ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی باشکوه نیوکاسل مقابل چلسی/شکست آرسنال در خانه استوک



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - هقته 14 لیگ برتر
پیروزی باشکوه نیوکاسل مقابل چلسی

تیم چلسی لحظاتی پیش برای اولین بار در این فصل، طعم تلخ شکست را تجربه کرد و در سنت جیمزز پارک، با نتیجه 2-1 مغلوب نیوکاسل شد.

به گزارش ورزش سه چلسی بار دیگر در زمین نیوکاسل موفق به شکست دادن این تیم نشد و طلسم پیروز نشدن در سنت جیمزز پارک، به قوت خود باقی ماند. ژوزه مورینیو در غیاب ماتیچ، اوبی میکل را در مرکز زمین قرار داده بود و آلن پاردیو نیز بهترین ترکیب ممکن را به مصاف چلسی فرستاد. چلسی در شرایطی مقابل نیوکاسل قرار گرفت که با اختلافی 6 امتیازی نسبت به منچسترسیتی و بدون شکست در صدر جدول قرار داشت و نیوکاسل 20 امتیازی، هشتم بود.

در نیمه اول، هر دو تیم خطراتی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که البته سهم چلسی بیشتر از میزبان بود. بی دقتی کاستا و هازارد باعث شد تا چلسی بدون گل نیمه را به پایان ببرد. در نیمه دوم اما نیوکاسل کمی جلوتر آمد و با استفاده از موقعیت میزبانی و حمایت هوادارانش در دقیقه 57 به گل اول بازی دست یافت.

شولا آمئوبی از چپ فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را به خوبی به درون محوطه جریمه چلسی ارسال کرد؛ گری کیهیل در میانه راه روی توپ اثر گذاشت و منحرف شدن توپ باعث شد تا "سیسه" در دهانه دروازه صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی شود و همین کار را نیز انجام داد.

چلسی برای جبران گل خورده به جلو کشید اما فرصت ها یکی پس از دیگری برای این تیم از دست می رفت. بهترین فرصت چلسی را هازارد از دست داد که توپ او با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه نیوکاسل برخورد کرد.

در دقیقه 78 بود که "سیسه" برای بار دوم دروازه چلسی را بر خلاف روند بازی باز کرد. اینبار کولباک با یک پاس عمقی عالی، سیسوکو را صاحب توپ کرد ضربه او را کورتوا ناقص دفع کرد و در ریباند، این سیسه بود که دروازه خالی چلسی را باز کرد تا نیوکاسل 2-0 از صدرنشین جدول لیگ برتر پیش بیفتد.

سه دقیقه بعد، "استیون تیلور"، بخاطر خطا روی شورله کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا نیوکاسل دقایق باقیمانده را ده نفره دنبال کند. ضربه خطا را فابرگاس استادانه روی دروازه فرستاد و دروگبای تازه نفس با یک ضربه سر دقیق، فاصله را به یک گل رساند.

در دقایق باقیمانده، کاستا یک فرصت عالی را با درخشش دروازه بان نیوکاسل به هدر داد و حتی 6 دقیقه وقت اضافه نیز به کمک آبی های لندن نیامد تا این تیم اولین شکست فصلش را در سنت جیمزز پارک تجربه کند.


----------------------------------

 

بازگشت ناتمام توپچی ها / شکست آرسنال در خانه استوک

آرسنال در دیداری پر گل و تماشایی، در خانه استوک با نتیجه 3-2 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، مردان ونگر می توانستند با پیروزی در این دیدار تا رتبه سوم جدول صعود کنند اما در روزی که استوک در نیمه اول عالی کار کرد، دست خالی به خانه برگشتند.


استوک بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی توسط پیتر کراوچ به گل رسید. ارسال بیرام دیوف، روی اشتباه کالوم چمبرز، به پیتر کراوچ رسید و او هم به راحتی دروازه توپچی ها را باز کرد.

بعد از این گل، برای دقایقی برتری تیم میزبان ادامه داشت اما رفته رفته روند بازی متعادل تر شد ولی در دقیقه 35، بار دیگر این استوک بود که به گل رسید. ارسال دیدنی جاناتان والترز از سمت راست، روی تیر اول به بویان کرکیچ رسید و او روی تعلل دروازه بان و مدافعان آرسنال، با یک ضربه بغل پای دقیق، حساب کار را 2-0 کرد.


بازی خوب استوک ادامه پیدا کرد و جاناتان والترز که روز خوبی را پشت سر می گذاشت، در دقیقه 45، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ضربه سر کراوچ روی یک ضربه کرنر، مقابل والترز قرار گرفت و او با توپ را به سقف دروازه کوبید. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.


ونگر در ابتدای نیمه دوم، دنی ولبک را به جای هکتور بلرین به میدان فرستاد و این تغییر، روند بازی را به سود توپچی ها تغییر داد. ابتدا الکسیس در دقیقه 56 توپ را به تیر دروازه کوبید و دقایقی بعد، داور می توانست یک پنالتی روی فلامینی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد.


ولی سرانجام آرسنالی ها مزد برتری شان را گرفتند و صاحب یک ضربه پنالتی شدند. کازورلا پشت ضربه قرار گرفت و به راحتی بگوویچ را مغلوب کرد. تنها دو دقیقه بعد، آرون رمزی، با یک ضربه والی دیدنی، اختلاف را به حداقل کاهش داد.

در حالی که شاگردان ونگر به دنبال رسیدن به گل سوم بودند، اخراج کالوم چمبرز در دقیقه 78، بعد از دریافت کارت زرد دوم، کار را برای توپچی ها دشوار کرد. تلاش آرسنالی ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و آنها در نهایت بازی را با نتیجه 3-2 واگذار کردند.


نتایج دیدارهای همزمان:
هال سیتی 0-0 وست بروم
کوئینزپارک رنجرز 2-0 برنلی
تاتنهام 0-0 کریستال پالاس
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
10 توئیت و ترول برتر از شکست آرسنال و چلسی در سی ال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی آرسنال و شکست چلسی/ تداوم صدرنشینی بایرن



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

پیروزی آرسنال و شکست چلسی در وقت اضافه

 تیم فوتبال آرسنال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید و چلسی شکست خورد.

به گزارش  فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان استوک سیتی بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

تک گل آرسنال در این بازی توسط پودولسکی در دقیقه 78 به ثمر رسید.

در دیگر بازی مهم امشب چلسی مهمان نیوکسل بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود نیوکسل پایان یافت.

گل‌های چلسی را در این بازی لمپارد و ماتا در دقایق 55 و 61 به ثمر رساندند. اما در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی 2 بر 2 ادامه داشت نیوکسلی‌ها در وقت‌های اضافه توسط سیسوکو به گل برتری دست یافتند.

سایر نتایج با شرح زیر است:

کوئوینز پارک رنجرز 0 نوریچ 0

اورتون 3 استون ویلا 3

ریدینگ 2 ساندرلند 1

وستهام 1 سوانسی 0

ویگان 2 ساوتهمپتون 2

هفته بیستم بوندس‌لیگای آلمان

تداوم صدرنشینی بایرن با پیروزی بر ماینس

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی بر ماینس 3 امتیاز دیگر به اندوخنه‌های خود افزود.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیستم بوندس‌لیگای آلمان، 5 دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با گل‌های مولر 41 و مانزوکیچ 50 و 57 با نتیجه 3 بر صفر بر میزبان خود ماینس غلبه کرد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

شالکه 1 گرویترفورت 2

باستوس 47 برای شالکه

کلاوس 52 و جورجیچ 90 برای گرویترفورت

ولفسبورگ 1 آگسبورگ 1

نالدو 23 برای ولفسبورگ

موراوک 25 برای آگسبورگ

هوفن هایم 2 فرایبورگ یک

ولند 10 و 26 برای هوفن هایم

کروزه 4 برای فرایبورگ

فورتونا دوسلدورف 3 اشتوتگارت 1

کروزه 10 و 37 و فینک 76 برای دوسلدورف

جنتنر 60 برای اشتوتگارت

فارس