ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیرمرد؛ دلیل اصلی خداحافظی فرهاد مجیدی


با گذشت چند ماه از خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال، هنوز هواداران این تیم و دوستداران مجیدی دلیل اصلی خداحافظی ناگهانی فرهاد را نمی‌دانند.

پیک خبر: یک عده می‌گویند مجیدی به تشخیص پزشک خود خداحافظی کرد، عده‌ای معتقدند حضور در دوره مربیگری پیشرفته باعث خداحافظی فرهاد شد، برخی می‌گویند فرهاد حوصله تحمل امیر قلعه‌نوعی و اطرافیان او را نداشت، یک عده ادعا دارند تست‌های پی در پی دوپینگ فرهاد را آزار می‌داد و عده دیگری هم به مسائل خانوادگی این بازیکن اشاره دارند.

اما همزمان با افشاگری نکونام علیه قلعه‌نوعی، وقتی با یکی از بازیکنان سابق استقلال تماس گرفتیم تا صحت و سقم گفته‌های نکو را جویا شویم، طرف به این شرط که نامش فاش نشود، گفت: «جواد خیلی حرف‌ها را هم نزد. مثلا او به دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی اشاره نکرد. فرهاد به شدت از سوی قلعه‌نوعی تحت فشار بود و امیر که دوست نداشت مجیدی در تیمش باشد و به اصرار فتح‌اله‌زاده فرهاد را برگرداند، بعد از هر بازی که مجیدی برای استقلال گل می‌زد، وقتی به رختکن می‌آمد، به جای تشکر از او، سر سایر مهاجمان فریاد می‌کشید و می‌گفت خاک توی سر شما که یک پیرمرد برای استقلال گل می‌زند. گلزنی این پیرمرد از بی‌عرضگی شماست!

امیر آن قدر این لقب را تکرار کرد که فرهاد یک روز خصوصی به دوستان خود در استقلال گفت من دیگر حوصله این آدم را ندارم و نمی‌توانم بمانم… باز هم ما باور نمی‌کردیم که او وسط فصل خداحافظی کند و برود اما مجیدی رفت تا از لحاظ روحی و روانی تحت فشار نباشد.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی



 


 دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی

 

 

 مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.

گل ـ فرهاد مجیدی بدون شک یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران در یکسال اخیر بوده است به طوری که وقتی او در اردوی قبلی به تیم ملی دعوت نشد رسانه ها به شدت علیه افشین قطبی جبهه گرفتند. مجیدی اما در فهرست بعدی قطبی در بین دعوت شده قرار داشت اما ترجیح داد دعوت قطبی را رد کرده و از تیم ملی خداحافظی کند.


پس از تصمیمی که مجیدی گرفت حرف و حدیث های مختلفی درباره کناره گیری او از تیم ملی مطرح شد ولی واقعیت ماجرا این است که اصلی ترین دلیل نیامدن مجیدی به تیم ملی این بود که او به هیچ عنوان دوست نداشت در تیم قطبی تبدیل به بازیکن ذخیره شود.


مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.


برای کاپیتان استقلال که در حال حاضر در بین بهترین های فوتبال ایران قرار دارد، این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نبود که او با تیم ملی به مسابقات غرب آسیا برود و در چنین تورنمنتی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شود. در مورد این تصمیم مجیدی تحلیل های متفاوتی وجود دارد ولی شاید او یک گام به جلو برداشته و با پیش بینی اتفاقات آینده این تصمیم را گرفته است.../گل