ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی دشوار اتلتیکو برابر رئوس دپورتیو


تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در جدال خانگی مقابل رئوس دپورتیو به سختی برنده شد. خبرگزاری مهر: تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در جدال خانگی مقابل رئوس دپورتیو به سختی برنده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پنجشنبه شب در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان رئوس دپورتیو بود که در پایان این تیم را یک بر صفر شکست داد. توماس پارتی در دقیقه ۵۳ تنها گل این تیم را به ثم رساند.

در یکی دیگر از بازی‌ها تیم سلتاویگو میزبان آلمریا بود که این بازی را نیز سلتا یک بر صفر از آن خود کرد.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی رئوس 1-2 اتلتیکو مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی اتلتیکو مقابل رئوس


در دو دیدار برگزار شده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، اتلتیکومادرید برابر رئوس به پیروزی رسید و گرانادا در خانه لگانس تن به شکست داد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته تیم فوتبال اتلتیکومادرید مقابل رئوس از کاتالونیا به برتری دو بر یک رسید.

تیمی که مرتبه پایین‌تری در فوتبال باشگاهی اسپانیا دارد میزبان بازی رفت است و در این بازی نیز رئوس دپورتیو میزبان اتلتیکومادرید بود. ویتو 30 و سائول 63 برای اتلتیکومادرید موفق به گلزنی شدند و گل دقیقه 29 فران تاثیری در برد و باخت دو تیم نداشت. بوربالان داور ال‌کلاسیکو دربی، این بازی را قضاوت کرد.

در دیگر بازی برگزار شده، لگانس در خانه خود دو بر یک گرانادا را شکست داد. در این بازی خیلرمو 10 و عمر 38 برای تیم میزبان گلزنی کردند و فران ریکو در دقیقه 74 تک گل گرانادا را به ثمر رساند.

امشب نیز این بازی‌ها ادامه خواهند داشت و طی آن در مهمترین بازی‌ها، والنسیا میهمان باراکالدو است، بتیس میزبان اسپورتینگ خیخون خواهد بود، رایووایکانو از ختافه پذیرایی خواهد کرد و رئال مادرید در خانه کادیس صف آرایی می‌کند.

این بازی‌ها فردا شب نیز ادامه خواهند داشت و دو برگشت این مرحله نیز بلافاصله در همین هفته کلید می‌خورد.