ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد عجیب کاندیدای مجلس به دایی


سرمربی تیم فوتبال صبای قم در زمان حضورش در بوشهر با پیشنهاد عجیب یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهر روبه رو شد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در زمان حضورش در بوشهر با پیشنهاد عجیب یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهر روبه رو شد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که سفری کوتاه مدت به شهر بوشهر داشت در این سفر با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از افرادی که قصد دارد کاندیدای مجلس شورای اسلامی بشود روبرو شد.

در این سفر یکی از افرادی که گفته می‌شود قصد دارد در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر - گناوه و دیلم کاندیدا شود طی درخواستی عجیب از علی دایی تقاضا کرد تا وی در مصاحبه هایش از او به نیکی یاد کند!

این فرد به سرمربی صبای قم گفته بود که من در فوتبال استان بوشهر زحمات زیادی کشیده‌ام و ممنون می‌شوم که در مصاحبه‌های‌تان به این موارد اشاره کنید.

دایی نیز که متوجه شده بود این فرد قصد بهره برداری تبلیغاتی از وی را دارد در پاسخ به این پیشنهاد عجیب اظهار داشت: من تا به حال پلکان تبلیغاتی کسی در انتخابات نشده و نخواهم شد و اگر شما هم کار خوبی برای مردم کرده‌اید مطمئن باشید آنها فراموش نمی‌کنند. نمی‌خواهم با حرف های من حتی یک رای ناحق نصیب کسی شود و ضمن اینکه همیشه گفته‌ام از کارهای سیاسی همیشه دوری می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
ابراهیم تاتلیسس کاندیدای انتخابات مجلس ترکیه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد عجیب یک فرد متمول به علی دایی!



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

 سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد مدیریت باشگاه یک شخص متمول را نپذیرفت.

علی دایی چهره ای است که خیلی ها سراغش می روند تا با او کار فوتبالی کنند. دایی خیلی از این پیشنهادها را جدی نمی گیرد و آنها را رد می کند. او اخیرا هم یکی از این پیشنهادها را رد کرده است.

 

یک فرد متمول که به فوتبال علاقمند است، چندی قبل از دایی خواست که با او همکاری کند. این پیشنهاد بسیار جالب بود. فرد متمول گفت حاضر است با نزدیک به 400 میلیارد یک باشگاه خریداری کند و مدیریت آن را به طور کامل به علی دایی بسپارد.

 

این فرد حتی مدارکی را به دایی نشان داد که گواه از پر پول بودن حسابش داشت. دایی اما این پیشنهاد را نپذیرفت و گفت تیم داری به این سادگی نیست.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز