ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروانی: ایران و ژاپن از هم می‌ترسند


کارشناس فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید تیم‌های ملی امید ایران و ژاپن از یک دیگر می‌ترسند و هیچ کدام حریف راحتی محسوب نمی‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: امیرحسین پیروانی درباره صعود تیم ‌ملی امید ایران به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک و دیدار با ژاپن، اظها‌رکرد: با توجه به این که سه تیم به المپیک صعود می‌کنند، کار بسیار سخت است. همه تیم‌های آسیایی در این سال پیشرفت کرده‌اند و همان قدر که رقبا برای ما سخت هستند، ما هم برای رقبا، حریف قدری محسوب می شویم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: معمولا در کشورهای عربی مخصوصا قطر سابقه خوبی از لحاظ کیفیت بازی نداریم. در دیدار با سوریه عملکرد خیلی خوبی داشتیم و نتیجه‌ خوبی هم به دست آوردیم. در بازی با قطر و در نیمه دوم خوب بودیم و اگر شانس با ما بود می‌توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم با درایت کادرفنی و بازیکنان مقابل ژاپن هم موفق شویم. هر چند کاری سخت است.

سرمربی تیم ‌ملی فوتبال جوانان گفت: پس از سه بازی کادرفنی شناخت کافی را از بازیکنان پیدا کرده است. ضمنا بهترین بازیکنان مقابل ژاپن قرار می‌گیرند و همچنین تا روز بازی به خوبی ژاپن را تحلیل خواهند کرد. اکثر بازیکنان تیم امید، مهره‌های تاثیرگذار باشگاه‌های خود هستند و تجربه لازم را هم دارند. با یک بازی خوب و حساب شده می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم.

او درباره برنامه‌های تیم ‌ملی جوانان نیز گفت: فردا عازم ترکیه می شویم تا چهار دیدار دوستانه با تیم‌های ملی اوکراین، دانمارک، آلبانی، قزاقستان دیدار خواهیم کرد. اردوی ما 10 روز به طول خواهد کشید. مسابقات اصلی ما مهر سال آینده خواهد بود، در این تورنمنت هم چند بازیکن جدید را همراه خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
تروریست های داعش به شدت از سربازای ایران می ترسند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاف تیمهای ملی فوتبال جوانان ایران -ژاپن



 

 

مصاف تیمهای ملی فوتبال جوانان ایران -ژاپن

مصاف تیمهای ملی فوتبال جوانان ایران -ژاپن

تیمهای ملی فوتبال جوانان ایران و ژاپن برای حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی دو دیدار تدارکاتی یرگزار می کنند.

در نشست دبیرکل فدراسیون با کمیته های مسئول برگزاری این دیدارها ، برپایی دیدار تیم ملی جوانان کشورمان با تیم ملی جوانان ژاپن قطعی و مسائل مربوط به حضور این تیم در ایران بررسی شد.

به این ترتیب تیم ملی جوانان ژاپن در هتل المپیک مستقر می شوند.تیم ملی جوانان ژاپن 26 خرداد وارد ایران می شود و تا دوم تیر درتهران است.

تاریخ بازیهای دوستانه ایران ، به شرح زیر اعلام شد:
روز سی ام خرداد ایران - ژاپن ساعت 18
اول تیر ایران - ژاپن ساعت 20:30
این بازیها در ورزشگاه راه آهن برگزار خواهد شد...../تحلیل:فوتبال سه