ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی بایرن و دورتموند در هفته بیستم


هفته بیستم بوندس لیگا با پیروزی بایرن و دورتموند پیگیری شد .

وب سایت نود: تیم یورگن کلوپ سرانجام بعد از چندین هفته موفق شد به یک برد حیاتی در بوندس لیگا دست پیدا کند .

هفته بیستم بوندس لیگا عصر امروز با انجام ۵ بازی پیگیری شد . در مهم ترین آن ها تیم بایرن مونیخ با گل های روبن و آلابا موفق شد اشتوتگارت را شکست بدهد . تیم دورتموند هم سرانجام بعد از مدت ها ناکامی موفق شد با دو گل اوبامیانگ و تک گل رویس  تیم فرایبورگ را شکست دهد تا یورگن کلوپ به ادامه این فصل امیدوارتر بشود .

در دیگر بازی ها هم وولفسبورگ به روند خوب خودش ادامه داد و هافنهایم را از پیشرو برداشت و ماینتز در خانه مغلوب هرتابرلین شد . از ساعت ۲۱ هم تیم هامبورگ میزبان هانوفر است .

نتایج بازی های امروز بدین شرح است :

فرایبورگ ۰-۳ دورتموند

اشتوتگارت ۰-۲ بایرن مونیخ

کلن ۰-۰ پادربورن

وولفسبورگ ۳-۰ هافنهایم

ماینتز ۰-۲ هرتابرلین


ویدیو مرتبط :
فیلم 3 بعدی پیروزی بایرن مقابل دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بایرن و دورتموند در هفته بیست و نهم


هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا در حالی از سر گرفته شد که بایرن مونیخ در بازگشت به لیگ با یک گل بر هوفن‌هایم غلبه کرد و دورتموند با 3 گل از سد بدربون گذشت.

خبرگزاری فارس: هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا با برگزاری 5 دیدار همزمان از ساعت 18 پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار‌ها بایرن مونیخ مدعی اصلی قهرمانی بعد از باخت تحقیر آمیز مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هوفن‌هایم رفت و در حالی که بازی تا دقیقه 40 با تساوی بدون گل پیگیری می شد با گل سباستین روده شاگردان گواردیولا به گل رسیدند و در نیمه دوم با ارائه یک بازی محتاطانه با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافتند و  در دیگر دیدارها دورتموند با 3 گل برابر بدربورن به برتری رسید و لورکوزن در یک بازی یک طرفه با 4 گل هانوفر را شکست داد.

نتایج کامل دیدارها به شرح زیر می باشد:

بایرلورکوزن 4  -  هانوفر صفر

دورتموند 3 -  بدربورن صفر

فرایبورگ 2 -  ماینس 3

هرتابرلین صفر - کلن صفر

هوفن‌هایم صفر - بایرن‎مونیخ یک

در آخرین دیدار امشب و از ساعت 21 آگسبورگ به مصاف اشتوتگارت می رود.

در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 73 امتیاز در صدر و ولفسبورگ با 60 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.