ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی نفت ۱۰ نفره مقابل گسترش فولاد/ صعود موقتی شاگردان گل‌محمدی به رده دوم



هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
پیروزی نفت ۱۰ نفره مقابل گسترش فولاد/ صعود موقتی شاگردان گل‌محمدی به رده دوم

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور حدود ۲ هزار هوادار به مصاف نفت تهران رفت.

شاگردان رسول خطیبی در دقایق ابتدایی توسط مهرداد بایرامی (5) به گل رسیدند. در ادامه بهمن کامل مدافع نفت در دقیقه 28 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. نفتی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول توسط مهرداد اولادی (41) به گل تساوی رسیدند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم نفتی‌ها بازی را کنترل کردند و در دقایق پایانی ابوالفضل قربانی، بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 88 توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

جمشید محمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به سامان نریمان جهان از گسترش فولاد و مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیراوند از نفت کارت زرد نشان داد.

شاگردان گل‌محمدی در نفت با کسب این پیروزی 25 امتیازی شدند و موقتا به رده دوم جدول صعود کردند. گسترش نیز سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل علی قربانی بازیکن نفت تهران در مقابل گسترش فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب آهن با پیروزی مقابل نفت تهران به رده سوم رسید / طلسم‌شکنی شاگردان گل‌محمدی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل نفت تهران به ره سوم جدول رده‌بندی رسید.

به گزارش فارس، در ادامه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر تیم‌های فوتبال نفت تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

تک گل‌ این دیدار را احمد امیر کامدار در دقیقه 38 برای ذوب آهن به ثمر رساند.

ذوب آهن با این پیروزی 37 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. نفت تهران نیز با همان 32 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 5 تساوی پیاپی سرانجام به پیروزی دست یافتند و طلسم‌شکنی کردند.

مهدی مرجان‌زاده داور این مسابقه است و به وحید امیری از نفت تهران و رشید مظاهری از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

 

اخبار ورزشی - فارس