ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد اتلتیکو مادرید به کاگاوا


بنابه گزارش منتشرشده، اتلتیکومادرید اسپانیا خواهان جذب ستاره ژاپنی منچستریونایتد شده است.

خبرگزاری فارس: روزنامه دیلی‌اکسپرس گزارش کرد دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی مادریدی‌ها به بازی «شینجی کاگاوا» علاقمند است و برای هافبک 25 ساله یونایتد‌ها با در نظر گرفتن رقمی بالغ بر 17.5 میلیون یورو، پیشنهاد داده است.

مطابق این گزارش مربی آرژانتینی اتلتیکو بر این باور است قدرت بازی‌سازی ستاره ژاپنی زیاد است و می‌تواند با حضور در خط میانی تیمش، باعث تحرک و رشد قابل ملاحظه‌ای شود.

کاگاوا تا ژوئن سال 2016 با اولدترافوردی‌ها قرارداد دارد. او در کارنامه‌اش دورانی درخشان در تیم آلمانی بورسیادورتموند را دارد.


ویدیو مرتبط :
اتلتیکو مادرید 2-0 اتلتیکو بیلبائو/ هفته دوازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ منفی لوانته به پیشنهاد اتلتیکو مادرید


رئیس باشگاه لوانته به پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای جذب سنگربان کاستاریکایی این باشگاه اسپانیایی پاسخ منفی داد.

خبرگزاری تسنیم: درخشش فوق العاده کیلور ناواس در ترکیب تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی 2014 برزیل باعث شد تا دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید برای جذب او دست به کار شود اما درخواست وی با پاسخ منفی رئیس لوانته رو برو شد.

روزنامه آس چاپ اسپانیا با انتشار این خبر آورده است؛ رئیس لوانته به پیشنهاد 3 میلیون یورویی اتلتیکو پاسخ منفی داده و این در حالی است که پیش از این به پیشنهاد 5 میلیون یورویی پورتو هم جواب رد داده بود.