ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن 10 میلیونی ظریف فروخته شد


لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران پیراهنش را به قیمت 10 میلیون و 36 هزار تومان و برای اقدامی خیرخواهانه فروخت.

خبرگزاری فارس: لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران پیراهنش را به قیمت 10 میلیون و 36 هزار تومان و برای اقدامی خیرخواهانه فروخت.

فرهاد ظریف به همراه تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران در مجموعه خیریه رعد حضور پیدا کرد و پیراهن شماره 8 خودش در تیم ملی والیبال ایران را به مزایده گذاشت که در نهایت این پیراهن به مبلغ 10 میلیون و 36 هزار تومان فروخته شد. عواید حاصل از فروش این پیراهن به یکی از توان‌یابان این خیریه که به دلیل بیماری ام.اس، مصرف بیش از اندازه داور و از کار افتادن غضروف پایش توان راه رفتن ندارد اختصاص پیدا کرد.

پیراهن 10 میلیونی ظریف فروخته شد

وی درخصوص این حرکت خیرخواهانه‌اش اظهار داشت: واقعاً حس غیر قابل توصیفی داشتم. خیلی خوب بود. این حرکت فقط یک حرکت نمادین بود. هزاران بیمار در گوشه و کنار این دنیا هستند که شاید فقط توجه به آنها بتواند روحیه خوبی به آنها دهد. امیدوارم حضورم توانسته باشد تاثیر مثبت هر چند کوچکی برای آنها و این جامعه داشته باشد. از خدا می‌خواهم به من لیاقت دهد تا می‌توانم در این زمینه قدم‌های مثبت بردارم.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال 1363 با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی – حرکتی جهت اتکا بیشتر به خویشتن و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی (NGO) تاسیس شد.


ویدیو مرتبط :
10 غیرعادی ترین چیزهای فروخته شده در ebay!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت وام های 10 میلیونی اشتغالزا



 

 

وام

 

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت وامهای قرض الحسنه 10 میلیون تومانی برای بخش اشتغال کشور خبر داد و کاهش ابزارهای بانکداری بدون ربا را پیشنهاد کرد.

غلامرضا مصطفی پور درگفتگو با مهر درباره قانون بانکداری بدون ربا گفت: تعدد و تکثر ابزارها تا حدودی مشکلات و اثراتی را برای سیستم بانکی ایجاد کرده است، اما قانون بانکداری بدون ربا با پیچیدگی های عقود مواجه نیست. به عبارت دیگر، پیچیدگی های عقود مشکلی را برای نظام بانکی ایجاد نکرده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: اگر آموزشهای لازم صورت گیرد و تکثر ابزارها تا حدودی محدود شود، عقود راحت تر قابلیت اجرا می یابد و مشکلی از این حیث ایجاد نمی شود.

وی در مورد وام های قرض الحسنه این بانک در بخشهای مختلف گفت: تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه از ابتدای سال تاکنون برای رفع نیازهای اشخاص حقیقی متشکل از کمک هزینه تامین مسکن، ازدواج، درمان و تحصیل بوده است.

مصطفی پور درباره کف و سقف تسهیلات پرداختی نیز عنوان کرد: کف تسهیلات بستگی به حداقل نیاز افراد دارد و سقف آن نیز یکصد میلیون ریال است که بیشتر برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: البته تسهیلات بانک به صورت طبقه بندی شده است، یعنی تسهیلات ایجاد اشتغال، کمک به حفظ اشتغال، رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و غیره هر یک دارای مبلغ خاصی است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد: حدود 20 درصد از تسهیلات بانک به بخش اشتغالزایی اختصاص داده شده است.

وی اظهارداشت: منابع و مصارف بانک نیز تقریبا نسبت قانونی و متعادل خود را دارد، حجم کل منابع بانک حدود یکهزارو 500 میلیارد ریال است و یکهزار و 300 میلیارد ریال نیز مانده تسهیلات است.

مصطفی پور بیان کرد: کل تسهیلات پرداختی در طول دو سال فعالیت بانک بیش از 2 هزار میلیارد ریال بوده است..../تحلیل:عصرایران