ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی اتلتیکومادرید در هفته بیست‌و‌نهم


با برد روخی‌بلانکو در خانه کوردوبا، هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه هفته بیست‌و‌نهم لالیگا، امشب (شنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها، اتلتیکومادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه تیم کوردوبا با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

گریزمان در دقیقه 5 و سائول نیگوئیس در دقیقه 39 گل‌های روخی‌بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم 62 امتیازی شود و جای والنسیا را در رده سوم جدول لالیگا بگیرد.

پیش از این بازی هم سویا در خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد اتلتیک بیلبائو گذشته بود.

هفته بیست‌و‌نهم لالیگا امشب با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در بازی نخست آلمریا به مصاف لوانته می‌رود و در بازی دوم مالاگا پذیرای رئال‌سوسیه‌داد است.

در جدول لالیگا، بارسلونای 68 امتیازی اول است، رئال مادرید 64 امتیازی دوم است و اتلتیکومادرید 62 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.


ویدیو مرتبط :
اتلتیکومادرید 1 : 0 یوونتوس - هفته دوم باشگاه های اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی لاتزیو در بازی پایانی هفته نهم سری A



نتایج دیدارهادرهفته‌ نهم سری A

پیروزی لاتزیو در بازی پایانی هفته نهم سریA

لاتزیو در آخرین بازی هفته‌ نهم سری A با دو گل کالیاری را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش  ایسنا ، هفته‌ نهم سری A با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن لاتزیو موفق شد پس از سه هفته‌ طعم پیروزی را بچشد و با نتیجه‌ دو بر صفر کالیاری را از پیش‌رو بردارد.

گل‌های لاتزیو را در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو برگزار شد، میروسلاو کلوزه (52) و آنتونیو کاندریوا در دقیقه‌ 55 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

لاتزیو با این پیروزی 14 امتیازی شد و در همان رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

رم با 27 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است. تیم‌های ناپولی و یوونتوس هم با 22 امتیاز و اختلاف گل در تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

هفته‌ دهم سری A فردا (سه‌شنبه) با انجام یک دیدار آغاز می‌شود که در آن آتالانتا در خانه از اینتر پذیرایی می‌کند. /ایسنا