ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پر گل برزیل مقابل پرو


چهارمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2015 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی تیم‌های پاراگوئه، اروگوئه و برزیل خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم: دور چهارم از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2015 روسیه، بامداد امروز (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در مهمترین آنها تیم ملی برزیل در خانه با نتیجه 3 بر صفر از سد پرو گذشت.

در این دیدار داگلاس کاستا 22، رناتو آگوستو 57 و فیلیپه لوئیز در دقیقه 77 برای سلسائو گلزنی کردند تا این تیم 7 امتیازی شود و به رده سوم جدول منطقه آمریکای لاتین صعود کند.

در دیگر بازی بامداد امروز اروگوئه با نتیجه 3 بر صفر بر شیلی، قهرمان کوپا آمه‌ریکای 2015 غلبه کرد. دیه‌گودین 23، آلوارو پریرا 61 و مارتین کاسرس در دقیقه 65 گل‌های این بازی را برای تیم تحت هدایت اسکار تابارس به ثمر رساندند. خورخه والدیویا در دقیقه 90 از شیلی اخراج شد. اروگوئه با این برد 9 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

پاراگوئه با نتیجه 2 بر یک بر بولیوی غلبه کرد. داریو لسکانو 62 و لوکاس باریوس 65 برای پاراگوئه و یاسمانی دوک 60 برای بولیوی گلزنی کردند. پاراگوئه از دقیقه 86 بازی با اخراج پابلو آگیلار 10 نفره به کارش ادامه داد.

در پایان دور چهارم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آمریکای جنوبی، جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

1- اکواردو 12 امتیاز
2- اروگوئه 9 امتیاز
3- برزیل 7 امتیاز (تفاضل گل 3+)
4- پاراگوئه 7 امتیاز (تفاضل گل 1+)
5- شیلی 7 امتیاز (تفاضل گل صفر)
6- آرژانتین 5 امتیاز
7- کلمبیا 4 امتیاز
8- بولیوی 3 امتیاز (تفاضل گل 3-)
9- پرو 3 امتیاز (تفاضل گل 5-)
10- ونزوئلا بدون امتیاز


ویدیو مرتبط :
پیروزی پر گل پرسپولیس در مقابل الغرافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرتغال با پیروزی پر گل راهی برزیل شد


تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از جام جهانی، ایرلند را با نتیجه‌ پنج بر یک در هم کوبید.

خبرگزاری ایسنا: پرتغال که در گروه G جام جهانی برزیل با تیم‌های آلمان، غنا و آمریکا همگروه است در دیداری دوستانه به مصاف ایرلند رفت و در پایان موفق شد با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی برسد.

برای پرتغال در این دیدار هوگو آلمیدا (دو بار)، ویرینا، فابیو کوئنترائو و ریچارد کوف (گل به خودی) گلزنی کردند.

تک گل ایرلند را نیز جیمز مک‌کلی به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو که به تازگی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته در این دیدار 66 دقیقه‌ برای پرتغال به میدان رفت و سپس جای خود را به نانی داد.