ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی اتلتیکو در آغاز هفته سی ام لالیگا


اتلتیکو مادرید برابر سوسیداد به برتری دو گله رسید.

وب سایت نود: در آغاز هفته سی ام رقابت های لالیگا، تیم های اتلتیکومادرید و سوسیداد در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در نهایت یاران سیمئونه با دو گل مقابل تیم مویس به پیروزی رسیدند.

در این بازی که به میزبانی اتلتیکو برگزار میشد، آنها در همان ده دقیقه ابتدایی به دو گل رسیدند و همین نتیجه تا پایان باقی ماند. در دقیقه سوم، میکل گونزالز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سپس در دقیقه دهم بازی، گریزمان گل دوم را به ثمر رساند.

اتلتیکو با این برد ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رده سوم به قوت خود باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
گل پیروزی بخش مسی در مقابل اتلتیکو در فینال لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پر گل والنسیا در آغاز هفته 28 لالیگا


والنسیا با یک برد پر گل جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.

وب سایت نود: در اولین بازی از هفته بیست و هشتم لالیگا، تیم های والنسیا و الچه در ورزشگاه مارتینز والرو به مصاف هم رفتند که در نهایت یاران نونو موفق شدند با ۴ گل میزبان را از پیش رو بردارند.

گل های والنسیا توسط گومز، آلکاسر، اتامندی و گل به خودی روکو به دست آمد. والنسیا با این برد ۶۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی خواهد ماند.