ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد عجیب PSG برای جذب رونالدو!


نشریه معتبر ایتالیایی امروز گزارش داد که پاری سن ژرمن قرار است برای جذب رونالدو به رئالی ها پیشنهاد نجومی 120 میلیون یورویی ارائه دهد.

ورزش سه: پاری سن ژرمن این فصل هم موفق به کسب همه جام های داخلی فرانسه شد تا ثابت کند در حال حاضر هیچ رقیبی در کشور خود ندارد. آنها که زلاتان را از فصل آینده در اختیار نخواهند داشت، مدت هاست که در پی یافتن جانشینی مناسب برای او هستند. به نام هایی چون نیمار، گریزمان و رونالدو برای این مهم اشاره شده است.

در همین رابطه نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز ادعا کرد که پاریسی ها قصد دارند برای جذب رونالدو، پبشنهادی 120 میلیون یورویی به رئال ارائه دهند. آنها به خود رونالدو نیز سالانه 30 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد. رونالدو در حال حاضر 22 میلیون یورو از رئال دریافت می کند.


ویدیو مرتبط :
عمل کرد رونالدو در مقابل PSG

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رسمی باشگاه متمول برای جذب رونالدو



اخبار,اخبارورزشی, نقل و انتقالات  , کریستیانو رونالدو

باشگاه فرانسوی برای جذب ستاره گلزن رئال مادرید 125 میلیون یورو به این تیم پیشنهاد داده است.

 کریستیانو رونالدو، ماشین گلزنی رئال مادرید که دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است این فصل از رسیدن به حتی یک عنوان قهرمانی بازماند و در حسرت افتخار تیمی ماند.

 باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه که مالکان قطری آن را اداره می کنند برای جذب این بازیکن به او پیشنهاد 125 میلیون یورویی دادند و پیش از آن که درهای نقل و انتقالات تابستانی باز شود، پیشنهاد رسمی خودشان را برای جذب رونالدو به باشگاه رئال مادرید ارسال کردند.

قرارداد فعلی رونالدو با رئال مادرید تا 2017 اعتبار دارد و فلورنتینو پرس هنوز هیچ صحبتی بابت آینده این بازیکن نکرده است.

 رونالدو از زمان انتقال به رئال مادرید، در فصل نخست موفق به ثبت 33 گل شد. بعد از آن در هر فصل، این مهاجم حداقل موفق به ثمر رساندن 50 گل شده است.

بهترین فصل او از لحاظ شمار گل زده به فصل 2011-12 بر می گردد که کریستیانو در 55 بازی خود در تمامی رقابت ها موفق شد 60 گل به ثمر برساند.

 اخبار ورزشی - ایسنا