ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد اغوا کننده تیم کره ای به انصاری فرد


رادیو ورزش یونان از پیشنهاد اغوا کننده دومین تیم آسیایی پس از باشگاه اورگراند چین به کریم انصاری فر، مهاجم ایرانی پانیونیوس خبر داد.

ورزش سه: رادیو ورزش یونان از پیشنهاد اغوا کننده دومین تیم آسیایی پس از باشگاه اورگراند چین به کریم انصاری فر، مهاجم ایرانی پانیونیوس خبر داد.

سایت رسمی رادیو ورزش یونان در این رابطه می نویسد: پیشنهاد جدید دیگری برای مهاجم تیم پانیونیوس از آسیا رسیده است. باشگاه کره ای با ارائه پیشنهادی سخاوتمندانه خواهان استخدام انصاری فرد شده است.

پیشنهاد اغوا کننده تیم کره ای به انصاری فرد

رقابت جدیدی بر سر کریم انصاری فرد از آسیا پس از علاقمندی باشگاه گوانگجو اورگراند چین  صورت گرفته است.باشگاه کره ای مصمم به ارائه پیشنهاد یک میلیون و دویست هزار یورویی است تا بتواند انصاری فرد را استخدام کند.

این سایت یونانی در ادامه نوشت: پیشنهاد باشگاه کره جنوبی مبنی بر انتقال قرضی فوری کریم انصاری فرد درقبال پرداخت مبلغ یاد شده است.

این پیشنهاد کره ای ها استثنائی است و اگر باشگاه پانیونیوس آن را بپذیرد می تواند بسیاری از مشکلات مالی خود را حل کند.مشکلاتی که از گذشته روی دوش این باشگاه یونانی قرار گرفته است.

سایت رادیو ورزش یونان سپس به  لزوم تصمیم سریع باشگاه پانیونیوس اشاره می کند و می نویسد: آن ها باید تا اوایل هفته آینده تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

کریم انصاری فرد در فصل جاری سوپر لیگ یونان 22 بار برای تیم پانیونیوس به میدان رفت و هفت گل به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه انصاری فرد و ترابی در تمرین تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: به نظرم انصاری‌فرد به تیم‌های خارجی می‌رود



فتح‌الله‌زاده: به نظرم انصاری‌فرد به تیم‌های خارجی می‌رود/ به بازیكن ما پیشنهاد 1.6 میلیاردی داده‌اند

 

 

علی فتح‌الله‌زاده, مدیرعامل باشگاه استقلال

 


سایت گل- علی فتح‌الله‌زاده كه همیشه به تركاندن بمب‌ در فصل نقل و انتقالات شهرت داشت امسال رویه متفاوتی را در پیش گرفته است. مدیرعامل باشگاه استقلال تمام هم و غم خود را در این روزها به حفظ تركیب تیمش معطوف كرده و معتقد است حفظ همان تركیب سال قبل با اضافه شدن یكی دو بازیكن دیگر بهترین اتفاق ممكن برای استقلالی‌ها خواهد بود. گفتگوی سایت ایمنا را با مدیرعامل آبی‌ها بخوانید.

 

امسال دیگر بمب نمی‌ترکانید؟ فصل گذشته خیلی بمب ترکاندید.

امسال بمب‌های پارسال را داریم و سعی می‌کنیم که آنها را حفظ کنیم. به قول شما وقتی فصل گذشته این همه بمب ترکاندیم، دیگر امسال نیاز به بمب ترکاندن نداریم و باید همان بازیکنان را در تیم خودمان نگه داریم. اگر می‌بینید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات فعال هستند، به این دلیل است که آنها بازیکن ندارند. مجبورند چندین بازیکن جذب کنند تا شرایط تیم خود را بهبود ببخشند و تیمشان بالانس شود ولی ما ستاره‌های خودمان را داریم و نیازی به عوض کردن بازیکنان خودمان نداریم. ما خسرو حیدری را با کدام بازیکن عوض کنیم؟ رحمتی و آندو و سایر بازیکنان تیم را با کدام بازیکنان عوض کنیم؟ خب اگر این بازیکنان را نگه داریم و دو بازیکن به ترکیب خود اضافه کنیم، از پارسال هم قدرتمندتر خواهیم بود.

 

می‌گویند پرسپولیس یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به آندو پیشنهاد داده است.

بله؛ بسیاری از تیم‌ها به خاطر اینکه بازیکنان ما را هوایی کنند، پیشنهادهای سنگینی به آنها می‌دهند؛ حتی پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی هم به بازیکنان ما داده‌اند ولی مطمئن باشید این بازیکنان در استقلال می‌مانند.

 

رحمان احمدی قرار است به استقلال بیاید؟

نه. ما رحمتی را حفظ می‌کنیم و به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هم هستیم.

 

کریم انصاری‌فرد چطور؟

با مدیر برنامه‌های این بازیکن مشغول مذاکره هستیم و خودش هم با ما صحبت می‌کند و اگر بتوانیم با او کنار بیاییم، او را استقلالی می‌کنیم؛ البته فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود و در تیم‌های خارجی بازی کند.

 

استقلال و پرسپولیس امسال واقعاً میلیاردی خرج کرده‌اند؛ درست است؟

استقلال میلیاردی خرج نکرده است؛ باید بگویم ما حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌ایم چون من هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ام و حتی اسپانسر هم نگرفته‌ام. به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بیشترین پول را خرج کرده و بعد از پرسپولیس، سپاهان بیشترین هزینه را کرده است و استقلال از نظر هزینه در رده سوم قرار دارد.

 

یعنی می‌گویید حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌اید؟

ما بازیکنی جذب نکرده‌ایم که هزینه کنیم؛ فقط بازیکنان قدیم خودمان را حفظ کرده‌ایم و این هزینه کمتر از سپاهان است.

اما معمولاً می‌گویند برای حفظ ترکیب اصلی باید بیشتر هزینه کرد تا جذب بازیکن جدید.

نه. اینگونه نیست؛ به هر حال اگر نتوانیم بازیکنی را راضی کنیم، او از تیم جدا می‌شود پس به نظر من برای نگه داشتن بازیکن نباید به اندازه جذب بازیکن هزینه کرد.

 

سقف قرارداد را رعایت می‌کنید؟

به هر حال ما برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کنیم، هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا وقتی می‌گوییم زیر سقف قرارداد بستیم، دروغ نگفته باشیم!

 

یعنی در مورد قرارداد بازیکنان‌تان سقف را رعایت نکردید؟

من این را نمی‌گویم اما مگر می‌شود بازیکنان بزرگ را با ۴۰۰ میلیون به این تیم آورد؟ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با ۴۰۰ میلیون جذب کرد؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بسیاری از باشگاه‌های ایران سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند!

اگر بخواهید به عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات نمره بدهید، به خودتان چند می‌دهید؟

فعلاً فصل نقل و انتقالات تمام نشده است؛ اجازه دهید که فصل نقل و انتقالات تمام شود و تیم بسته شود، بعد در مورد عملکرد تیم خودم در فصل نقل و انتقالات اظهار نظر می‌کنم و شرایط خودمان را با پرسپولیس مقایسه خواهم کرد. فعلاً هم ما به دنبال بازیکن هستیم و هم پرسپولیس، پس نمی‌شود در این زمینه اظهار نظر کرد. فکرش را بکنید، در عرض یک روز تیموریان و رحمتی به تیمی اضافه شوند، خب این بالانس بازیکنان را به هم می‌ریزد؛ پس باید تا پایان فصل نقل و انتقالات صبر کرد.

 

یعنی این بازیکنان قرار است از استقلال جدا شوند؟

نه؛ ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

می‌گویند قرار است خسرو حیدری به سپاهان بازگردد.

شما به من بگویید تیم‌های مختلف دنبال کدام یک از بازیکنان استقلال نیستند؟ همه ایران دنبال بازیکنان ما هستند.

 

یعنی خسرو به سپاهان می‌رود یا در استقلال می‌ماند؟

خسرو پیش ما می‌ماند.

 

با این وضعیت کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

به هر حال تا اینجای کار ما، پرسپولیس و سپاهان مدعی رسیدن به قهرمانی هستیم؛ البته منتظر می‌مانیم که سایر تیم‌های مدعی نیز به جمع ما اضافه شوند..../سایت گل