ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پدیده مقابل مرو ترکمنستان


تیم فوتبال پدیده خراسان در یک دیدار تدارکاتی در ترکیه به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال پدیده در این بازی که کمپ گرین پارک ترکیه برگزار شد موفق شدند تیم مرو ترکمنستان را با حساب 4 بر یک با شکست روبرو کنند.

در این بازی یونس شاکری، رضا ناصحی، حسن علیمردانی و احمد اسکندری گل‌های پدیده خراسان را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال پدیده خراسان که خود را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌کند، در حال برگزاری اردوی آماده سازی خود در کمپ گرین پارک ترکیه است و دو بازی تدارکاتی دیگر را در این اردو پیش رو دارند.


ویدیو مرتبط :
شهرستان ویرانه ماری (مرو) - ترکمنستان (به زبان انگلیسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سخت منچستر‌ با درخشش یک پدیده 18 ساله/ناکامی مدعیان در ایستگاه هشت بوندسلیگا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 پیروزی سخت منچستر‌ با درخشش یک پدیده 18 ساله

منچستر یونایتد با درخشش عدنان یانوزاج هافبک 18 ساله بلژیکی شکست برابر ساندرلند را با پیروزی عوض کرد.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با چند دیدار ادامه یافت.

منچستر‌یونایتد که این فصل با دیوید مویس نتایج خوبی کسب نکرده است و بدترین شروع فصل لیگ را در 24 سال اخیر رقم زده ، به دیدار ساندرلند رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار کرگ گاردنر خیلی زود ساندرلند را پیش انداخت تا نیمه نخست این دیدار با برتری تیم میزبان به پایان برسد.

در ادامه عدنان یانوزاج هافبک 18 ساله بلژیکی که هنوز تعداد بازی هایش برای شیاطین سرخ به تعداد انگشت‌های یک دست نرسیده است موفق شد دو بار در دقایق 55 و 61 برای مهمان گلزنی کند تا دیوید مویس نفسی به راحتی بکشد.

لیورپول که این فصل با برندان راجرز نتایج خوبی کسب کرده است موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک کریستال‌پالاس را شکست دهد. در این دیدار ابتدا لوئیس سوآرس دقیقه 14 لیورپول را پیش انداخت. در ادامه دانیل استوریج گل دوم تیمش را به ثمر رساند و استیون جرارد در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند. تک گل مهمان را نیز در این دیدار دیت گایل به ثمر رساند. لیورپول با این پیروزی 16 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

فولام نیز که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود و مارتیل یول را در خطر اخراج می‌دید ، موفق شد با گل دقیقه 83 دارن بنت بر استوک‌سیتی غلبه کند تا پس از مدت ها طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشد. در این دیدار اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام در بین نیمکت‌نشینان تیمش حضور نداشت. به نظر می‌رسد مصدومیت پای اشکان دژاگه در این هفته به طور کامل برطرف شود و این بازیکن بتواند در بازی بعدی تیمش برابر کریستال‌پالاس به میدان رود.
تابلو نتایج
منچستر‌سیتی 3- اورتون یک
فولام یک – استوک‌سیتی صفر
کاردیف یک – نیوکاسل 2
هال‌سیتی صفر- آستون ویلا صفر
لیورپول 3 – کریستال ‌پالاس یک
ساندرلند یک – منچستر‌یونایتد 2

در جدول رده بندی لیورپول با یک بازی بیشتر در صدر قرار دارد و تیم‌های آرسنال و منچستر‌سیتی در رده‌های دو م وسوم قرار دارند. منچستر‌یونایتد نیز با این پیروزی 10 امتیازی شد تا همچنان در میانه های جدول جای داشته باشد.

سایر بازی های این هفته فردا برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ چلسی برابر نوریچ و آرسنال با وست‌برومویچ دیدار خواهند کرد.

ناکامی مدعیان در ایستگاه هشت بوندسلیگا

بایرن مونیخ با توقف برابر بایر لورکوزن به صدر جدول بوندسلیگا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز و امشب با چند دیدار آغاز شد.

بایرن مونیخ در حساس‌ترین بازی این هفته در بای‌آره‌نا مهمان بایرلورکوزن بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا تونی کروس در دقیقه 29 باواریایی‌ها را پیش انداخت اما دو دقیقه بعد سیدنی‌سام پدیده لورکوزن موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. همین تساوی نیز کافی بود تا شاگردان پپ گوآردیولا از شکست دورتموند صدر‌نشین استفاده کنند و به صدر جدول راه یابند.

بوروسیا دورتموند نیز اولین شکست فصل خود را متحمل شد و با 2 گل بازی را به بوروسیا مونشن گلاد‌باخ واگذار کرد. مکس کروزه و رافائل هر دو گل گلادباخ را در این دیدار به ثمر رساندند. دورتموند در این دیدار مت هوملز را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا این بازیکن نتواند در بازی هفته آینده تیمش به میدان برود.

اینتراخت براونشوایگ نیز موفق شد اولین برد خود را در رقابت های این فصل بوندسلیگا به دست آورد و با 2 گل ولفسبورگ را شکست دهد. کریم بلعربی و دومنیک کومبلا دو گل براونشوایگ را به ثمر رساندند. در این دیدار دانیل داوری در ترکیب تیمش به میدان رفت تا یک کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه در یک دیدار) را در بوندسلیگا برای خود ثبت کند.

تابلو نتایج
ولفسبورگ صفر- آینتراخت براونشوایگ 2
بایر لورکوزن یک – بایرن مونیخ یک
ماینتس 2 – هوفنهایم 2

 

پیروزی لاس‌پالماس با شجاعی

لاس‌پالماس در هفته هشتم لیگ دسته دو اسپانیا موفق شد با دو گل تیم کوردوبا را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته 2 اسپانیا، امشب با چند دیدار آغاز شد که در آن لاس‌پالماس موفق شد با 2 گل کوردوبا را شکست دهد و خود را به میانه های بالای جدول برساند.

مسعود شجاعی که برای بازی تیم ملی ایران در انتخابی جام ملت‌های آسیا نیز به اردو دعوت شده است در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. گلهای یاران شجاعی را در این دیدار آراندا، هم‌تیمی سابق او در اوساسونا و تانا به ثمر رساندند.

مونشن‌گلادباخ 2 – دورتموند صفر
شالکه 4- آوگسبورگ1
اشتوتگارت یک- وردربرمن یک
در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با 20 امتیاز در صدر قرار دارد و دو تیم بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن با 19 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. /ایسنا