ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد جدید اجاره باشگاه استقلال


درحالی که رئیس سازمان خصوصی سازی با قرارداد سه ساله اسپانسر باشگاه استقلال مخالفت کرده مشتری جدیدی با رقم بالاتر برای اسپانسری این باشگاه وارد رقابت شد.

خبرگزاری مهر: در میان بلاتکلیفی سرخابی ها و سرگیجه های قانونی که این روزها همه مسیرها را به روی این دو تیم بسته، مشتری جدیدی برای اجاره اسپانسر استقلال برای یک یا سه سال با رقم بالاتر از مشتری قبلی پیدا شده است.

مشتری جدید اجاره باشگاه استقلال خشایار محسنی مالک باشگاه دی استرادای اسلواکی است و تجربه مدیریت در این باشگاه و همچنین باشگاه عقاب تهران را در کارنامه دارد.

محسنی با توجه به اشکال قانونی که پوری حسینی در مورد اجاره سه ساله باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد، به خبرنگار مهر گفت: یک ساله یا سه ساله، اجاره باشگاه یا اجاره اسپانسر برای من فرقی نمی کند، هدف من این است که تجربیاتی که در اروپا به دست آورده‌ام را در کشور خودم به کار بگیرم و البته سرمایه ام را هم در وطن خودم هزینه کنم.

وی افزود: به همین دلیل نامه ای را برای وزارت ورزش و آقای سجادی فرستاده و منتظر پاسخ هستم. به هر حال برای اجاره هم مزایده بهترین راه و رقم پیشنهادی من بالاتر از رقم آقای سبک دست است.


ویدیو مرتبط :
واگذاری باشگاه استقلال به صورت اجاره ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش برای واگذاری باشگاه استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی ,پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش برای واگذاری باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال پشنهادش برای اداره این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

به گزارش مهر، علی فتح‌الله‌زاده پس از نشست بعدازظهر امروز با مسئولان وزارت ورزش با مطلوب ارزیابی کردن این نشست گفت: جلسه خوبی را با مسئولان وزارت ورزش داشتیم و پیشنهاداتی هم در این زمینه مطرح شد که امیدواریم مسئولان با بررسی شرایط بهترین تصمیم را بگیرند.

وی با بیان اینکه کل بدهی استقلال از ابتدا تاکنون 40 میلیارد تومان بوده که بخش عمده آن انباشته مالیاتی است اضافه کرد: از این مبلغ 6 میلیارد تومان از سال 49 تاکنون به خاطر بدهی مالیات باقی مانده است. با این حال من به مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد دادم که این باشگاه را یکساله به من بدهند. سه عضو هیات مدیره را من انتخاب می کنم و سه عضو را هم انها. با این حال یک ریال هم از وزارت ورزش هم نمی خواهیم در پایان سال هم 10 میلیارد تومان از بدهی های باشگاه را پرداخت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از برخی باشگاه های دیگر که قیمت بازیکنان را بالا برده اند گفت: بازیکنی با من به توافق یک میلیارد و صد میلیون تومانی رسید اما بعدا با یک باشگاه دیگر یک میلیارد و 700 میلیون تومان قرار داد بست. حرف ما این است که اگر می خواهند شفاف سازی کنند در مورد همه باشگاه باشد. به نظرم در این موضوع در حق استقلال و پرسپولیس ظلم شد.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان وزارت ورزش می خواهند استقلال و پرسپولیس را یکساله اجاره بدهند کار را سخت کرده است. هر شرکتی هم بیاید بخواهد از این دو باشگاه حمایت کند در یکسال نمی تواند کاری انجام دهد چرا که انها هم می آیند تا هزینه کنند و در مقابل درآمد داشته باشند.

علی فتح الله زاده با تاکید بر اینکه وضعیت خودش هنوز مشخص نیست گفت: در مورد ماندن یا رفتن من در این جلسه هیچ صحبتی مطرح نشد.

وی در مورد زمین کمپ استقلال نیز گفت: من هیچ وقت نگفتم که این زمین را می فروشم دویست میلیون تومان. حرف من این است که الان ارزش این زمین دویست میلیارد تومان است. دوستانی هم که می گویند این زمین متعلق به استقلال نیست به من پاسخ بدهند اگر این زمین مال فرد دیگری است چطور من در آن ساخت و ساز کرده ام. مگر می شود من این همه ساخت و ساز در این زمین کرده باشم و صاحبش هیچ واکنشی نشان ندهد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی مرغوبکار متعلق به این باشگاه نیست گفت: ما از قبل هم چنین ادعایی نداشتیم. مرغوبکار برای باشگاه استقلال هزینه بر است و از آنجایی که نمی توانستیم از آن بهتره برداری اقتصادی کنیم هیچ درامدی هم برای ما نداشت.
اخبار ورزشی - مهر