ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی منچسترسیتی در خانه هال‌سیتی



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس
پیروزی منچسترسیتی در خانه هال‌سیتی

با پیروزی آبی‌پوشان لندن در خانه هال‌سیتی سی‌امین هفته لیگ برتر انگلیس آغاز شد.

در نخستین دیدار از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد میزبان خود، تیم هال‌سیتی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

به نقل از تسنیم، در این دیدار که اخراج وینسنت کومپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی در دقیقه 10، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را 10 نفره کرد، داوید سیلوا در دقیقه 14 گل نخست و ادین ژکو در دقیقه 90 دومین گل بازی را به ثمر رساندند. من‌سیتی که 2 بازی معوقه دارد، با این پیروزی 60 امتیاز شد و موقتاً فاصله خود را با چلسی صدرنشین به 6 امتیاز کاهش داد.

هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آنها چلسی از ساعت 21 به وقت تهران میهمان آستون ویلاست. پیش از این دیدار، یاران اشکان دژاگه در فولام نیز از ساعت 18:30 میزبان نیوکاسل هستند.

برنامه سایر دیدارهای امشب به شرح زیر است:
اورتون - کاردیف‌سیتی
ساوتهمپتون - نوریچ
استوک‌سیتی - وستهام
ساندرلند - کریستال‌پالاس
سوانزی - وست‌برومویچ

در جدول رده‌بندی پس از چلسی 66 امتیازی و من‌سیتی 60 امتیازی، تیم‌های لیورپول و آرسنال هر 2 با 59 و برحسب تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
منچسترسیتی 4-1 هال سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی قاطع توپچی‌ها در خانه هال‌سیتی


تیم فوتبال آرسنال دز دیداری خارج از خانه به پیروزی قاطع دست یافت

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌ها از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در خانه هال‌سیتی به مصاف این تیم رفت.

توپچی‌ها موفق شدند میزبان خود را در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهند.

در این دیدار لوکاس پودولسکی خوش درخشید و موفق شد در دقایق 45 و 54 برای توپچی‌ها گلزنی کند. گل دیگر آرسنال را نیز ْرون رمزی در دقیقه 31 به ثمر رسانده بود.

آرسنال با این برد 70 امتیازی شد و جایگاه چهارم خود را تثبیت کرد و هال‌سیتی در امتیاز 36 باقی ماند.