ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد رسمی شیلی و پورتو به کی روش


فدراسیون فوتبال شیلی و باشگاه پورتو برای جذب سرمربی تیم فوتبال کشورمان درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند.

خبرگزاری تسنیم: باتوجه به اختلافات اخیر کارلوس کی‌روش با مسئولان فدراسیون فوتبال و اعتراض‌هایی که نسبت به شرایط داشته است، تیم‌های مختلفی به این مربی پیشنهادهای خود را ارائه می‌دهند تا در صورت قطع همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران، این مربی پرتغالی را جذب کنند.

باتوجه به اینکه کی‌روش تا سال 2018 با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد، اخیراً دو ‌پیشنهاد رسمی برای سرمربی تیم ملی فوتبال به دست فدراسیون رسیده است. فدراسیون فوتبال شیلی برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور درخواست خود را به فدراسیون ارائه کرده و باشگاه پورتو نیز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواستار همکاری با کی‌روش شده است.

کارلوس کی‌روش در حال حاضر همراه با تیم ملی در مقدونیه حضور دارد و ملی‌پوشان فوتبال ایران را در اردوی تدارکاتی آماده رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه می‌کند که از شهریورماه آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
رسمی : ایکر کاسیاس به پورتو پرتغال پیوست /جدایی از رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رسمی تیم سرشناس برزیلی به کارلوس کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کی روش

باشگاه سائوپائولو خواهان جذب سرمربی تیم ملی ایران شد.

کارلوس میگوئل آیوار، رئیس سائوپائولو اعلام کرد که این هفته قرار ملاقاتی با نماینده کارلوس کی روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران خواهد داشت تا این مربی را برای سفر به آمریکای‌ جنوبی قانع کند!

سایت گلوبوی برزیل درباره پیشنهاد سائوپائولو به کی‌روش نوشت: سائوپائولو هم‌اکنون با هدایت میلتون کروز برزیلی از 3 دیدار در سری A برزیل 6 امتیاز گرفته است اما مسئولان باشگاه سائوپائولو که در زمان رقابت‌های جام جهانی 2014 از نزدیک با کارلوس کروش ملاقات داشته‌اند، به شدت به دنبال جذب این مربی پرتغالی هستند.

ناگفته نماند کارلوس کی روش تاکنون سابقه سرمربیگری در اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکای‌ شمالی را داشته و فقط در آمریکای‌ جنوبی روی نیمکت تیمی ننشسته است. سائوپائولو فصل قبل پشت سر کروزیرو به مقام نایب‌قهرمانی سری A برزیل دست یافته بود و هم‌اکنون بازیکنان نامداری همچون روجریو سنی، میشل باستوس، لوئیس فابیانو و پاتو در این تیم بازی می‌کنند.

اخبار ورزشی -جام نیوز