ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیرلو با یووه 2 سال دیگر تمدید می‌کند


بر اساس خبرهای موثقی که اسپورت مدیاست منتشر کرده آندرا پیرلو قراردادش با یوونتوس را 2ساله تمدید می‌کند.

ورزش سه: بر اساس خبرهای موثقی که اسپورت مدیاست منتشر کرده آندرا پیرلو قراردادش با یوونتوس را 2ساله تمدید می‌کند.

 قرارداد آندرا پیرلو در پایان فصل جاری با یوونتوس به اتمام می‌رسد اما در خبرهایی که در اسپورت مدیاست منتشر شده حاکی از آن است که این هافبک کهنه کار قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با این تیم تمدید می‌کند.

دوران حضور پیرلو در ترکیب بیانکونری بسیار موفق بوده به شکلی که او دو قهرمانی پیاپی را با بانوی پیر کسب کرده و در آستانه سومین قهرمانی نیز قرار دارد. او در این فصل 41 بار برای یووه به میدان رفته و 6 بار هم دروازه حریفان را باز کرده است.

پس از آنکه سران یوونتوس از اینکه پیرلو قراردادش را تمدید می‌کند آسوده خاطر شدند به دنبال تمدید قرارداد پل پوگبا، هافبک جوان این تیم خواهند رفت که به شدت مورد توجه باشگاه‌هایی چون پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
به مناسبت تمدید قرارداد بونوچی با یووه تا 2020

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود



 

 

 

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابزار خرسندی از برتری تیمش مقابل نفت تهران گفت: دایی با استفاده از نیروهای جوان در این بازی شجاعت به خرج داد و امیدوارم به صدر جدول هم برسیم.

حبیب کاشانی پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: تیم ما امروز سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با استفاده از نیروهایی چون سامان آقازمانی زمینه ساز پیروزی شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه او به عنوان سرپرست باشگاه حمایت از سرمربی تیم است افزود: طبیعتا اصلی ترین هدف ما رسیدن به صدر جدول است. برای ما تفاوتی نمی کند که صدر جدول در اختیار ذوب آهن است یا شهرداری تبریز. ما با تمام وجود تلاش میکنیم تا به این هدف دست یابیم.

کاشانی در خصوص خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال گفت: ما در صدد این هستیم که هر زمان آقای باقری خواست بازی خداحافظی باشکوهی برای او برگزار کنیم از آنجایی که در زمان تعطیلات لیگ های اروپایی تیم بزرگ اروپایی در حال استراحت هستند و می توانند بازی کنند در نظر داشتیم یک بازی بزرگ برای خداحافظی کریم برگزار کنیم اما آقاکریم از ما خواست که همچنان به بازی ادامه دهد قطعا اگر آقا کریم مثل بازی امروز باشد باید قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کنیم و از وجود وی استفاده کنیم.