ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خانگی رئال‌مادرید برابر بایرن‌مونیخ


رئال‌مادرید دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی یک بر صفر برابر بایرن‌مونیخ به پایان رساند.

خبرگزاری ایسنا: دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یک دیدار به پایان رسید که در آن رئال‌مادرید موفق شد با یک گل بایرن‌مونیخ را شکست دهد.

بازی با حملات بایرن‌مونیخ آغاز شد و این تیم طبق معمول مالکیت توپ را در اختیار گرفت . آرین روبن و فرانک ریبری چندین فرصت گلزنی را از دست داد. در ادامه رونالدو در دقیقه 19 هموطنش فابیو کوئنترائو را صاحب توپ کرد. فرار این بازیکن از سمت چپ و پاس او به دهانه دروازه باعث شد تا کریم بنزما رئال‌مادرید را جلو بیندازد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئال میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم رئال بازی بهتری به نمایش گذاشت و چندین بار تا آستانه گل زدن پیش رفت اما موفق به باز شدن دروازه بایرن نشد. کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت در نیمه دوم گرت بیل را به جای کریستیانو رونالدو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده به میدان بفرستد.

در دقایق پایانی مسابقه بایرن سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند. ماریو گوتسه در دقیقه 84 جدی‌ترین موقعیت تیمش را از دست داد. در دقیقه 92 توماس مولر در محوطه جریمه سرنگون شد که اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما تصاویر تلویزیونی نشان داد خطایی در این صحنه رخ نداده است تا این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر رئال‌مادرید به پایان برسد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بایرن مونیخ در خانه گرگ‌های آلمان/ باخت خانگی رئال در دربی مادرید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بایرن مونیخ موفق شد در هفته بیست و سوم بوندس لیگا در خانه ولفسبورگ به برتری برسد.

به گزارش فارس، از هفته بیست و سوم بوندس لیگا بایرن مونیخ در خانه ولفسبورگ به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

کومان و لواندوفسکی برای باوارایی‌ها گلزنی کردند.

مونیخی‌ها با این برد 62 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در بوندس لیگا ادامه دادند.

*سایر نتایج به شرح زیر است:

هامبورگ یک - اینگول اشتات یک

اشتوتگارت یک - هانوفر 2

وردربرمن 2 - دارمشتات

-----------------------------------

باخت خانگی رئال در دربی مادرید/امید‌های لالیگای زیدان کم و سیمئونه زیاد شد

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لالیگا دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با باخت خانگی شاگردان زیدان همراه شد.

به گزارش فارس، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لالیگا از ساعت 18 و 30 دقیقه دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

دو تیم برای کم کردن فاصله با کاتالان‌ها نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند. در نهایت دربی شهر مادرید با برتری یک بر صفر شاگردان سیمئونه خاتمه یافت تا امیدهای لالیگای شاگردان زیدان کم‌رنگ و فاصله شاگردان سیمئونه با بارسا به 5 امتیاز برسد.

این دیدار با حملات رئال مادرید میزبان آغاز شد  اما در ادامه اتلتیکو پایاپای شاگردان زیدان میدان داری کرد و در حملات جسته و گریخته دروازه شاگردان زیدان را تهدید کرد.البته در انتهای نیمه اول این تیم میهمان بود که تا چند قدمی رسیدن به گل پیش رفت اما گلی در نیمه اول رد و بدل نشد.

در نیمه دوم رئال برای رسیدن به گل تلاش بسیاری کرد اما این شاگردان سیمئونه بودند که با بازی کم اشتباه در دفاع و حضور موثر در ضد حمله توسط گریژمان به گل رسیدند و تا انتهای دربی از گل زده خود دفاع کردند تا به برتری ارزشمند در سانتیاگو برنابئو برسند.

تک گل بازی را گریژمان در دقیقه 53 به ثمر رساند.

در جدول لالیگا اتلتیکو با 58 امتیاز در مکان دوم و رئال با 54 امتیاز سوم است.

 

اخبار ورزشی - فارس