ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرتغال بدون رونالدو/ آلبانی و رومانی هم مسافر فرانسه شدند+جدول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال پرتغال بدون رونالدو مقابل صربستان در رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به پیکارهای یورو 2016 به پیروزی رسید.

در ادامه پیکارهای مقدماتی راه‌یابی به یورو 2016، پرتغال بدون کریستیانو رونالدو میهمان صربستان بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا 21 امتیازی شود و راهی فرانسه شود.

در دیگر بازی این گروه آلبانی در خانه ارمنستان با 3 گل پیروز شد و با 14 امتیاز مسافر یورو 2016 شد.

با این نتایج از گروه I تیم‌های پرتغال و آلبانی به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی فرانسه شدند و دانمارک به پلی آف رفت.

 *جدول رده‌بندی گروه I:
1- پرتغال 21 امتیاز
2- آلبانی 14 امتیاز
3- دانمارک 12 امتیاز
4- صربستان 4 امتیاز
5- ارمنستان 2 امتیاز

 از گروه F هم ایرلند شمالی که پیش از این حضورش در فرانسه را مسجل کرده بود مقابل فنلاند به تساوی رسید و با صدرنشینی راهی یورو شد.

رومانی هم با درهم کوبیدن جزایر فارو با نتیجه سه بر صفر به عنوان تیم دوم عازم فرانسه شد و مجارستان هم با شکست 4 بر 3 در خانه یونان  با 16 امتیاز راهی پلی آف شد.
 
*جدول رده‌بندی گروه F:
1- ایرلند شمالی 21 امتیاز
2- رومانی 20 امتیاز
3- مجارستان 16 امتیاز
4- فنلاند 12 امتیاز
5- جزایر فارو 6 امتیاز
6- یونان 6 امتیاز

 * سایر بازی‌های امشب به شرح زیر است:

آلمان - گرجستان
جبل الطارق - اسکاتلند
لهستان - ایرلند جنوبی

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
واکنش رونالدو به تشویق مسی (پرتغال - آلبانی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرتغال با رونالدو به جام جهانی رفت؛ سوئد با ایبرا دست خالی ماند/کرواسی هم مسافر برزیل شد



جام جهانی برزیل

پرتغال با رونالدو به جام جهانی رفت؛ سوئد با ایبرا دست خالی ماند

پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با غلبه بر سوئد به جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایسنا، پرتغال و سوئد در دیدار برگشت خود در ورزشگاه فرندز آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3 بر 2 پرتغال به پایان رسید.

پرتغالی‌ها با وجود اینکه در بازی رفت با اندوخته یک گل به این دیدار آمده بودند بازی را بهتر شروع کردند و چندین بار تا فروپاشی دروازه میزان پیش رفتند. استرس بیش از حد مانع از این شد که سوئد بتواند بازی زیبای خود را در بازی برگشت تکرار کند.

 

آنها در نیمه نخست تنها 3 شوت به سمت دروازه پرتغال داشتند در حالی که پرتغالی‌ها به مراتب بازی بهتری در نیمه نخست از خود نشان دادند. البته پرتغالی ها بدشانس بودند که الدر پوستیگا مهاجم خود را پیش از آغاز مسابقه به دلیل مصدومیت از دست دادند و بنتو مجبور شد هوگو آلمیدا را جایگزین او کند.

 

در نیمه دوم پرتغالی‌ها مزد بازی خوب خود را گرفتند. پاس ژوائو موتینیو به کریستیانو رونالدو رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا دروازه سوئد را گشود تا نشان دهد چرا همگان او را شایسته دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 می‌دانند. سوئد پس از خوردن گل به خود آمد و سراپا حمله شد اما هر بار مدافعان پرتغالی مانع از گل خوردن این تیم شدند.

 

سوئدی‌ها اکنون برای حضور در جام جهانی باید 3 گل به ثمر می‌رساندند. زلاتان ابراهیموویچ موفق شد در دقیقه 68 یکی از گل ها را به ثمر برساند و امید را به هم‌تیمی‌هایش برگرداند. حالا سوئد برای حضور در جام جهانی 2014 به 2 گل نیاز دارد.

 

چهاردقیقه بعد زلاتان ابراهیمووی موفق شد گل دوم خود و سوئد را به ثمر برساند تا هیجان به اوج خود برسد. حالا سوئد برای حضور در جام جهانی به یک گل نیاز دارد. در ادامه فوق ستاره این‌روزهای فوتبال جهان همه چیز را تغییر داد.

 

کریستیانو رونالدو با دو گل در دقایق 77 و 79 موفق شد هم پرتغال را خیلی زود به جام جهانی بفرستد و هم هواداران سوئدی را به خانه. رونالدو با هت تریک در بازی برابر سوئد تعداد گل‌هایش برای تیم ملی پرتغال را به عدد 47 رساند تا در کنار پائولتا در صدر جدول گلزن برترین گلزنان تاریخ فوتبال پرتغال قرار گیرد. به این ترتیب پرتغال با برتری 4 بر 2 در مجموع دو دیدار برابر سوئد مسافر جام جهانی شد.

-------------------------------------------


مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا
کرواسی هم مسافر برزیل شد/ ایسلند بازماند

تیم ملی فوتبال کرواسی به جام جهانی برزیل صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین دیدار از دور برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا، از ساعت 22:45 تیم فوتبال کرواسی در زاگرب میزبان ایسلند بود.

دیدار رفت این دو تیم به میزبانی ایسلند با نتیج تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود کرواسی خاتمه یافت.

ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 27 و سرنا در دقیقه 47 برای کرواسی گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کرواسی هم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد 2 بر صفر ایسلند را از پیش رو بردارد و به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

/ایسنا