ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پیکان مقابل استقلال در نیمه اول


تیم فوتبال پیکان در دیداری دوستانه مقابل استقلال در نیمه اول به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پیکان در نیمه اول مقابل استقلال یک بر صفر پیروز شد.

شهریار مقانلو روی پرتاب اوت دستی و اشتباه مهدی رحمتی و مدافعان استقلال تک گل این نیمه را به ثمر رساند.

سیدمهدی رحمتی یک موقعیت تک به تک را هم در این نیمه از حریف گرفت.

مهدی نظری بازیکن پیکان در دقیقه 40 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. این اخراج باعث اعتراض شدید احمد آل نعمه مدافع پیکان به داور شد. البته بعد از اخراج نظری تیم پیکان یک بازیکن دیگر به جای او به میدان فرستاد تا بازی همچنان یازده به یازده دنبال شود.

میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال چند نوبت با بازیکنان پیکان درگیری لفظی پیدا کرد و در کل در نیمه اول بازیکنان دو تیم اعتراض‌های زیادی کردند.

استقلال در نیمه اول دو بار صاحب موقعیت گلزنی شد که یکبار شهباززاده توپ را به بیرون زد و ضربه جابر انصاری را دروازه‌بان پیکان مهار کرد.

ریوالدو باربوزا در اواخر نیمه اول به جایگاه ویژه آمد و بازی استقلال را نظاره کرد.


ویدیو مرتبط :
نوستالژیک هفته: نیمه اول بازی استقلال و پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی استقلال برابر نماینده تایلند در دیدار رفت/ 90 دقیقه سخت تا نیمه نهایی



 لیگ قهرمانان آسیا,استقلال تهران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان؛
پیروزی نامطمئن استقلال برابر نماینده تایلند

تیم فوتبال استقلال که به دنبال رسیدن به سومین ستاره آسیایی خود است در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان برابر نماینده تایلند به پیروزی رسید تا با روحیه‌ای مطلوب به فکر دیدار برگشت باشد. با این حال شاگردان امیر قلعه نویی هر چند در این دیدار به پیروزی رسیدند اما نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.

به گزارش مهر، دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند تا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی منتظر نتیجه دیدار برگشت باشند.

در این دیدار که در حضور حدود 80 هزار تماشاگر و به قضاوت عبدالرحمان از قطر برگزار شد، شاگردان قلعه نویی در همان دقایق ابتدایی توسط خسرو حیدری(2) به گل دست پیدا کردند. حیدری که قصد داشت توپ را از جناح راست روی دروازه سانتر کند، توپش پس از برخورد به تیر دوم وارد دروازه تیم بوریرام شد تا هواداران استقلال از این گل زودهنگام خوشحال باشند. استقلال در دقیقه 10 هم می توانست توسط فرهاد مجیدی به گل دوم دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیتی ایده ال توپ را به بالای دروازه زد.

پس از این تیم مهمان که نشان داد تیمی منظم و با برنامه است نبض بازی را در اختیار گرفت و تا پایان نیمه اول صاحب توپ و زمین بود اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کند.

 

با این حال بازیکنان بوریرام استقلال را در دقایق پایانی نیمه اول تحت فشار قرار دادند و با پاس های پرتعداد خود تلاش کردند به دروازه میزبان نزدیک شوند اما در رسیدن به این هدف ناموفق بودند تا در نهایت نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم این امیدواری وجود داشت که استقلال بتواند نمایش بهتری داشته باشد و بر تعداد گل های خود بیفزاید اما شاگردان قلعه نویی بجز برخی دقایق میانی این نیمه نتوانستند صاحب موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل شوند. در مقابل این تیم بوریرام بود که موقعیت های خوبی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما این موقعیت ها برای باز کردن دروازه تیم میزبان خیلی زهردار نبود.

استقلال در نیمه دوم می توانست توسط جی لوئید ساموئل و خسرو حیدری به گل برسد که ضربات محکم این دو بازیکن با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بوریرام در 10 دقیقه پایانی این دیدار بر میزان حملات خود افزود و فشار زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که ثمره اش زدن چندین ضربه کرنر پرتعداد توسط تیم تایلندی بود./مهر