ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی رم در روز شکست لاتزیو


هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها و شکست خارج از خانه لاتزیو پیگیری شد.

خبرگزاری تسیم: در دومین روز از هفته سوم سری A ایتالیا امروز (یک‌شنبه) ۴ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها رم، نایب قهرمان فصل گذشته در خانه خود میهمانش کالیاری را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. ماتیا دسترو در دقیقه ۱۰ و آلساندرو فلورنزی در دقیقه ۱۳ گل‌های این بازی را برای جالوروسی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی مهم امروز لاتزیو در خانه جنوا با یک گل تن به شکست داد. تک گل این بازی را که آبی‌پوشان شهر رم در دقیقه ۸۵ در آن ۱۰ نفره شدند، مائوریسیو دی‌مایو در دقیقه ۸۷ زد.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شهر زیر است:

کیه‌وو۲ - پارما ۳

ساسولو صفر - سامپدوریا صفر

هفته سوم سری A امشب با برگزاری ۴ دیدار دنبال می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

آتالانتا - فیورنتینا
اودینزه - ناپولی
پالرمو - اینتر
تورینو - هلاس ورونا

در جدول رده بندی تیم‌های رم و یوونتوس هر ۲ با ۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند و میلان با ۶ امتیاز سوم است.


ویدیو مرتبط :
رم دربرابر لاتزیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی / پیروزی خفیف بارسلونا / پیروزی پر گل میلان مقابل لاتزیو



اخبار, شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی

اخبار ورزشی - شکست پنافیل در روز درخشش علیرضا حقیقی

تیم پنافیل در سومین بازی خود در لیگ این کشور در اولین حضور دروازه‌بان ایرانی خود مغلوب شد.

در سومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، امشب تیم فوتبال پنافیل که علیرضا حقیقی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، برابر تیم پاکوس فریرا با نتیجه یک بر صفر باخت.

علیرضا حقیقی اولین بازی خود را در لباس تیم پنافیل انجام داد و در روزی که سه بار موقعیت های تک به تک حریف را مهار کرد و چند خروج عالی داشت اما متأسفانه در دقیقه 79 روی یک موقعیت تک به تک، سیسرو برای تیم میهمان گلزنی کرد تا این تیم 3 امتیازی شود و به رده دوازدهم جدول صعود کند. ضمن اینکه پنافیل از دقیقه 83 به خاطر اخراج بازیکنش 10 نفره به بازی ادامه داد.

گفتنی است حقیقی با بازی درخشانی که امشب برای پنافیل انجام داد ، بارها مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

 

-----------------------------

 

هفته دوم لالیگا
پیروزی خفیف بارسلونا در خانه ویارئال

آبی و اناری‌های کاتالونیا با حداقل اختلاف زیردریایی زرد را در خانه‌اش شکست دادند.

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه ال‌مادریگال میهمان ویارئال بود و موفق شد میزبان خود را با تک گل ساندرو رامیرز در دقیقه 82 شکست دهد و با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

هفته دوم لالیگا امشب با برگزاری سه بازی به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها رئال مادرید از ساعت 23:15 میهمان رئال سوسیه‌داد است. در سایر بازی‌ها دپورتیوو لاکرونیا میزبان رایو وایکانو است و گرانادا به خانه الچه می‌رود.

 

-----------------------------

 

هفته اول سری آ ایتالیا
پیروزی پر گل میلان مقابل لاتزیو

سه گل از کیسوکه هوندا، سولی مونتاری و ژرمی منز پیروزی آسانی را برای روسونری در سن‌سیرو به بار آورد و گل به خودی الکس دلخوشی ناچیزی برای تیم میهمان بود. .

نخستین بازی اینزاگی به عنوان سرمربی میلان با پیروزی ۱-۳ برابر لاتزیو همراه بود. اینزاگی اول تابستان جایگزین کلارنس سیدورف شده بود.

کیسوکه هوندا میلان را به سرعت پیش انداخت، شوت سولی مونتاری پیش از پایان نیمه برتری میلان را دوبرابر کرد و پنالتی ژرمی منز بازیکن جدید میلان شروع خوب این تیم در فصل جدید را تضمین کرد تا گل به خودی الکس هم نتواند خدشه‌ای به فرم ایده‌آل میلانی‌ها وارد آورد.

با این نتیجه لاتزیو باز هم در سن‌سیرو ناکام ماند؛ آخرین پیروزی آن‌ها برابر میلان در سن‌سیرو به سال‌ها پیش یعنی سال ۱۹۸۹ برمی‌گردد؛ زمانی که گل به خودی پائولو مالدینی جوان منجر به پیروزی ۰-۱ مردان پایتخت‌نشین شده بود.

اخبار ورزشی - ورزش3