ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد تولیدی مجید به پرسپولیس


شرکت تولیدی لباس ورزشی مجید قیمت پیشنهادی خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: مجید ساعدی‌فر مدیر کارخانه تولید البسه ورزشی مجید امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در ملاقات با مسئولان باشگاه پیشنهادش را برای تامین البسه فصل آینده سرخپوشان به مسئولان پرسپولیس ارائه داد.

مجید ساعدی‌فر در این خصوص گفت: پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهادم را ارائه دادم تا اگر شد فصل آینده تیم پرسپولیس با البسه مارک مجید به میدان برود.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه دنبال بهترین پیشنهاد برای اسپانسری البسه تیم پرسپولیس هستند و این حق آنهاست اما من هم پیشنهاد خود را ارائه دادم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ساعدی‌فر افزود: اینکه هر تیمی بخواهد از چه نوع البسه و چه کیفیتی استفاده کند به خود مسئولان آن تیم و باشگاه ارتباط دارد اما ما هم سعی می‌کنیم در صورت توافق با پرسپولیس البسه خوبی در اختیار این باشگاه قرار دهیم.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد اولویت توزیع کالاهای تولیدی در داخل کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به حاج عیسی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به حاج عیسی

حاج عیسی متولد 1984 و ملقب به روبرتو باجو عرب‌ها است ضمن اینکه از وی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی الجزایر نام برده می‌شود.

فارس- باشگاه پرسپولیس برای به خدمت‌گیری لذهر حاج ‌عیسی پیشنهاد رسمی یک میلیون دلاری به این بازیکن ارائه کرد.

روزنامه هداف الجزایر به نقل از یک منبع نزدیک به این بازیکن که در القادسیه کویت بازی می‌کند، آورده است: تیم پرسپولیس که یکی از دو قطب فوتبال ایران محسوب می‌شود و ازپایگاه گسترده مردمی در این کشور برخودار است در پیشنهاد خود مصرانه خواهان به خدمت گرفتن حاج عیسی شده است اما این بازیکن هنوز به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاسخ نداده است.

در ادامه این خبر آمده است: حاج عیسی بیشتر تمایل به حضور در لیگ عربستان دارد و بر همین اساس از سه تیم از باشگاههای میان جدولی این کشور با وی مذاکراتی شده و این در حالی است که این بازیکن از توانایی بازی در یکی از چهار تیم الهلال، الاهلی، الاتحاد و الشباب عربستان را دارد.

حاج عیسی متولد 1984 و ملقب به روبرتو باجو عرب‌ها است ضمن اینکه از وی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی الجزایر نام برده می‌شود.

این بازیکن در فصل 2005 -2006 جایزه بهترین بازیکن لیگ الجزایر را به خود اختصاص داده است.

این خبر در حالی امروز منتشر شده است که هیچ نامی از پست این بازیکن برده نشده و مشخص نیست حاج عیسی در کدام قسمت زمین قصد همراهی پرسپولیسی‌ها در فصل آینده را دارد./عصرایران