ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد عجیب به بازیکن استقلال/ حل دردسر ازدواج دوم همراه با قراردادی قابل توجه!



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکن استقلال

اخبار ورزشی - پیشنهاد عجیب به بازیکن استقلال/ حل دردسر ازدواج دوم همراه با قراردادی قابل توجه!

بازیکن عراقی استقلال به خاطر تحریک شدن از سوی یکی از مربیان علیه مسئولان استقلال موضع گیری کرد.

 به گزارش  جام نیوز،  جاسم کرار اخیرا در مصاحبه ای تند به شدت علیه استقلالی ها صحبت کرد و تایید کرد به این تیم برنمی گردد.


کرار اما کمی بعد حرف هایش را پس گرفت و تاکید کرد که به خاطر قرارداد با استقلال از این تیم جدا نخواهد شد.

ماجرا از این قرار است که کرار به خاطر مهریه همسر سابق خود با مشکل ممنوع الخروجی مواجه بود و استقلالی ها نیز به وی اعلام کردند مشکل شخصی است و خودش باید حل کند.

در همین شرایط یکی از مربیان لیگ برتری که سابقه منشوری بودن نیز دارد و به بازی کرار نیز علاقمند است در تماس با وی اعلام کرد در صورتی که با استقلالی ها به مشکل خورده و جدا شود علاوه بر حل مشکل مهریه، قراردادی قابل توجه نیز با وی منعقد خواهد کرد که نقد دریافت می کند.

این مسئله باعث شد کرار به شدت علیه استقلالی ها موضع گیری کند اما تماس معاون حقوقی باشگاه استقلال با وی باعث شد توجیه شود که از نظر حقوقی با مشکل مواجه خواهد شد و به همین دلیل نیز خیلی زود موضع خود را تغییر داد.

کرار به عراق رفته و حالا همه منتظر بازگشت وی هستند و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت.
اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد ازدواج بازیکن بلاروس به دوست دخترش حین بازی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد عجیب حقوق 5 میلیونی به 3 بازیکن مازاد استقلال



اخبار,اخبارورزشی, علی نظری جویباری

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «کادرفنی گزارشی از تمرینات استقلال را به ما داده و همه چیز خوب پیش می رود.»

 علی نظری جویباری درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال به امیرحسین صادقی پیشنهاد داده در استقلال بماند و در صورت حضور از ساعت 8 صبح در باشگاه ماهیانه 5 میلیون تومان حقوق دریافت کند، اظهار داشت: «ماجرا اینطور هم نیست. ما به بازیکنانی که در لیست مازاد هستند گفته ایم که اگر می خواهند در استقلال بمانند، مثل کارمندان 8 صبح در باشگاه حضور پیدا کنند و ماهیانه 5 میلیون تومان دریافت کنند.»

 وی ادامه داد: «ما این پیشنهاد را به هاشم بیگ زاده و میلاد سلیمان فلاح نیز داده ایم و چیز بدی هم نیست. در ماه می شود 60 میلیون تومان! می خواهم بگویم این پیشنهاد فقط به صادقی تعلق ندارد و اگر این بازیکنان بخواهند بروند، مانع شان نمی شویم.»

نظری جویباری در پایان افزود: «امروز با کرار جاسم جلسه داریم تا تکلیف این بازیکن روشن شود. کادرفنی نیز گزارشی از تمرینات استقلال را به ما داده و همه چیز خوب پیش می رود.»

 اخبار  ورزشی  - کاپ