ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی ویارئال در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگا



هفته دوازدهم لیگا,فوتبال اسپانیا

پیروزی ویارئال در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگا

ویارئال در آخرین بازی هفته‌ داوزدهم لیگا با یک گل الچه را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش  ایسنا ، هفته‌ دوازدهم رقابت‌های لیگا با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن ویارئال موفق شد با یک گل الچه را از پیش‌رو بردارد. تک گل ویارئال را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الچه برگزار شد، اوشه در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند.

ویارئال با این پیروزی 23 امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند. بازی‌های هفته‌ سیزدهم جمعه با انجام یک دیدار آغاز می‌شود که در آن اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آلمریا می‌رود.

رئال مادرید که هفته‌ گذشته به سختی از سد رایو وایکانو گذشت، شنبه شب در سانتیاگو برنابئو از رئال سوسیداد پذیرایی می‌کند. بارسلونا صدرنشین هم در آخرین دیدار این هفته‌ یکشنبه شب در خانه رئال بتیس به میدان می‌رود.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 34 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب با 33 و 28 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر هفته دوازدهم بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی اتلتیکومادرید در آخرین بازی هفته


در آخرین بازی هفته نهم لالیگا اتلتیکومادرید در خانه با دو گل از سد والنسیا گذشت.

کاپ: در آخرین بازی هفته نهم لالیگا اتلتیکومادرید در خانه با دو گل از سد والنسیا گذشت.

آخرین بازی از هفته نهم لالیگا یکشنبه شب میان دو تیم اتلتیکومادرید و والنسیا برگزار شد که در نهایت اتلتیکو توانست والنسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

گل های این بازی را جکسون مارتینز 32 و کاراسکو 40 برای اتلتیکو و پاکو آلکاسر 72 از روی نقطه پنالتی برای والنسیا به ثمر رساندند.

با این پیروزی اتلتیکو با کسب 19 امتیاز به رتبه سوم جدول رسید.