ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد علی پروین برای اسپانسر فصل بعد پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

پیشکسوت پرسپولیس با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو و پیشنهادات خود را درباره این باشگاه مطرح كرد.

علی پروین در جلسه با مسئولان وزارت ورزش و دکتر سجادی، بانک رسالت را به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرد.

 

بانک رسالت حدود دو سال پیش و در زمان مدیریت خود پروین در پرسپولیس به عنوان اسپانسر باشگاه مشغول به کار شد و در همان زمان مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کرد و همچنان این مبلغ را از این باشگاه طلب دارد.

 

حالا باید دید با توجه به گزینه های اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه، کدام شرکت از شانس اسپانسری باشگاه پرسپولیس برخوردار خواهد شد.

 

این در حالی است که امیر عابدینی هم در جلسات خود با مسئولان دولتی در خصوص جذب اسپانسر رایزنی هایی هم انجام داده است.

 

پیش از این هم در جلسه دکتر سجادی و محمدحسین نژادفلاح قرار بود دکتر سجادی اسپانسر باشگاه پرسپولیس را از طریق وزارت ورزش به وی اعلام کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
ننه آبی و پیشنهاد علی پروین به او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد علی پروین به وزیر در مورد خرید "پرسپولیس"



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد اگر کسی برای خرید پرسپولیس پا پیش نگذارد، روی پیشنهاد ما فکر خواهد کرد.

علی پروین در خصوص روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد از مصاحبه دیروز من با خبرگزاری فارس، برداشت درستی نشده است.

وی ادامه داد: حرف من این بوده که وزیر اقتصاد و دارایی گفت اگر کسی برای خرید سهام پرسپولیس اقدام نکرد بر روی پیشنهاد پیشکسوتان فکر خواهیم کرد.

پروین خاطرنشان کرد: ما در همین رابطه پیشنهادی به وزیر اقتصاد و دارایی داده‌ایم و باز هم تأکید می‌کنم که طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد اگر کسی برای در اختیار گرفتن پرسپولیس پیش قدم نشد بر روی پیشنهاد ما فکر خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس