ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای مولر


منچستریونایتد قصد دارد با پیشنهادی اغوا کننده رضایت بایرنی ها برای فروش مولر را بدست آورد

طرفداری: به نقل از اشپورت آینس، این سایت آلمانی مدعی است که تلاش منچستریونایتد برای جذب توماس مولر افزایش یافته و یونایتدی ها قصد دارند تا با ارائه پیشنهادی 82 میلیون یورویی رضایت طرف آلمانی برای واگذاری این بازیکن را جلب کنند.

بنا به گزارش ها در روزهای اخیر اد وودوارد با کارل هاینتس رومنیگه دیدار داشته اما این ملاقات هنوز به تایید رسمی نرسیده است. طی هفته های اخیر رسانه های انگلستان اخبار متعددی درباره پیوستن مولر به منچستریونایتد منتشر کردند و دیشب هم پس از انتشار عکسی از تمرینات بایرن مونیخ که نشان می دهد پپ گواردیولا با توماس مولر سر یک مسئله مشکل دارند این شایعات دوباره جان گرفت.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد عجیب منچستریونایتد برای پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ توماس مولر به پیشنهاد منچستریونایتد


توماس مولر خیلی سریع، پیشنهاد 70 میلیون یورویی منچستریونایتد را رد و از حضور در بایرن اظهار خوشحالی کرد.

ورزش سه: امروز رسانه های انگلیس خبر دادند که منچستریونایتد برای جذب توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن مونیخ حاضر به پرداخت 70 میلیون یورو است و پیشنهاد خود را نیز به این بازیکن ارائه داده اما تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر، مولر در گفتگو با بیلد این پیشنهاد را رد کرد و گفت:" وقتی پیشنهادی از تیمی دیگر به من می رسد طبیعتا بدان توجه می کنم و اگر از باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد باشد که باعث افتخار نیز خواهد بود و این نشان می دهد که من کارم را خوب انجام داده ام.

با این حال از حضور در بایرن خوشحالم و تا سال 2019 نیز با این تیم قرارداد دارم. تا آن زمان هم قصد ترک این تیم را ندارم."

لازم به ذکر است که منچستریونایتد سخت در پی جذب یک مهاجم شاخص در بازار نقل و انتقالات است تا او را جایگزین رادامل فالکائویی کند که به موناکو پس داده شد و روز گذشته نیز به چلسی پیوست.