ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی تراکتورسازی مقابل داماش/ اولیویرا: امیدوارم لیگ را بدون مصدومیت به پایان برسانم!



هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال

پیروزی تراکتورسازی مقابل داماش/ تبریزی‌ها با روحیه به مصاف الشباب می‌روند

تیم فوتبال تراکتورسازی در آغاز هفته سی‌ویکم لیگ برتر مقابل داماش به برتری رسید.

 

لیگ برتر,نتایج لیگ برتر,اخبار ورزشی

به گزارش  فارس، در آغاز هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 17 تیم‌های داماش و تراکتورسازی در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور حدود 10 هزار هوادار به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این تبریزی‌ها بودند که توانستند با 2 گل مسعود ابراهیم‌زاده 19 و مهدی سیدصالحی 25 پیش بیافتند، اما در نیمه دوم داماشی‌ها بهتر بازی کردند و توانستند در دقیقه 65 توسط علیرضا جهانبخش به گل دست یابند، اما در پایان تراکتورسازی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

تراکتورسازی با این برد 58 امتیازی شد و در همان رده سوم باقی ماند. داماش نیز با 37 امتیاز جایگاه سیزدهمی‌اش را در پایان این هفته از دست نخواهد داد.

قضاوت این دیدار بر عهده البرز حاجی‌پور بود. وی به جواد کاظمیان و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. 

تراکتورسازی 13 فروردین‌ماه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میهمان الشباب عربستان خواهد بود. هر دو تیم 4 امتیازی هستند و نماینده ایران با کسب برد در این دیدار با روحیه بهتری به مصاف حریف خود می‌رود.

پیروزی سختی مقابل داماش به دست آوردیم

اولیویرا: امیدوارم لیگ را بدون مصدومیت به پایان برسانم!/مشکلات تراکتورسازی را همه می‌دانند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر دیگر دچار مصدومیت نشوم.

به گزارش  فارس، تونی اولیویرا پس از پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل داماش عنوان کرد: ابتدا عید را به همه شما تبریک می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم که ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم تا در کورس قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانیم.

وی ادامه داد: توانستیم از اشتباهات حریف استفاده کنیم و بازی را هم کنترل کردیم. ناگفته نماند که داماش هم بازی خوبی انجام داد. ما در زمان دفاع به خوبی سازماندهی کردیم و توانستیم در ضد حملات از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه پیروزی سختی مقابل  داماش به دست آورده، یادآور شد: توانستیم نقاط قوت داماش را از بین ببریم و از نقاط قوت خود استفاده کنیم. بازیکنانم زحمت زیادی در این دیدار کشیدند و پیروزی سختی مقابل داماش به دست آوردیم. به بازیکنانم به خاطر این تلاش‌شان تبریک می‌گویم.

اولیویرا در مورد داور تصریح کرد: من در مورد قضاوت داور صحبت نمی‌کنم. معتقدم هر کس تلاش کند نتیجه برای او است. درباره بحث داوری هم نظری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که داماش بازی بهتری از خود ارائه کرد و آیا برد را مستحق خود می‌داند، گفت: داستان چه چیزی را باقی خواهد گذاشت؟ در این بازی چه چیزی می‌ماند؟ معلوم است که نتیجه. داماش هم خیلی فشار آورد. این تیم در 16 بازی خانگی تنها 11 گل خورده است. ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. فوتبال همین است.

در بازی مقابل استقلال که یک بر صفر شکست خوردیم اگر قرار بود عدالت رعایت شود نباید شکست می‌خوردیم. در نیمه دوم توپ به سمت گلر ما نیامد اما بازی را واگذار کردیم. باید قبول کنیم که در فوتبال چنین حوادثی وجود دارد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه لیگ قهرمانان آسیا برایش مهم‌تر است یا لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هر کس تراکتور را می‌شناسد می‌داند که مشکلات مالی دارد. با وجود تمام این مسائل ما در لیگ قهرمانان آسیا اول هستیم و در لیگ برتر هم در رده سوم قرار داریم. باید با این بضاعت کنار آییم، حداکثر توان خود را خواهیم گذاشت تا هم در آسیا و هم در لیگ نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل الشباب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما باید به عربستان برویم و الشباب هم داماش نیست. ما مشکلات مالی زیادی داریم، باید برای این دیدار انرژی بیشتری صرف کنیم و بهترین روش را انتخاب کنیم. نمی‌توانیم همزمان روی 2 صندلی بنشینیم. همه می‌دانند که مشکلات مالی تراکتور چه‌قدر است. فقط من نمی‌گویم بلکه مدیرعامل هم این موضوع را می‌گوید. اما با بازیکنان تمام تلاش خود را تا روز پایانی انجام خواهیم داد. من سابقه 50 سال مربیگری دارم و امیدوارم که بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اولیویرا در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است لیگ را بدون مصدومیت دیگری به پایان برساند، با خنده گفت: امیدوارم که این اتفاق بیافتد.

ادامه هفته سی‌ویکم لیگ برتر هفته آینده دنبال خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه 11 فروردین

پیکان – پرسپولیس – ساعت 17 – آزادی تهران

جمعه 16 فروردین

آلومینیوم – ملوان –  ساعت 17 - خلیج فارس بندرعباس

مس کرمان – نفت آبادان – ساعت 17 – امام علی (ع) کرمان

سایپا – فجر شهید سپاسی – ساعت 17 – انقلاب کرج

راه آهن – ذوب آهن – ساعت 17 – اکباتان تهران

فولاد خوزستان – صبای قم – ساعت 17:30 – تختی اهواز

شنبه 17 فروردین

سپاهان – نفت تهران – ساعت 17:30 – فولادشهر اصفهان

جمعه 23 فروردین

استقلال – گهر دورود – ساعت 19 – آزادی تهران

فارس

 


ویدیو مرتبط :
هفته سوم لیگ برتر فوتبال پیروزی تراکتورسازی در نیمه اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان هفته دوم لیگ برتر با پیروزی صبا و سپاهان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شکست خانگی استقلال برابر سایپا

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برابر سایپا شکست خورد.

آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شد. این بازی با نتیجه 2 بریک به سود سایپا به پایان رسید.

اسحاق سبحانی در دقیقه 63 و سعید دقیقی در دقیقه 81 برای سایپا گلزنی کردند.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 80گل استقلال را به ثمر رساند.

به گزارش فارس ،در دقیقه 14 مسابقه شوت سعید دقیقی به تیر افقی دروازه استقلال خورد و بعد از ورود به درون دروازه بیرون آمد که کمک داور اعتقادی به گل نداشت اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که توپ از خط دروازه استقلال گذشته است.

به این ترتیب تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. این اولین حضور نکونام در تیم استقلال بود.

امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت روی نیمکت استقلال حضور نداشت و از جایگاه بازی را تماشا کرد. هواداران استقلال که از این شکست خانگی عصبانی و ناراحت بودند بارها فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال را تشویق کردند تا به این ترتیب نارضایتی خود را از جذب نشدن او اعلام کنند.

با این نتیجه سایپا 4 امتیازی شد و استقلال هم سه امتیازی باقی‌ماند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 89 ساموئل)، جواد نکونام، فابیو جانورایو، فریدون زندی، سیاوش اکبرپور، سید امین منوچهری( از دقیقه 68 رودیگو توزی) و میلاد میداودی( از دقیقه 46 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم سایپا:

رحمان احمدی، سجاد شهباززاده، حامد شیری، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی( از دقیقه 75 کاوه رضایی)، اسحاق سبحانی، مجید ایوبی، ابراهیم‌شکوری، ابراهیم‌ صادقی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 جونیور) و سعید دقیقی( از دقیقه 86 کاظم برجلو)

سرمربی: مجتبی تقوی

 

نتایج  6 دیدار دیگر امشب که از ساعت 22 آغاز شده به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 3

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20، امید ابراهیمی دقیقه 37 و جواهیر سوکای دقیقه 76 برای سپاهان و اسماعیل شریفات دقیقه 42 برای فولاد

پیکان یک- تراکتورسازی یک

گل: حمیدرضا دیوسالار دقیقه 53 برای پیکان و احسان حاج صفی دقیقه 83 برای تراکتورسازی

ذوب‌آهن یک - صبای قم 2

گل: سینا عشوری دقیقه 52 برای ذوب‌آهن و میلاد نوری در دقایق 82 و 2+90 برای صبا

ملون 2 - نفت آبادان 2

گل: جلال رافخایی دقیقه یک و پژمان نوری دقیقه 76 برای ملوان و سیامک کوروشی، مدافع ملوان (دقیقه 52 گل به خودی) و سیامک سرلک دقیقه 87 برای نفت آبادان

مس صفر - نفت تهران یک

گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)

هادی شکوری، مدافع نفت تهران دقیقه 60 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

آلومینیوم صفر - داماش صفر

شب گذشته نیز پرسپولیس 3 بر 2 برابر فجرسپاسی شکست خورد و راه آهن نیز 3 بر یک گهر زاگرس را شکست داد./ورزش 3