ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروانی: بردن راه آهن در خانه اش غیر ممكن نیست



 

پیروانی: بردن راه آهن در خانه اش غیر ممكن نیست

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: راه آهن تیم سرسختی است اما شکست دادن این تیم در خانه اش غیر ممکن نیست.

''غلامحسین پیروانی'' روز پنجشنبه در مورد دیدار با راه آهن افزود: بازی سخت و دشواری برابر راه آهن در تهران پیش روی صنعت نفت است اما برای پیروزی در این بازی آماده هستیم.

وی اظهار داشت: راه آهن بازیکنان خوب و با تجربه ای در اختیار دارد که در بازی های قبلی عملکرد خوبی داشته اند.

سرمربی تیم نفت گفت: خط میانی تیم راه آهن از قدرت بازی سازی و دوندگی بالایی برخوردار هستند که با دوندگی زیاد باید مانع فعالیت آن ها شویم.

پیروانی ادامه داد: راه آهن تیم سرسخت و کوشایی است اما برای شکست دادن این تیم امید زیادی داریم.

وی گفت:در تمرینات این هفته کلیه بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودند و برای کسب سه امتیاز این بازی آمادگی لازم را دارند.

سرمربی شیرازی نفت آبادان افزود:اگر در این بازی مانند بازی قبلی برای مهاجمان تیم موقعیت سازی شود کسب سه امتیاز غیر ممکن نخواهد بود.

پیروانی اظهار داشت: البته تیم راه آهن در سه بازی قبلی خود نتایج خوبی کسب نکرده و برابر ما برای جبران به میدان می آید و این کار ما را سخت خواهد کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا و از هفته نهم لیگ برتر در تهران میهمان تیم راه آهن شهر ری خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ اصبانیت اهیل و بردن صنم به خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با تسهیلات ۲۰ میلیونی خانه دار شدن ممكن است؟



 

با تسهیلات ۲۰ میلیونی خانه دار شدن ممكن است؟

 

اگر چه بررسی ها در بازار خرید و فروش وام و اوراق امتیاز تسهیلات مسكن نشان از ثبات قیمت دارد اما باید بررسی شود كه آیا با این تسهیلات خانه دار شدن ممكن است؟

به گزارش خبرنگار مسكن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بررسی قیمت ها در بازار خرید و فروش مسكن نشان می دهد در تهران هزینه خرید هر متر مربع واحد مسكونی در مناطق جنوبی شهر حدود یك میلیون تومان و در مناطق مركزی و شمالی از یك میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان متغیر است. البته واحدهای مسكونی با قیمت های بالاتری نیز در شهر تهران وجود دارد كه به نظر نمی رسد خریداران آنها از این نوع تسهیلات استفاده كنند.

كارشناسان معتقدند این تسهیلات به دلیل عدم تناسب درآمد مردم با قیمت ملك، برای خرید یك واحد مسكونی كافی نیست و دردی را دوا نمی كند بنابراین متخصصان بخش مسكن بر لزوم افزایش سقف تسهیلات خرید مسكن تا ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت ملك با سود پایین و دوره بازپرداخت طولانی تاكید كرده و اعلام می كنند این الگو كه در بسیاری از كشورها مورد استفاده قرار می گیرد می تواند مفید باشد. اگرچه دولت این الگو را در طرح مسكن مهر به كار گرفته است و تا ۸۰ درصد هزینه ملك را تسهیلات پرداخت می كند اما همانطور كه بارها اعلام شده است دولت باید سایر متقاضیان را نیز در نظر بگیرد. اقشار متوسط و رو به بالای جامعه نیز به مسكن نیاز دارند و طرح مسكن مهر نمی تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد.

بر این اساس، وام ۲۰ میلیونی بانك مسكن توسط مراكز فروش وام با قیمتی بین دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و از دارندگان این وام حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری می شود.

همچنین تسهیلات ۱۸ میلیونی كه در گذشته از پرطرفدارترین وام های مسكن در گذشته بودند و كمك بسیاری برای خرید مسكن به بی خانمان ها می كردند این روزها طرفداران زیادی ندارند و با قیمتی حدود دو میلیون ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شوند و با قیمتی حدود یك میلیون و ۸۵۰ هزار تومان از دارندگان خریداری می شوند.

همچنین هر یك میلیون تومان اوراق امتیاز تسهیلات مسكن با قیمتی حدود ۱۵۵ هزار تومان در بورس و ۱۶۳ هزار تومان در بازار آزاد به فروش می رسد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فعالان بازار، این روزها اوراق طرفداران بیشتری دارند زیرا ملك به نام خریدار می شود.

همچنان تنوع تسهیلات خرید مسكن در بازار زیاد و سقف تسهیلات موجود در بازار افزایش یافته است و به نظر می رسد به دلیل ناكافی بودن تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی خرید مسكن، استقبال از این تسهیلات مناسب باشد. البته كارمزدی كه توسط مراكز مشاوره دریافت می شود و همچنین سود این تسهیلات، بسیار بالا است.

بر این اساس، متقاضیان خرید تسهیلات و همچنین تهیه گواهی ضمانت باید بسیار مراقب باشند تا توسط سودجویان مورد سوءاستفاده قرار نگیرند چراكه طی هفته های اخیر شنیده شده كه برخی از این مراكز اقدام به كلاهبرداری می كنند.../ایسنا