ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروانی: کاش بازی اول ما با آرژانتین بود


بازیکن سابق تیم ملی معتقد است، اتفاقات خاص همیشه در فوتبال رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: افشین پیروانی با ابراز امیدواری نسبت به بازی ایران مقابل نیجریه، اظهار کرد: در فوتبال اتفاقات خاصی وجود دارد اما این اتفاقات همیشه رخ نمی‌دهد. کاش بازی اول ما مقابل آرژانتین بود. در کل سه بازی سخت را پیش‌رو داریم. روی کاغذ مقابل نیجریه، بازنده هستیم اما نباید از اتفاقات خاص غافل شویم.

وی همچنین افزود: امیدوارم اردوهایی که برگزار کردیم، بازیکنانمان را به مرز آمادگی رسانده باشد. اگر در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با انجام بازی‌های ضعیف پیروز شدیم اما در جام جهانی باید خوب بازی کنیم تا پیروز شویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، اظهار کرد: کی‌روش مربی بین‌المللی است. امیدوارم بتوانیم از حضور او روی نیمکت به خوبی استفاده کنیم. البته کی‌روش در مقایسه با دیگر همگروه‌هایمان ابزار لازم را ندارد اما می‌توانیم تیمی منسجم و روان بازی کنیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: ما انتظار پیروزی نداریم اما انتظار داریم تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. قبل از جام جهانی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار نشد اما بازیکنان با عزم خودشان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. اگر خوش بینانه فکر کنیم می‌توانیم از رقبای‌مان امتیاز بگیریم و اگر هم بد بینانه نگاه کنیم نمی‌توانیم امتیازی در جام جهانی کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
گل آرژانتین به بلژیک - نتیجه بازی آرژانتین و بلژیک ۱-۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض پیروانی به داوری و تهدید به بازی نكردن



 

 

 

اعتراض پیروانی به داوری و تهدید به بازی نكردن

 

سرمربی تیم فوتبال امید بین دو نیمه بازی با سنگاپور به دلیل بازی خشن حریف و داوری بد معترض شد. دیدار تیم های امید و سنگاپور در حالی پیگیری می شود كه غلامحسین پیروانی پس از نیمه اول كه با نتیجه یك بر صفر به سود ایران پایان یافت به مسئول برگزار كننده این تورنمنت معترض شد و به او اعلام كرد اگر داور بازی نخواهد از كارت زرد در قبال بازی خشن سنگاپور استفاده كند، نیمه دوم تیم را به میدان نمی فرستد و مسئول برگزار كننده بازی اعلام كرد كه این مورد را متذكر می شود.

* درحالی كه بازی در جریان است بازیكنان ایران به داوری همچنان معترض هستند. ظاهرا داور ویتنامی در این بازی قضاوت جانبدارانه ای دارد.

* قرار بود فدراسیون ویتنام برگزار كننده این تورنمنت 4 جانبه از داور بین المللی استفاده كند اما داور بازی ایران و سنگاپور از ویتنام است و همین موضوع اعتراض ایران را در پی داشت.

* هوای شهر هوشمینه به شدت گرم و شرجی و با رطوبت بالا است و همین كار را برای تیم امید سخت تر كرده است.

* این دیدار تا دقیقه 65 با نتیجه یك بر یك در جریان است.... / فارس