ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد تیم ترکیه‌ای به مهاجم استقلال


سجاد شهباززاده مهاجم استقلال از ترکیه پیشنهاد دارد.

خبرآنلاین: مهاجمی كه امید پرویز مظلومی برای بازكردن دروازه حریفان است، از یك تیم تركیه ای پیشنهاد دارد. شهباززاده البته در حال حاضر بهترین گلزن استقلال نیست. او كه در مسابقات این فصل 5 گل برای آبی پوشان زده، هم رده با دو نفر دیگر از بازیكنان استقلال است.

امسال امید ابراهیمی و جابر انصاری هم توانسته اند 5 گل برای استقلال بزنند. اما حالا یكی از این سه بازیكن 5 گله استقلال پیشنهاد خارجی دارد كه موجب نگرانی كادر فنی شده بود. سجاد شهباززاده از لیگ تركیه پیشنهاد دارد اما پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان با صحبت‌هایی كه با این بازیكن انجام داده، توانسته او را متقاعد كند كه امسال در تیم بماند و اگر قصد جدایی دارد، در پایان سال از استقلال برود.


ویدیو مرتبط :
گل انصاری به استقلال خ مهاجم جدید استقلال در فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات پنهانی 6 بازیکن پرسپولیس با تیم های خارجی/ پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان به مهاجم استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات لیگ برتر


اخبار ورزشی - مذاکرات پنهانی 6 بازیکن پرسپولیس با تیم های خارجی

مشکلات مالی پرسپولیس کار پروین را برای نگه داشتن این 6 ستاره پرسپولیس در پایان فصل سخت کرده است.

  در ابتدای فصل رویانیان با شل كردن سر كیسه اقدام به جذب ستاره‌های تیم‌های مختلف كرد و توانست تیم خوبی را برای لیگ امسال ساخته و پرداخته كند.

پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان، میثم حسینی، قاسم دهنوی، امید عالیشاه، فرزاد حاتمی، كفشگری و حقیقی بازیكنانی هستند كه با تلاش مدیرعامل سابق پرسپولیس توانستند پیراهن این تیم بزرگ را بر تن كنند.

همچنین رویانیان اقدام به تمدید قرارداد بازیكن‌های بزرگ تیم كرد و سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، علیرضا نورمحمدی، نیلسون و ... توانستند با رقم‌های بالا قراردادشان را برای یك فصل دیگر تمدید كنند.

اما به مرور زمان نه تنها باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات مالی خود عمل كند بلكه رویانیان از سمتش استعفا داد تا بیش از این مقابل بازیكنان پرسپولیس شرمنده نباشد.

سپس با نظر هیات‌مدیره علی پروین به عنوان مدیرعامل و مرد همه‌كاره انتخاب شد تا در این برهه سخت او به امور پرسپولیس رسیدگی كند. لیكن حتی سلطان هم نتوانست مشكل مالی و بدهكاری‌های باشگاه را حل كند تا بازیكنان مذاكره پنهانی با تیم‌های خواهانشان را آغاز كنند.

 حتی تعدادی از تیم‌های قطری و اروپایی با بعضی از بازیكنان پرسپولیس به توافقات خوبی رسیدند و جالب اینكه مسئولین حال حاضر تیم به خصوص علی پروین برای اینكه مشكلات باشگاه حل شود راضی‌اند با فروش این مهره‌ها تا حدودی مشكلات را حل كنند.

 با خبر شدیم پیام صادقیان به شدت مورد توجه تعدادی از تیم‌های اروپایی قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد پرسپولیس بعد از سال‌ها می‌‌تواند یك بازیكن دیگر به اروپا ترانسفر كند. اما بازیكنانی كه از لیگ كشورهای خارجی پیشنهاد دریافت كردند. به شرح ذیل هستند.

 * اولویت حقیقی با آلمان است
رضا حقیقی یكی از بازیكنانی است كه به شدت مورد توجه یك تیم آلمانی و قطری قرار گرفته. قرار بود این بازیكن قبل از بازی‌های جام‌جهانی با این تیم قطری قرارداد ببندد اما پیشنهاد یك تیم لیگ برتری آلمان باعث شده تا او فعلا برای رفتن به لیگ قطر تأمل كند.

البته از آن‌جا كه او برای حضور در این تیم آلمانی باید نصف قراردادش را به عنوان مالیات پرداخت كند و قطری‌ها در قبال یك سال قرارداد بالاتر از دو میلیون دلار پرداخت می‌‌كنند، حقیقی فعلا دست نگه داشته است.

این بازیكن بدش نمی‌‌آید برای یك فصل هم كه شده به آلمان برود و بعد از آن در اواخر فوتبالش راهی لیگ قطر شود. با این حال رقم بالای پیشنهاد این كشور عربی باعث شده حقیقی بر سر دو راهی بزرگی قرار بگیرد و نداند چه كند.

 * پرسپولیسی‌های قطری
به نظر می‌‌رسد كار 3 بازیكن پرسپولیس را با لیگ قطر باید تمام شده بدانیم. محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی و محمد نوری‌ بازیكنانی هستند كه مذاكره با تیم‌های قطری را آغاز كردند و مدت ها پیش خلعتبری و سیدجلال حسینی قراردادهای داخلی خودشان را با این تیم‌ها به امضا رساندند.

 * حاتمی در لیگ دسته یك پرتغال
فرزاد حاتمی هم یكی از بازیكنانی است كه به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا و برای ادامه فوتبال راهی یك تیم دسته اول پرتغال خواهد شد. این مهاجم حتی در ابتدای فصل هم از لیگ دسته یك این كشور پیشنهاد خوبی را دریافت كرده بود كه ترجیح داد به خاطر دعوت به تیم‌ملی راهی پرسپولیس شود. با این حال نیمكت‌نشینی‌‌های مداوم حاتمی باعث شد مدیر برنامه‌های او پیشنهاد پرتغالی‌ها را بررسی كند.

آن‌طور كه حاتمی در جمع دوستان گفته او چندان از حضورش در پرسپولیس راضی نیست و اگر در همان ابتدای فصل به پرتغال می‌‌رفت شاید الان به تیم‌ملی دعوت می‌‌شد اما این اتفاق نیفتاد و حال مهاجم با تجربه سرخ‌ها به فكر حضور در لیگ پرتغال بیفتد.

* صادقیان پرمشتری‌ترین بازیكن
اما پیام صادقیان پرمشتری‌ترین بازیكن پرسپولیس به شمار می‌‌رود. بازیكن جوان سرخ‌ها به قدری در این فصل خوش درخشید كه نگاه اكثر تیم‌های خارجی را معطوف خودش كرد. جدی‌ترین پیشنهاد پیام از یك تیم لیگ آلمانی است.

 به غیر از آلمان او از دو تیم ایتالیایی و تركیه‌ای پیشنهاد خوبی دریافت كرده و همین قضیه باعث شده تا جدایی صادقیان و حضور او در لیگ اروپا را قطعی و صددرصد بدانیم. تكنیك و سن كم این هافبك باعث شده تا خواهانش زیاد شوند.

از آنجا كه پیشنهاد مالی این سه تیم رقمی قابل توجه است پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌‌آید از طریق ترانسفر صادقیان مشكل مالی باشگاه را حل كنند. جالب اینكه اولویت این بازیكن جوان تیم ایتالیایی است و او بدش نمی‌‌آید در این لیگ به فوتبالش ادامه بدهد.

صادقیان از یك تیم قطری هم پیشنهاد خوبی دریافت كرده اما او نمی‌‌خواهد به این زودی فوتبالش را در لیگ قطر هدر بدهد.

به نظر می‌‌رسد اگر ترانسفر این چند بازیكن به لیگ‌های خارجی انجام شود فقط از قرارداد صادقیان و نوری مبلغی به باشگاه پرسپولیس برسد. چرا كه با جدایی دو بازیكن بقیه نفرات آزاد هستند و پول قراردادهایشان به جیب خودشان می‌‌رود.

 

                                     ..................................................


پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان به مهاجم استقلال

سپاهانی ها در پیشنهادی که به مهاجم آبی ها داده اند، آورده اند نیمی از مبلغ قرارداد وی را هنگام عقد قرارداد می دهند.

محمد قاضی پس از پیوستن به استقلال شرایط خوبی ندارد. او نه به تیم ملی رسید و نه از لحاظ مالی شرایط بهتری پیدا کرد.

 این مهاجم از سپاهان پیشنهاد دارد و احتمالا فصل آینده راهی اصفهان می‌شود. گفته می شود سپاهانی ها در پیشنهادی که به قاضی داده اند، آورده اند نیمی از مبلغ قرارداد وی را هنگام عقد قرارداد می دهند.

 این مسئله حسابی قاضی را وسوسه کرده تا از استقلال جدا شود. پیش از این شنیده شده بود استقلالی‌ها هم به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن هستند.
اخبار ورزشی - روزنامه نود,بانک ورزش