ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی دشوار خانگی اینتر مقابل امپولی


اینتر موفق شد در استادیوم جوزپه مه آتزا با نتیجه 2-1 از سد امپولی عبور کند.

ورزش سه: اینتر موفق شد در استادیوم جوزپه مه آتزا با نتیجه 2-1 از سد امپولی عبور کند.

روبرتو مانچینی برای مستحکم تر کردن موقعیت خود به عنوان سرمربی اینتر در خانه به مصاف امپولی رفت.

بازی را بازیکنان اینتر بسیار هحومی آغاز کردند و نشان دادند که انگیزه زیادی برای کسب یک پیروزی خانگی دارند. تلاش بازیکنان این تیم خیلی زود به نتیجه رسید. در دقیقه 12 روی حرکت تماشایی ایوان پریشیچ از سمت راست، پاس به بیرون این بازیکن به مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر، رسید و این مهاجم آرژانتینی نیز با ضربه محکم خود به زیر طاق دروازه توانست اینتر را با یک گل از حریف خودش پیش بیندازد.

پس از این گل نیز حملات اینتری ها ادامه داشت و آن ها توسط زوج یووتیچ و ایکاردی، حملات گوناگونی را روی دروازه امپولی طرح ریزی کردند. با این حال بازیکنان امپولی نیز روی ضد حملات خطرناک نشان می دادند.

 در دقیقه 37 و روی یک از همین ضد حملات، حرکت زیبای ماکارونه، بازیکن با تجربه امپولی با پاس او برای پوچیارلی همراه شد تا این بازیکن با عبور از مدافع اینتر در مصافی تک به تک توپ را وارد دروازه هاندانوویچ، دروازه بان اینتر، کند.

پس از این گل اینتری ها بالافاصله واکنش خوبی نشان دادند. حرکت سریع یووتیچ از سمت راست با ضربه این بازیکن به سمت دروازه همراه شد تا نوبت به ایوان پریشیچ برسد. هافبک کروات با استفاده از اشتباه دروازه بان امپولی موفق شد روی ریباند گل دوم را وارد دروازه امپولی کند.

نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود اینتر خاتمه یافت.

نیمه دوم بازی آرام تر آغاز شد. شاگردان مانچینی سعی داشتند تا با کنترل توپ بازی را در اختیار داشته باشند و از طرفی بازیکنان امپولی نیز روی حرکات ماکارونه در فاز تهاجمی خطرناک شنان می دادند.

نیمه دوم بسیار کم حادثه دنبال شد. اینتری ها تمایلی به حمله نداشتند و امپولی نیز از توانایی لازم برای ایجاد فشار روی دروازه اینتر بهره مند نبود.

در دقیقه 70 ماکارونه روی یک حرکت سریع می توانست درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شود اما دخالت ناگاتومو باعث شد تا او راه با جایی نبرد.

در دقیقه 80 بروزوویچ می توانست با شلیک ناگهانی خود از درون محوطه جریمه کار امپولی را تمام کند اما دروازه بان امپولی موفق شد به خوبی توپ را دفع کند.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه بازی سرانجامی نداشت تا اینتر با همان نتیجه 2-1 از سد امپولی در خانه عبور کند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی اینتر 4-3 امپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی دشوار میلان برابر بلونیا/پیروزی خانگی بایرن و دورتموند



اخبار ,اخبار ورزشی,جام حذفی انگلیس

 

اخبار ورزشی - بالوتلی باز هم ناجی میلان شد
پیروزی دشوار میلان برابر بلونیا

میلان با تک گل دقایق پایانی ماریو بالوتلی بولونیا را از پیش‌رو برداشت.

هفته‌ بیست و چهارم رقابت‌های سری A با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن میلان موفق شد با تک گل دقایق پایانی ماریو بالوتلی بولونیا را از پیش‌رو بردارد.

در این دیدار که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد، جدال دو تیم در نیمه اول بدون ردوبدل شدن گلی به پایان رسید.

در حالی که تماشاگران در انتظار ناکامی دیگری برای میلان بودند، بالوتلی در دقیقه‌ 86 گل پیروزی را برای روسونری به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته سیدورف و شاگردانش افزوده شود.

در ادامه هفته‌ بیست و چهارم سری A امشب (شنبه) یک دیدار برگزار می‌شود که در آن فیورنتینا در خانه از اینتر پذیرایی می‌کند.

بازی‌های هفته‌ بیست و چهارم یکشنبه با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود. یوونتوس صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود از کیه‌وو پذیرایی می‌کند. رم تیم دوم جدول رده‌بندی هم در ورزشگاه المپیکو به مصاف سامپدوریا می‌رود.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 60 امتیاز صدرنشین است، رم با 51 امتیاز و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد، ناپولی هم با 47 امتیاز سوم است، اما تیم بحران زده میلان با 32 امتیاز در رده نازل دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

--------------------------------

 

ساندرلند به یک چهارم نهایی جام حذفی شد

تیم فوتبال ساندرلند با شکست ساوتهمپتون به عنوان اولین تیم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد.

در آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، عصر امروز (شنبه) یک بازی برگزار شد که در آن تیم فوتبال ساندرلند در خانه خود، استادیوم لایت موفق شد با تک گل دقیقه 50 کریگ گاردنر تیم ساوتهمپتون را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

به نقل از تسنیم، در ادامه دیدار‌های این مرحله امشب 2 بازی برگزار می‌شود که در نخستین بازی کاردیف سیتی میزبان ویگان اتلتیک است و در بازی دوم که مهم‌ترین بازی این مرحله به شمار می‌رود از ساعت 20:45 به وقت تهران منچسترسیتی میزبان چلسی است.

بازی تیم‌های شفیلدونزدی و چارلتون اتلتیک هم یکی دیگر از بازی‌هایی بود که قرار بود امشب برگزار شود اما به دلیل آب گرفتگی زمین تیم شفیلد به زمان دیگری موکول شد.


--------------------------------------


هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان /پیروزی خانگی بایرن و دورتموند/ برد یاران داوری با هت‌تریک مهاجم کنگویی

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند در دیدارهای خانگی به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان پنج دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان فرایبورگ بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد.

دانته در دقیقه 19 و شکیری 34 و 41 و برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند.

بایرن مونیخ با این برد 59 امتیازی شدند و مقتدرانه صدرنشینی خود در صدر جدول را تثبیت کردند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال بروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان اینتراخت فرانکفورت بودند و موفق شد حریف خود با را نتیجه 4 بر صفر شکست دهند.

اوبامیانگ در دقایق 10 و 21 و لولندوفسکی 47 (پنالتی) و جوجیچ 68 برای زردپوشان دورتموند گلزنی کردند.

دورتموند نیز با این برد 42 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد.

همچنین تیم قعرنشین اینتراخت برانشوایگ که دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی‌الاصل تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، مقابل میهمان خود هامبورگ با هت‌تریک کامبلا بازیکن کنگویی خود با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

داوری در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت.

برانشوایگ با این پیروزی 15 امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول باقی ماند و هامبورگ در امتیاز 16 باقی ماند و در همان مکان هفدهم و همسایگی برانشوایگ ماندنی شد.

در دو دیدار دیگر نتایج زیر به دست آمد:

وردربرمن 1  مونشن‌گلادباخ 1

هوفن‌هایم 4 اشتوتگارت 1
اخبار ورزشی - ورزش3,تسنیم,فارس