ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی سوریه مقابل چین/ چینی‌ها حذف شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال سوریه مقابل تیم چین به پیروزی رسید تا به صعود امیدوار بماند و چین هم با این باخت از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 برزیل تیم فوتبال سوریه 3 بر یک تیم چین را شکست داد تا امیدهایش برای صعود از گروه پررنگ باقی بماند.

عمر خریبی در دقایق 44 و 54  و محمد باهر در دقیقه 84 برای سوریه گلزنی کردند و لیو لیشن در دقیقه 22 تک گل چین را به ثمر رساند.

با این برد سوریه همچنان به صعود از گروه امیدوار است و تیم چین هم با قبول دو شکست از گردونه رقابت‌ها عملاً حذف شد.

تیم چین در روز آخر باید به مصاف تیم امید ایران برود و تیم سوریه نیز به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

دیدار ایران و قطر از این گروه از ساعت 20 در دوحه آغاز می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی المپیک با حضور 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی به میزبانی قطر در حال برگزاری است.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مین یانگ در سریال چینی It Girl نسخۀ چینی دخترسخن چین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه



 

 

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

 

دیدارهای تدارکاتی آسیایی

شكست و پیروزی حریفان ایران مقابل چین و سوریه

تیم ملی فوتبال چین در دیداری دوستانه مقابل عراق به برتری رسید.

تیم‌های ملی فوتبال آسیایی که خود را برای حضور در جام ملت‌های قاره کهن آماده می‌کنند، در فاصله 4 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها شب گذشته در دیدارهایی تدرکاتی به مصاف هم رفتند.

در یکی از مسابقات شب گذشته و در ورزشگاه 15 هزار نفری گرند حمد دوحه قطر، تیم‌ ملی چین موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل عراق، حریف ایران در جام ملت‌های آسیا به برتری برسد.

هائو جان‌مین در دقیقه 4، پن هان پنگ در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی و لی ژوپنگ در دقیقه 76 برای چین گلزنی کردند. یونس محمود، مهاجم زهردار عراق، هر 2 گل این تیم را در دقایق 44 و 50 به ثمر رساند.

عراق در جام ملت‌های آسیا علاوه بر ایران با تیم‌های کره‌شمالی و امارات هم‌گروه است و در نخستین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف ایران می‌رود.

در دیگر دیدار دوستانه شب گذشته تیم‌های ازبکستان و اردن در ورزشگاه الشارجه امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

جسور حسنوف در دقیقه 70 و اولیم ناوکاروف در دقیقه 77 برای ازبکستان و عامر دیب در دقیقه 32 و عدی الصافی در دقیقه 75 برای اردن گلزنی کردند.

تیم ملی امارات، دیگر حریف ایران در جام ملت‌‌های آسیا در ورزشگاه خلیفه بن زائد امارات به مصاف سوریه رفت که در پایان موفق شد با 2 گل میهمان خود را بدرقه کند. سعید سالم در دقیقه 63 و تیاب آوانا در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز شب گذشته در ورزشگاه السد قطر با آنگولا دیدار کرد که با گل دقایق پایانی نکونام از سد حریف خود گذشت.