوران این دیدار که ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، از ژاپن هستند و ناظر داوری از سوریه و ناظر بازی از قرقیزستان است.

* با هزینه یک بازیکن فوتبال می توانیم یک تیم در لیگ کشتی داشته باشیم

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «تلاش می‌کنیم با فراهم شدن شرایط فصل آینده در لیگ کشتی تیم داری کنیم.»

علی نظری جویباری در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های مطرح کشور با بیان این مطلب افزود: «کشتی یکی از معدود رشته‌هایی است که می‌تواند در سطح المپیک صاحب مدال شود.»

وی ادامه داد: «در گذشته بیشتر خانواده‌ها فرزندان خود را به سالن‌های کشتی می‌فرستادند ولی حالا بیشتر به سمت فوتبال آمده‌اند.»

جویباری در پایان خاطرنشان کرد: «ما می‌دانیم با هزینه یک بازیکن فوتبال می‌توانیم یک تیم خوب در لیگ کشتی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم با انتقال این مسائل به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه در فصل آینده در این رشته تیمداری کنیم.»