ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی آرژانتین مقابل هندوراس


تیم فوتبال آرژانتین در دیداری دوستانه مقابل هندوراس به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در نقاط مختلف جهان دیدارهای دوستانه در قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی و آفریقا برگزار شد که در مهمترین آنها انگلیس و آرژانتین به ترتیب برابر استرالیا و هندوراس قرار گرفتند.

انگلیس توانست با نتیجه 2 بر یک استرالیا را شکست دهد و آرژانتین با تک گل هیگواین هندوراس را شکست داد.

نتایج دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

اسلواکی 3 - گرجستان یک

جمهوری چک 6 - مالت صفر

توگو یک - زامیبا صفر

نیجریه یک - مالی صفر

مراکش 2 - کنگو صفر

کرواسی 1 - مولداوی صفر

انگلیس 2 - استرالیا یک

ایرلند یک - هلند یک

ایرلند شمالی 3 - بلاروس صفر

اروگوئه 3 - ترینیداد و توباگو صفر

شیلی یک - جامائیکا 2

کاستاریکا 2 - ونزوئلا یک


ویدیو مرتبط :
پیروزی 1-0 آلمان مقابل آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014/ پیروزی خانگی آرژانتین و شكست سنگین اروگوئه



رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 ـ آمریكای جنوبی

پیروزی خانگی آرژانتین و شكست سنگین اروگوئه

رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در آمریكای جنوبی با پیروزی آرژانتین و شكست اروگوئه پیگیری شد.

با انجام چهار مسابقه رقابت‌های انتخابی جام جهانی بیستم در آمریكای جنوبی دنبال شد.

در این رقابت‌ها آرژانتین توانست در خانه پاراگوئه را با نتیجه‌ سه بر یك از پیش‌رو بردارد. گل‌های این مسابقه را آنخل دی ماریا (2)، گونسالو هیگواین (31) و لیونل مسی (63) برای آرژانتین و فابرو (17، پنالتی) برای پاراگوئه به ثمر رساندند. آرژانتین با این برد 13 امتیازی شد و در صدر جدول تیم‌های حاضر در منطقه آمریكای جنوبی ایستاد.

در دیگر دیدارها اروگوئه تیم چهارم جام جهانی 2010 در خانه كلمبیا چهار بر صفر تن به شكست داد. فالكائو (2)، گوتیرز (47، 52) و زونیگا (90) برای میزبان به ثمر رساندند.

پرو و اكوادور هم دیگر برندگان رقابت‌های بامداد شنبه در منطقه آمریكای جنوبی بودند. اكوادور در ادامه نتایج خوب خود در راه رسیدن به جام جهانی برزیل با تك گل دقیقه 74 سایسیدو از روی نقطه پنالتی توانست از سد بولیوی گذشته و چهارمین گل خود را در 6 مسابقه برگزار شده‌اش رقم بزند. پرو هم با نتیجه‌ دو بر یك ونزوئلا را از پیش‌رو برداشت.

فارفان دو بار در دقیقه‌های 47 و 59 دروازه‌ میهمان را باز كرد. پیش از او، آرانگو در دقیقه 43 میهمان را از حریف پیش انداخته بود، اما گل او برای ونزوئلا در این بازی سودی نداشت.

در جدول پس از آرژانتین دو تیم 12 امتیازی شیلی و اكوادور در مكان‌های بعدی ایستاده‌اند. اروگوئه با 11 و كلمبیا با 10 امتیاز در مكان‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی تیم‌های منطقه آمریكای جنوبی جای دارند. از این منطقه چهار تیم نخست به طور مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند. تیم پنجم هم باید برای به دست آوردن بلیت جام جهانی به رقابت پلی‌آف بین قاره‌ای برود./ایسنا