ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل دورتموند در خانه گلادباخ


تیم زرد پوش فوتبال آلمان با پیروزی به استقبال نیم‌فصل دوم رفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم زرد پوش فوتبال آلمان با پیروزی به استقبال نیم‌فصل دوم رفت.

تیم بروسیا دورتموند در آخرین بازی شنبه شب هفته هجدهم بوندس‌لیگای یک آلمان با نتیجه 3 بریک بازی در خانه تیم مونشن‌گلادباخ را به سود خود خاتمه داد.

رویس در دقیقه 41، میخیتاریان در دقیقه 51 و گوندوگان در دقیقه 75 برای دورتموند و رافائل در دقیقه 58 برای گلادباخ گل زدند.

دورتموند با این پیروزی 41 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.

مونشن‌گلادباخ هم 29 امتیازی و در رده چهارم باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرگل یونایتد در اولدترافورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل دورتموند مقابل مونشن گلادباخ


بروسیا دورتموند در اولین هفته از رقابت های فصل جدید بوندس لیگا با نتیجه 4-0 مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسیذ.

ورزش سه:  زردها که فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده بودند، این فصل را قدرتمندانه آغاز کردند و در اولین گام، مونشن گلادباخ، تیم سوم فصل قبل، را در هم کوبیدند.

در ابتدای مسابقه کرنرهای متعددی برای تیم گلادباخ به دست آمد که مدافعان دورتموند توپ را از منطقه خطر دور می‌کردند. به نظر می‌رسید خط دفاعی زردپوشان چندان مطمئن نشان نمی‌دهد. حتی دقیقه 9 ترائوره و درمیچ از فضای خالی در سمت راست زمین نهایت استفاده را کردند و خود را به دروازه دورتموند رساندند اما در آخرین لحظه در گلزنی ناکام ماندند.

دقیقه 13 بالاخره دورتموند یک حمله خطرناک را پایه‌ریزی کرد اما سانتر میخیتاریان تنها یک ضربه کرنر برای دورتموند در بر داشت. دو دقیقه بعد هوملس توپ را به قبل دفاع حریف برد و با کاگاوا پاس داد؛ همکاری این مهاجم ژاپنی با مارکو رویس منجر به گل نخست بروسیا دورتموند در دقیقه 15 شد. در ادامه زردپوشان میزبان توپ و میدان را در دست گرفتند و تنها 6 دقیقه بعد سانتر مارسل اشملتسر از جناح چپ میدان پی‌یر امریک آوبامیانگ را صاحب توپ کرد که این بازیکن گابنی توانست دومین گل را هم برای دورتموند ثبت کند.

در این دقایق به نظر می‌رسید دورتموند هم نقطه ضعف خط دفاعی گلادباخ را پیدا کرده است. دقیقه 27 رویس فرصت جدی دیگری به دست آورد و می‌رفت تا گل دوم خود و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه‌ای که از فاصله 20 متری دروازه به توپ زد، با اختلاف اندکی بیرون رفت. دقیقه 33 میخیتاریان که سه دقیقه قبل شوتش مماس با تیر عمودی دروازه به بیرون رفته بود، توانست تلاش خیره‌کننده گوندوگان و آوبامیانگ را به ثمر بنشاند و دورتموند را با سه گل از حریف پیش اندازد.

نیمه اول با نتیجه 3 بر 0 به سود دورتموندی‌های میزبان به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باز هم دورتموند بود که علی‌رغم برتری قاطع به حملات خود ادامه می‌داد. دقیقه 50 باز هم میخیتاریان توانست روی حرکت جسورانه رویس و پاس آوبامیانگ گل چهارم را وارد دروازه مونشن‌گلادباخ کند. دقیقه 56 بالاخره تیم میهمان توسط رافائل صاحب موقعیت شد، اما هوملس توپ این بازیکن را راهی کرنر کرد.

در ادامه باز هم دورتموند به حملات خود ادامه می‌داد و بارها توسط آوبامیانگ، کاگاوا و دقیقه 68 روی یک ضربه آزاد توسط رویس دروازه حریف را تهدید کرد، اما تا پایان مسابقه دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این مسابقه با برتری 4 بر 0 دورتموند به پایان رسید.