ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن هادی نوروزی بایگانی شد


سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیراهن هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال این باشگاه برای همیشه بایگانی می‌شود.

خبرگزاری مهر:‌ سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیراهن هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال این باشگاه برای همیشه بایگانی می‌شود.

علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که چه برنامه‌هایی برای نکوداشت یاد و خاطره هادی نوروزی دارید، گفت: در نخستین اقدام پیراهن شماره ۲۴ هادی نوروزی برای همیشه بایگانی خواهد شد.

هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس، بامداد پنجشنبه هفته گذشته به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

 


ویدیو مرتبط :
حواشی ختم هادی نوروزی و بایگانی پیراهن شماره ۲۴

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن شماره 24 هادی نوروزی بایگانی شد + عکس



سرپرست باشگاه پرسپولیس از بایگانی شدن پیراهن شماره 24 هادی نوروزی خبر داد.

بعد از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس این پیشنهاد ارائه شد که شماره 24 این بازیکن بایگانی شود که امروز در حاشیه مراسم درگذشت این بازیکن پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید کرد.

علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز سه شنبه اعلام کرد پیراهن این بازیکن به صورت قاب شده در موزه باشگاه نصب می‌شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - تابناک