ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی منچستر یونایتد بعد از 4 هفته ناکامی


هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18 و 30 دقیقه 4 دیدار برگزار شد که منچستر یونایتد که روزهای بدی را سپری می کند به مصاف کریستال پالاس رفت  و با تک گل خوان ماتا  بر کریستال پالایس غلبه کرد و بعد از 4 هفته ناکامی به پیروزی رسید و ساوتهمپتون شگفتی ساز این فصل لیگ جزیره در مقابل لستر سیتی با 2 گل به برتری رسید.

منچستر یونایتد یک - کریستال پالاس صفر

تک گل بازی توسط خوان ماتا در دقیقه 67 روی پاس دی ماریا به ثمر رسید.

برنلی یک- هال سیتی صفر

ساوتهمتون2 - لستر سیتی صفر

گلهای ساوتهمپتون را شان لونگ در دقایق 76 و 80 به ثمر رساند.

وستهام صفر- استون ویلا صفر

 در آخرین دیدار امشب از ساعت 21 کوئینزپارک رنجرز به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت.

در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با 29 امتیاز در صدر و ساوتهمپتون با 25 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
منچستر یونایتد 0 - 3 منچستر سیتی / هفته 28 لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی دیرهنگام منچستر یونایتد بر والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا



 

 

پیروزی دیرهنگام منچستر یونایتد بر والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا

یک گل دیر هنگام ' خاویر هرناندز ' باعث شد تا منچستر یونایتد به یک پیروزی ارزشمند در خانه والنسیا در بازیهای مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان اروپا دست یابد.

این مهاجم مکزیکی پس از دریافت یک پاس دقیق از '' فدریکو ماچه دا '' که همچون خود وی به عنوان یک بازیکن ذخیره از روی نیمکت وارد زمین شده بود یکی از مدافعان والنسیا را جا گذاشت و سپس سزار سانچز سنگربان حریف اسپانیایی منچستر را در دقیقه 86 مغلوب کرد.

هر چند که این پیروزی بیرون از خانه منچستر بسیار سخت به دست آمد ولی سر آلکس فرگوسن از نتیجه بازی بسیار راضی بود.

وی گفت :'' به عقیده من پیروزی یک بر صفر یک نتیجه عالی برای ما است چرا که در اینجا نمی توان به راحتی به چنین نتیجه ای رسید. ما مدتها است که سابقه بدی در بازیهایمان در اسپانیا داریم . این پیروزی خوشایند بود. ''

تا زمان گلزنی هرناندز دو تیم موقعیت زیادی نداشتند و دو تیم درگیر نبرد سنگینی در خط میانی بودند.

منچستر که در نخستین دیدار خود در گروه سه بدون گل در برابر رنجرز متوقف شده است اکنون با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد. والنسیا با به سه امتیاز سوم است .

رهبری خط حمله منچستر را در این دیدار در غیاب وین رونی به دلیل مصدومیت ، دیمیتار برباتف به عهده داشت که فعلا با به ثمر رساندن شش گل در لیگ برتر انگلیس بهترین گلزن این فصل است . در مقابل ، روبرتو سولدادو در والنسیا این نقش را ایفا می کرد.

تعویض های فرگوسن در این دیدار تعیین کننده بود و هرناندز که در دقیقه 77 به زمین آمد پیش از گل پیروزی بخش خود یک بار از فاصله نزدیک توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.