ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد رسمی والنسیا به پیگرینی


مالک ثروتمند والنسیا در تلاش است با سرمربی منچسترسیتی قرارداد همکاری منعقد کند.

خبرگزاری فارس: مالک سنگاپوری تیم فوتبال والنسیا به کمک وکلای بین المللی خود با وکیل مانوئل پیگرینی مذاکره کرده و از او خواسته برای در اختیار گرفتن سکان هدایت کاروان خفاش‌های اسپانیا وارد مذاکره شود.

پیشنهاد رسمی والنسیا به پیگرینی در اختیار باشگاه من‌سیتی و وکیل او قرار گرفته و این موضوع در آستانه بازی والنسیا با رئال مادرید با توجه به رویارویی مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار اهمیت دارد. منچسترسیتی برای فصل آینده گواردیولا را در اختیار خواهد داشت و پیگرینی برای رد کردن پیشنهاد ارزشمند والنسیا عجله نخواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
ترکیب رسمی رئال مادرید مقابل والنسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس ولا، پیشنهاد آرسنال به والنسیا



 

کارلوس ولا، پیشنهاد آرسنال به والنسیا

 

سران باشگاه آرسنال ، کارلوس ولا، مهاجم مکزیکی شان را به والنسیا پیشنهاد کرده اند.

طبق گزارشهای منتشره، سران باشگاه آرسنال در نظر دارند تا کارلوس ولا،مهاجم جوان مکزیکی شان را به والنسیا پیشنهاد کنند؛ این در حالی است که سران والنسیا نیز نسبت به جذب ولا در پایان رقابتهای فصل ابراز تمایل کرده اند . در گزارشی به این نکته اشاره شده است که این ستاره 21 ساله که پیش از این صحبتهایی در مورد احتمال انتقال قرضی اش به سالامانکا و اوساسونا به گوش می رسید، به شدت برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال تلاش می کند ولی آرسن ونگر آماده است تا به او اجازه جدایی از رختکن امیریتس را بدهد. پیش از این سران باشگاه اسپانیول تمایل خود را برای جلب این ستاره مکزیکی ابراز کرده بودند ولی روز گذشته رامون پلانس، مدیر ورزشی این باشگاه، ارسال هر گونه درخواست برای جذب ولا را رد کرد. توپچی ها به دنبال مشتری ای هستند تا با پرداخت 7 میلیون یورو ولا را به خدمت بگیرد و ممکن است سران والنسیا حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشند. البته شنیده می شود که اونای امری،مربی جوان والنسیا نسبت به جذب عادیل رامی (مدافع لیل) و کوین گامیه رو (مهاجم لوریان) هم تمایل دارد.