ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی فرانکفورت در حضور حاج صفی


تیم FSV فرانکفورت در حضور یک نیمه‌ای بازیکن ایرانی خود به پیروزی دست یافت. خبرگزاری تسنیم: تیم FSV فرانکفورت در حضور یک نیمه‌ای بازیکن ایرانی خود به پیروزی دست یافت.


در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ سطح دوم فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگای دو امشب (چهارشنبه) تیم FSV فرانکفورت در خانه از تیم یونیون برلین میزبانی می‌کرد و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمان خود بگذرد.

در این دیدار احسان حاج‌صفی، هافبک ایرانی تیم فرانکفورتی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در نیمه دوم این دیدار جای خود را به زلاتکو ددیچ داد.

گل‌های یاران حاج‌صفی را در این دیدار زلاتکو ددیچ (52)، باری (55) و دنی (90) به ثمر رساندند و دو گل تیم برلینی نیز توسط شو وود (39) و بنجامین کسل (76) وارد دروزاه تیم دوم شهر فرانکفورت شد.

تیم FSV فرانکفورت با پیروزی در این دیدار 13 امتیازی شد و در حال حاضر رتبه هفتم بوندسلیگای دو را در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
گل به خودی حاج صفی برای فرانکفورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی تیم فرانکفورت در حضور حاج صفی


تیم فوتبال فرانکفورت در حضور 67 دقیقه‌ای احسان حاج صفی با یک گل از سد دویسبورگ گذشت.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های بوندسلیگای 2 تیم فوتبال FSV فرانکفورت که احسان حاج صفی را در اختیار دارد در زمین دویسبورگ به مصاف این تیم رفت و در پایان با یک گل برابر میزبان خود به برتری رسید.

احسان حاج صفی که دومین بازی‌اش را برای فرانکفورت انجام می‌داد در این دیدار از ابتدا برای ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و در دقیقه 67 جای خود را به مائوریس بری داد.

تک گل یاران حاج صفی را مانوئل کنراد در دقیقه 32 به ثمر رساند.