ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی کره‌جنوبی مقابل کویت در نیمه اول


نیمه اول دیدار تیم‌های کویت و کره‌جنوبی با پیروزی نماینده شرق آسیا به اتمام رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های کویت و کره‌جنوبی در دومین دیدار خود در گروه A مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعت 10:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه کانبرا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان نیمه اول به برتری یک بر صفر به سود کره‌جنوبی انجامید.

دقیقه 30: در شرایطی که بازی روند متعادلی را پشت سر می‌گذاشت، لی‌کئو‌ هو، مهاجم تیم کره‌جنوبی در یک موقعیت تک‌به‌تک می‌توانست دروازه کویت را باز کند اما دروازه‌بان کویت با یک عکس‌العمل خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: روی فرار و ارسال خوب چا‌دو ری از سمت راست نام‌تائه هی با ضربه سر دروازه کویت را باز کرد.


ویدیو مرتبط :
کره جنوبی 1-0 کویت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی کره‌جنوبی مقابل عمان در نیمه نخست


تیم کره‌جنوبی در نیمه نخست دیدارش مقابل عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به پیروزی یک بر صفر رسید.

خبرگزاری تسنیم: دو تیم کره‌جنوبی و عمان در دومین دیدار مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در گروه A از ساعت 8:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه کانبرای شهر کانبرای استرالیا به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر کره‌جنوبی به پایان رسید.

دقیقه 5: بازیکنان کره‌جنوبی پشت محوطه جریمه عمان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شدند اما شوت سرکش و زمینی چشم بادامی‌ها را علی الحبسی، دروازه‌بان باتجربه عمان راهی کرنر کرد.

دقیقه 6: شاگردان اشتیلیکه فشار روی دروازه عمان را از همان ابتدا در دستور کار داشتند اما در دقیقه 6 تیر دروازه سپیدپوشان مانع گلزنی کره‌ای‌ها شد.

دقیقه 40: جدی‌ترین موقعیت عمان به دست آمدن یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب پشت محوطه کره‌جنوبی بود اما عید الفارسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 43: کره‌جنوبی در اواخر نیمه اول موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت اما دروازه‌بان با تجربه عمان از روی خط دروازه توپ را برگرداند. این دروازه‌بان پس از این واکنش بسیار مناسب توانست ضربه کاشته خطرناک کره‌ای‌ها را هم دفع کند.

دقیقه 46: چو یونگ چئو در دقیقه 1+45 موفق شد دروازه عمان را باز کند.