ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی لهستان برابر آمریکا/ایران از حضور در مرحله نهایی بازماند



اخبار,اخبارورزشی,نتیجه  دیدار لهستان برابر آمریکا

تیم ایران با توجه به برتری لهستان برابر آمریکا از صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی بازماند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم های والیبال لهستان و آمریکا در دیداری حساس - که نتیجه اش برای ایران نیز بسیار مهم بود - از ساعت 22:55 جمعه شب به مصاف هم رفتند.

لهستانی ها برای قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی به کسب دو امتیاز از این مسابقه نیاز داشتند. آمریکا ست اول را 25-19 به سود خود خاتمه داد اما میزبان در ست بعدی 25-22 پیروز شد تا کار به تساوی کشیده شود.

آمریکا که برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی در این دیدار بود در ست سوم 25-21 پیروز شد اما باز هم لهستان در ست چهارم 25-20 پیروز شد تا کسب یک امتیاز خود را قطعی کند و کار را به ست پنجم بکشاند.

لهستانی های میزبان در ست پنجم روی دفاع های بی نقص 15-12 به برتری رسیدند تا علاوه بر کسب پیروزی، با کسب دو امتیاز صعود خود به مرحله نهایی را نیز قطعی کنند و به این ترتیب ایران شانسی برای حضور در این مرحله نخواهد داشت.

  اخبار ورزشی  - ورزش سه 


ویدیو مرتبط :
بازی های آسیایی؛ پیروزی یزدانی در مرحله نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران با شکست مقابل استرالیا از حضور در نیمه‌نهایی بازماند



تیم ملی بسکتبال با ویلچر , شکست بسكتبال ایران مقابل استرالیا

ایران با شکست مقابل استرالیا از حضور در نیمه‌نهایی بازماند

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با پذیرش شکست مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی جهان از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان که با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود جواز حضور در مرحله حذفی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان را کسب کرده بود در این مرحله مغلوب استرالیا شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماند.

مرحله حذفی پنجمین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر آدانای ترکیه آغاز شد که تیم کشورمان در نخستین بازی این مرحله از ساعت 12:15 به وقت ترکیه به مصاف استرالیا که 2 مدال برنز و یک عنوان چهارمی این رقابت‌ها را در پرونده کاری خود دارد رفت و به رغم تلاش فراوان با نتیجه 66 بر 61 مغلوب این تیم شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که به دلیل برگزاری دو مسابقه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند، کادر فنی دو تیم با نقاط  ضعف و قدرت بازیکنان یکدیگر به خوبی آشنا بودند.

تیم بسکتبال با ویلچر استرالیا 2 مدال برنز رقابت‌های جهانی در سال‌های 1997 و 2005 را در کارنامه دارد و در دور گذشته رقابت‌های جهانی در سال 2009 نیز به عنوان چهارم دست یافت. تیم بزرگسالان استرالیا نیز عنوان قهرمانی رقابت‌های پارالمپیک را در کارنامه خود ثبت کرده است.

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با پذیرش این شکست برای کسب عناوین پنجم تا هشتم باید با بازنده دیدار سوئد و کانادا دیدار کند./فارس