ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد سه تیم مطرح انگلیسی به مسی


روزنامه سان از تماس نمایندگان سه تیم انگلیسی برای لیونل مسی در هفته گذشته خبر داده است و از احتمال پیوستن فوق ستاره آرژانتینی به یکی از این تیم‌ها در سال آینده پرده برداشت.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه سان از تماس نمایندگان سه تیم انگلیسی برای لیونل مسی در هفته گذشته خبر داده است و از احتمال پیوستن فوق ستاره آرژانتینی به یکی از این تیم‌ها در سال آینده پرده برداشت.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سال 2018 اعتبار دارد ولی این بازیکن می‌تواند تا قبل از این زمان نیز به تیمی دیگر بپیوندد؛ مشروط بر اینکه باشگاهی که خواهان جذب مسی است، تمام بند آزادسازی قرارداد این بازیکن را به بارسلونا پرداخت کند.

حال سه تیم انگلیسی چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی تلاش‌شان را برای جذب این بازیکن آماده کردند تا این بازیکن را بتوانند به زودی به ترکیب‌شان اضافه کنند.

به نوشته این روزنامه، یکی از سه تیم یاد شده در این هفته دو بار با مسی تماس گرفته است تا او را مجاب به قبول این پیشنهاد کند. لیونل مسی نیز در مصاحبه آخر خود درباره آینده‌اش در بارسلونا صحبتی نداشت و عنوان کرد فقط به شرایط حال فکر می‌کند و نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این روزنامه اعلام کرد مسی از رسانه‌های اسپانیایی به دلیل فشار زیاد بر او به دلیل پرونده مالیاتش اصلا راضی نیست و نمی‌خواهد این شرایط را تحمل کند. رسانه های‌اسپانیایی رفتار متفاوتی با مسی داشتند و اغلب با حاشیه درست کردن برای این بازیکن، قصد تاثیر روی عملکرد این بازیکن را داشتند.

اخیرا قرارداد حق پخش تلویزیونی تیم‌های لیگ برتر به حدی بالا رفته است که تا چند سال دیگر فاصله زیادی بین تیم‌های لیگ برتر با سایر لیگ‌ها ایجاد خواهد شد و به نظر می‌رسد این تیم‌ها مشکلی برای خرید بازیکنان گرانقیمت نخواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
تقابل مسی با تیم های انگلیسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد یک تیم انگلیسی به مجید جلالی



مجید جلیلی,تیم فوتبال فولاد خوزستان

پیشنهاد یک تیم انگلیسی به مجید جلالی

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که مذاکرات خوبی را با نماینده باشگاه برایتون انگلیس داشته است، گفت: رفتن من به تیم برایتون افتخار شخصی نیست و برای کل فوتبال ایران است.

مجید جلالی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات خود با باشگاه تراکتورسازی تبریز توضیح داد: من نقطه نظراتم را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار دادم که قرار شد در هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد. ظاهرا هیات مدیره این باشگاه دوشنبه شب تشکیل جلسه می‌دهد و در این باره تصمیم گیری می‌کند.

وی درباره مذاکراتش با نماینده یک باشگاه انگلیسی اظهار داشت: با باشگاه برایتون که در مرحله پلی‌آف حضور داشت و در حال صعود به لیگ برتر بود وارد مذاکره شده‌ام. البته این تیم در پلی‌آف به کریستال پالاس باخت و در لیگ قهرمانی ماندنی شد. فعلا در حال گفتگو هستیم و اگر به یک جای مستمر رسید درباره جزییات آن بیشتر خواهم گفت.

سرمربی سابق تیم فولاد خوزستان افزود: حدود 40 روز پیش بود که از این باشگاه یک ایمیلی دریافت کردم. آنها از من رزومه خواسته بودند که ارسال کردم و در مرحله بعد مذاکرات شروع شد. نماینده این باشگاه که یک فرد ایرانی بود هفته گذشته به تهران سفر کرد و به طور کامل گفتگو کردیم و طرفین در حال بررسی شرایط هستند.

جلالی ادامه داد: در مذاکراتم با این تیم خیلی جلو رفتم و در صورتی که آنها روی سایت خود اسم و تصویر مرا منتشر کنند پس از آن درباره جزییات مذاکرات صحبت می‌کنم. البته این را بگویم که رفتن من به فوتبال انگلیس یک افتخار شخصی نیست و به کل فوتبال ایران تعلق دارد./مشرق