ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی منچستریونایتد در خانه استون ویلا


منچستریونایتد در دومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ برتر، در خانه استون ویلا با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

ورزش سه: لوئیس فان خال در دیدار امشب یک تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به دیدار مقابل تاتنهام داشت و عدنان یانوزای را از ابتدا به میدان فرستاد. این ستاره بلژیکی هم با زدن گل پیروزی بخش شیاطین سرخ، پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و هر حمله، با حمله تیم حریف پاسخ داده می شد. تا اینکه در دقیقه 29، یانوزای ققل دروازه میزبان را باز کرد.

یک پاس دقیق از ماتا، یانوزای را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک چرخش خوب و ضربه ای محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بعد از این گل هم برتری یونایتدها ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و حتی یونایتدها می توانستند به گل دوم برسنداما هیچ یک از موقعیت های دو تیم تبدیل به گل نشد و شیاطین سرخ با همان تک گل به پیروزی رسیدند.

با این پیروزی، منچستریونایتد 6 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
استون ویلا ۲-۳ منچستریونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی دیرهنگام سیتی در خانه استون‌ویلا


مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفتمین هفته از این رقابت‌ها برابر میزبان خود به برتری دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان استون‌ویلا بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

یحیی توره، هافبک ساحل عاجی آبی‌پوشان شهر منچستر گل نخست بازی را در دقیقه 82 زد و سرخیو آگرو در دقیقه 88 دومین گل را به ثمر رساند تا من‌سیتی 14 امتیازی شود و به فاصله دو امتیازی چلسی صدرنشین برسد.

هفته هفتم لیگ برتر انگلیس فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند. پیش از این دیدار نیز منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. فردا همچنین تاتنهام میزبان ساوتهمپتون است و کوئینزپارک‌رنجرز به خانه وستهام می‌رود.

درجدول رده‌بندی رقابت‌ها، چلسی 16 امتیازی در صدر است،‌ منچسترسیتی با یک بازی بیشتر و با دو امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد و ساوتهمپتون با 13 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.