ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل فرانسه و شکست اوکراین



جام‌ ملت‌های اروپا ,  مسابقات جام ملت‌های اروپا


در دو دیدار تدارکاتی یورو 2012 که سه شنبه شب برگزارشد، فرانسه چهار برصفر استونی را در هم کوبید در حالیکه اوکراین میزبان مشترک این بازیها متحمل شکست دو بر صفر مقابل ترکیه شد.
فرانسه که در خانه خود در شهر لومان بازی می کرد به کمک دو گل کریم بنزما به یک پیروزی پرگل در آخرین دیدار تدارکاتی خود دست یافت .

فرانک ریبری هافبک بایرن مونیخ در دقیقه 24 زننده گل اول تیم میزبان در این شهر شمالی شد و هشت دقیقه پیش از پایان نیمه اول نبزما نتیجه را دو بر صفر کرد.

هنوز دو دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که بنزما یک گل دیگر بر آن افزود و '' جرمی منز '' مهاجم پاری سن ژرمن در وقت تلف شده آخر بازی با زدن گل چهارم ضربه آخر را بر پیکر حریف وارد کرد.
فرانسویها با این قدرت نمایی پیام محکمی به انگلیسی ها رقیب خود در گروه چهار یورو 2012 دادند.
لورن بلان سرمربی فرانسه در پایان این دیدار گفت وی در کل از بازی تیمش راضی است .

بلان گفت :'' اکنون ما در سه بازی به پیروزی رسیده ایم و این می تواند برای ما رضایت بخش باشد. کاستی هایی در برخی از مناطق داریم ولی در مجموع شب خوبی را پشت سر گذرانده ایم. ''
وی بازی با انگلیس را بسیار مشکل تر و آزمایشی به مراتب دشوارتر ارزیابی کرد.
برخلاف فرانسه، اوکراین میزبان مشترک یورو 2012 در آخرین دیدار تدارکاتی خود نتیجه ای بهتر از تحمل یک شکست دو برصفر مقابل ترکیه کسب نکرد.
'' ارکین کانر '' هافبک باشگاه فنرباغچه و '' مصطفی پکتمک '' مهاجم بشیکتاش هر کدام یک گل در شهر اینگولشات المان برای ترکیه به ثمر رساندند تا موجب نگرانی اوکراین تنها یک هفته به آغاز بازیهای رسمی شوند.
ترکیه یکی از تیمهای راه یافته به نیمه نهایی یورو 2008 که در این دیدار به بازیکنان مستقر در داخل کشور تکیه داشت از همان اول تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشت.../ورزش3


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرگل یونایتد در اولدترافورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غلبه شیاطین سرخ بر قرمزهای آنفیلد با گلزنی هرناندز/ شکست اشتوتگارت و پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ



نتایج دیدارهای رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس,نتایج دیدارهای رقابت‌های جام حذفی آلمان

جام اتحادیه انگلیس
غلبه شیاطین سرخ بر قرمزهای آنفیلد با گلزنی هرناندز

تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری حساس مقابل رقیب دیرینه خود به برتری رسید.

در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس و در دیداری حساس تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد با تک گل خاویر هرناندز لیورپول را از پیش رو بردارد.

هرناندز موفق شد در دقیقه 46 شیاطین سرخ را در اولدترافورد یک بر صفر پیش اندازد تا منچستری‌ها انتقام شکست دو هفته قبل مقابل قرمزهای آنفیلد را بگیرند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:
نیوکاسل 2  لیدز یونایتد 0

 ترانمر 0  استوک سیتی 2

 بیرمنگام 3  سوانسی 1


شکست اشتوتگارت و پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی پرگل رسید.

در ادامه رقابت‌های جام حذفی آلمان و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد میهمان خود هانوفر را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کند.

در این دیدار مولر در دقایق 17 و 64، پیزارو 22 و ریبری 78 برای بایرن گلزنی کردند و تک گل هانوفر را یاکونان در دقیقه 37 وارد دروازه بایرن کرد.

در مسابقه دیگر تیم فوتبال اشتوتگارت در خانه فرایبورگ با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

سابروکن 2  پادربورن 1

فرانکفورت 2  بوخوم 0

کایزرسلاترن 3  هرتابرلین 1
 
دارمستات 1  شالکه 3
/فارس