ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن شماره «10» مسی به آگرو رسید


مهاجم منچسترسیتی قصد دارد با پوشیدن پیراهن شماره «10» لیونل مسی، نبود این بازیکن در دو بازی پیش‌روی آرژانتین کمتر به چشم بیاید.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو آگرو خبر داد که در بازی پنجشنبه تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پیراهن شماره «10» لیونل مسی را بر تن می‌کند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آلبی‌سلسته در این بازی نیست. او همچنین در بازی بعدی این تیم مقابل پاراگوئه این شماره پیراهن را نیز به تن خواهد کرد.

آگرو در گفت‌و‌گو با روزنامه آرژانتینی «La Nacion» گفت: پیراهن شماره «10» را پیش از این یکبار در دیداری دوستانه مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین در آمریکا پوشیده بودم. مسی به من گفته بود که هر وقت من به هر دلیلی در ترکیب آرژانتین نبودم، تو پیراهن شماره «10» را بپوش. پیش از بازی با بوسنی هم به من پیامکی فرستاد و پرسید؛ پیراهن شماره «10» را می‌پوشی دیگر؟ یک موقع بی‌خیال‌ این کار نشوی؟ از آن موقع هر وقت که مسی نباشد اختیار دارم که پیراهن شماره «10» را بپوشم. البته که از پوشیدن این پیراهن خوشحال می‌شوم ولی شماره «10» قطعاً متعلق به لیونل است.

وی در تمجید از ستاره بارسلونا که حضورش در دیدارهای ماه آینده میلادی آرژانتین مقابل تیم‌های برزیل و کلمبیا هم در هاله‌ای از ابهام است، اظهار داشت: این شرایط کمی عجیب است، چون لئو همیشه اینجا و در کنار ما بوده است. به هر حال چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد. ما بازیکنان بزرگ دیگری داریم که می‌توانند بدون مسی هم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. البته کار بدون مسی دشوار است ولی می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم.

مهاجم 27 ساله آلبی‌سلسته در پایان عنوان کرد: مسی، مسی است و کسی نمی‌تواند جای خالی او را پر کند، ولی ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم که می‌تواند کاری کند تا غیبت لئو کمتر به چشم بیاید. حالا مهم پیروزی در بازی مقابل اکوادور و کسب سه امتیاز است. ما در خانه بازی می‌کنیم و از آنجایی که خیلی وقت است جلوی تماشاگران خودی بازی نکرده‎ایم باید با ارائه بازی عالی، اعتماد لازم را به دست بیاوریم.


ویدیو مرتبط :
پیراهن جدید مسی رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه گرودونا به مارادونا : مسی بهترین شماره 10 آرژانتین است



 

 

طعنه گرودونا به مارادونا : مسی بهترین شماره 10 آرژانتین است

 

خولیو گرودونارییس اتحادیه فوتبال آرژانتین در سخنانی كه ' سیلی به مارادونا' تعبیر شد، گفت: ' لیونل مسی' بهترین بازیكن در تاریخ فوتبال آرژانتین تاكنون است كه پیراهن شماره 10 تیم ملی را به تن كرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس ، گرودونا در یك گفت و گوی رادیویی گفت: مسی،ماردونا،خوان رومان ریكلمه و خوان سباستین ورون نسبت به سایر بازیكنانی كه پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را به تن كرده اند یك سروگردن بالاتر ند ولی مسی در میان این گروه، بهترین است.

هفته گذشته مارادونا گفت كه گرودونا را به دلیل ارائه اطلاعات غلط درباره او و متهم كردن او به مصرف مواد مخدر و الكل به دادگاه خواهد كشاند. مارادونا گفت شش سال است كه پاك است .

گرودونا به رادیو گفت: مسی بهترین شماره 10 در تاریخ فوتبال آرژانتین است. مسی ، مارادونا ، ریكلمه و ورون گویی از سیاره ای دیگر آمده اند ولی در میان آنها مسی بهترین شماره 10 است.

مارادونا هفته گذشته رییس 79 ساله اتحادیه فوتبال آرژانتین را ' گاگا' خطاب كرد كه به اسپانیایی به معنی 'پیر خرفت' است. او به گرودونا توصیه كرد در بهترین كلینیك سوئیس برای درمان بستری شود.

گرودونا هم در پاسخ گفت كه همه از مشكلات مارادونا آگاه هستند.

مارادونا از پنج ماه پیش كه آرژانتین در مرحله یك چهارم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها حذف و توسط گرودونا بركنار شد تاكنون نتوانسته است برای خود كاری پیدا كند.