ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد سرمربی اسبق رئال مادرید به سپاهان


مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که سرمربی پیشین رئال مادرید جزو گزینه‌هایی است که به این باشگاه پیشنهاد شده است.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که سرمربی پیشین رئال مادرید جزو گزینه‌هایی است که به این باشگاه پیشنهاد شده است.

اصغر باقریان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: پیشنهادات مختلفی به دست‌مان رسیده و در حال بررسی این پیشنهادات هستیم. برخی از پیشنهادات خیلی خوب است ولی نباید در انتخاب سرمربی عجله کرد. بیشتر از هواداران نگران هستیم ولی دلیلی نمی‌شود که عجله کنیم.

وی در مورد شایعه توافق با نیکو کواچ عنوان کرد: تاکنون پیشنهاد یا رزومه‌ای از این مربی به دست ما نرسیده و برای نخستین بار است که نام او را می‌شنوم. ما باید بهترین تصمیم را بگیریم تا 2 ماه آینده نگویند انتخاب‌تان اشتباه بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری سپاهان گفت: همانطور که گفتم نام‌های بزرگی به ما پیشنهاد شده است که یکی از آنها برند شوستر مربی آلمانی است که سابقه هدایت رئال مادرید را دارد. باید برررسی کنیم که گزینه‌هایی مانند شوستر به درد سپاهان می‌خورند یا نه.

باقریان در مورد حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده در روزهای اخیر مبنی بر اینکه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان خواهد شد و مطرح شدن گزینه‌های خارجی بازی با افکار عمومی است، گفت: اگر قرار بود ترس و واهمه‌ای داشته باشیم که پیش از این محرم سرمربی شده بود. محرم شرایط مربیگری ندارد.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 5 - 1 سویا (سرمربی گری کیروش در رئال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رئال مادرید نیمار را وسوسه کرده است



 

 

 

پیشنهاد رئال مادرید نیمار را وسوسه کرده است

 

ستاره برزیلی تیم سانتوس می‌گوید با پیشنهاد باشگاه رئال مادرید وسوسه شده است.

نیمار که تابستان سوژه رسانه‌های اسپانیایی بود، سرانجام تصمیم گرفت به فوتبالش در برزیل ادامه دهد. تصمیمی که بسیاری معتقدند دوام زیادی نخواهد داشت و این بازیکن برزیلی و جوان که از او به عنوان پدیده‌ی آینده‌ی فوتبال جهان یاد می شود، ژانویه یا حداکثر تابستان آینده سانتوس را به مقصد یکی از باشگاه‌های مطرح اروپایی ترک خواهد کرد.

نیمار در گفتگویی عنوان کرد: با پیشنهاد رئالی‌ها شدیدا وسوسه شدم. ولی به هر حال تصمیم گرفتم که فعلا در سانتوس بمانم و برزیل را ترک نکنم.

وی ادامه داد:‌ هنوز برای آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. تنها چیزی که در حال حاضر قطعیت دارد این است که با به پایان رسیدن فصل نقل و انتقالات در برزیل بازی خواهم کرد تا در آینده چه اتفاقی رخ دهد.

ستاره‌ی تیم سانتوس درباره‌ی دلایلش برای ماندن در برزیل هم گفت:‌ اینجا خیالم راحت است که نزدیک خانواده‌ام هستم. دوستان و نزدیکانم اطرافم هستند. من معمولا با قلبم تصمیم می‌گیرم و با شرایطی که داشتم به این نتیجه رسیدم که هنوز زمان ترک برزیل فرا نرسیده است.